2014-05-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Det är lätt för en normalbegåvad människa. Tveksamt i ditt fall..

Och varför är jag ett tveksamt fall enligt dej mr kan allt
Citera
2014-05-22, 22:00
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Tren-a eller mast-p , Vilket ger den "hårdaste" looken ?
Då detta är under en deff så är styrkeökningar inte relevant vilket jag av erfarenhet märkt att tren gav. Dok är mast nytt för mig och jag är lite nyfiken som jag ska kicka tren eller mast till mitt testo-e under denna deffen.

Alltså rent utseendemässigt, vilket ger/syns mest ?

TREN TREN TREN
Citera
2014-05-22, 22:52
Medlem
PumpNs avatar
Har stuckit 10 stick testo P eod i högra skinkan nu. Det slog mig precis att jag kanske borde variera stickmuskel. Någon som kan tipsa?
Citera
2014-05-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Har stuckit 10 stick testo P eod i högra skinkan nu. Det slog mig precis att jag kanske borde variera stickmuskel. Någon som kan tipsa?

... Vänstra skinkan?
Citera
2014-05-22, 23:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN

Ska du sticka så ofta är bra att variera muskel. Typ höger skinka, höger lår , vänster axel, vänster skinka, vänster lår, höger axel och så samma procedur. Då får muskeln vila lite mellan sticken.

Citat:
... Vänstra skinkan?

Haha du är för skön

/ Leffe
Citera
2014-05-23, 07:40
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Tren-a eller mast-p , Vilket ger den "hårdaste" looken ?
Då detta är under en deff så är styrkeökningar inte relevant vilket jag av erfarenhet märkt att tren gav. Dok är mast nytt för mig och jag är lite nyfiken som jag ska kicka tren eller mast till mitt testo-e under denna deffen.

Alltså rent utseendemässigt, vilket ger/syns mest ?

Lägg till istället för att ta bort. Testo, mast och tren är en helig kombination och klarar du av tren så kommer du må som en kung på den trippeln.
Citera
2014-05-23, 09:49
Medlem
Tänkte dra igång med min första kur!
Ska köra testo P 100mg eod i 7 veckor.
Räcker de att köra nolva 20mg ED i tre veckor från sista stick som pct? Eller ska man köra längre?
Citera
2014-05-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User11
Tänkte dra igång med min första kur!
Ska köra testo P 100mg eod i 7 veckor.
Räcker de att köra nolva 20mg ED i tre veckor från sista stick som pct? Eller ska man köra längre?
Varför P framför E som förstakur?

Annars är väl 40mg första veckan som brukar vara "standard". Sen 20mg tills du känner dig återställd.
Citera
2014-05-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det här vill jag gärna höra. Motivera!

Citat:
Skulle också vilja höra en välformulerad vetenskaplig förklaring. Mig veterligen, har jag aldrig stött på någon liknande slutsats under mina 6 år "i spelet".

Ni kan ju leta reda på den vetenskapliga artikeln som påvisar detta då! Vilket jag fortfarade inte kan leverera.

Har iaf nåt med att ju större muskel det är desto större blodflöde är det genom muskeln vilket leder till ett bättre (mer effektivt) upptag av preparatet.

Mvh
Citera
2014-05-23, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zehaddict
Varför P framför E som förstakur?

Annars är väl 40mg första veckan som brukar vara "standard". Sen 20mg tills du känner dig återställd.

Där jag bor så finns ett starkt sammarbete med polis och gymmen. Ett positivt test leder till avstängning i två år, vilket gör att prep med lång spårtid inte kommer kunna vara ett alternativ för mig sålänge jag bor i denna håla tyvärr..

Ahh, tack för svar! Slänger in 40mg första veckan då!
Citera
2014-05-23, 11:31
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Ni kan ju leta reda på den vetenskapliga artikeln som påvisar detta då! Vilket jag fortfarade inte kan leverera.

Har iaf nåt med att ju större muskel det är desto större blodflöde är det genom muskeln vilket leder till ett bättre (mer effektivt) upptag av preparatet.

Mvh

Tycker det är väldigt konstigt, att om nu detta stämde, hur det INTE kan cirkulera runt bland alla byggarbrädor. Svenska som utländska.

Jag har läst det du påstår i gamla "roidcalc" men aldrig sett någon trovärdig källa som stött detta eller något jag själv "känt av". Tror han t.o.m. påstod att om man högg i axeln så fördubblades halveringstiden.. jag köper det inte.
Citera
2014-05-23, 11:35
Medlem
SuicideNotes avatar
Har bråttom, hinner inte leta mer. Huruvida jag blint vill tro på det som står låter jag vara osagt.

http://www.columbia.edu/itc/gsas/g9600/2004/GrazianoReadings/Drugabs.pdf
Senast redigerad av SuicideNote 2014-05-23 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in