2014-05-22, 18:24
Medlem
Någon som vet vem killen var??
Citera
2014-05-22, 20:25
Medlem
Sniparss avatar
Hej alla! Jag har pratat ut om denna händelse med min familj och jag mår inte dåligt. Jag var i skolan som vanligt idag. Mina tankar går till den avlidnas anhöriga och tågchauffören.

Jag vet tyvärr inte vem det var och jag såg endast en liten del av honom(dvs såg honom precis innan han steg ut på spåret).

Jag skulle till skolan och hade precis anlänt till stationen och när tåget kom så var jag ungefär vid uteplatsen där man kan dricka kaffe så jag var väldigt nära.

När han väl blev påkörd så gick allting så himla snabbt, folk skrek och folk sprang runt, det blev en slags panik. Jag minns om att jag vände mig snabbt om och sa "oh fan". Mådde verkligen illa eftersom jag såg kroppen flyga och ljudet från när tåget krossade honom.

Citat:
Ursprungligen postat av fittungen
Såg du när han blev påkörd?
Förlåt om den här frågan är lite bisarr, men hur kändes det i så fall?
Ja. Jag vet faktiskt inte vad jag kände, men det kändes väldigt overkligt.
Citera
2014-05-22, 20:55
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Enligt rykten skall det röra sig om en person i 30årsåldern och att huvudet skall legat på spåret. En ovanligt grym påkörning. Är det vanligt att människor exploderar sådär?

Vet fortfarande inte vem personen ifråga är.
Citera
2014-05-23, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graf.Mensdorff
Enligt rykten skall det röra sig om en person i 30årsåldern och att huvudet skall legat på spåret. En ovanligt grym påkörning. Är det vanligt att människor exploderar sådär?

Vet fortfarande inte vem personen ifråga är.
Beror nog helt på hastighet och vad det är för tåg. Rejält jävla mossad blir du oavsett.
Citera
2014-05-23, 23:42
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Beror nog helt på hastighet och vad det är för tåg. Rejält jävla mossad blir du oavsett.

(FB) En Död i Alingsås igen På grund av droger ?
https://www.facebook.com/ebruto?fref=ts

står att denna personen har avlidit och bor i höör men är hemmahörande i alingsås
Citera
2014-05-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99

står att denna personen har avlidit och bor i höör men är hemmahörande i alingsås
Tror inte det med tåget gällde honom. Ni får spekulera vidare! Länka gärna nyheten om tåget om någon vet?
Citera
2014-05-24, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99

Varför citerar du mig?
Citera
2014-05-24, 01:03
Medlem
Citat:
X2000 eller Ö-tåg. Ligger minst 160 genom Höör, X2000 lite snabbare. "Hoppas" att det var ett X2000, på ett Ö-tåg så har lokföraren verkligen sett allt...för er som inte vet, så är Ö-tåg platta i ändarna, en fönsterruta som täcker säkerligen 3/4 av änden på tåget. X2000 kan man hoppas att lokföraren inte sett mycket pga formen och de relativt små rutorna. Dock tutade tåget till precis innan det smällde, så föraren hade säkerligen full fokus på den avlidne...

Vila i frid.
Krya på Er, alla stackars människor som på ett eller annat sätt mår dåligt av denna händelse.
Citera
2014-05-25, 16:30
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Tror inte det med tåget gällde honom. Ni får spekulera vidare! Länka gärna nyheten om tåget om någon vet?

Jodå det var mycket riktigt E*kil B*uto som tog livet av sig.
Citera
2014-05-25, 18:14
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Var det ett nytt självmord i Marma idag?
Citera
2014-05-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Jodå det var mycket riktigt E*kil B*uto som tog livet av sig.
Hur vet du detta? Personen framför tåget var väl född -96 var det någon här tidigare som trodde. E*kil är född -93.
Citera
2014-05-27, 17:55
Medlem
P.Gs avatar
Ny kollision vid Liljeholmen för Tvärbanan. Någon som vet vad det rör sig om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in