2014-05-22, 17:56
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Fan vad gott o höra ändå, gott jobbat! Har några frågor om den innan jag beställer dock. Hur pass nytt var urinet som du stoppade i påsen? Flera dagar? En halvtimma? Såg kisset helt normalt ut i muggen? Och går det röra sig obehindrat med påsen mellan benen, dvs sitta ner utan att det låter nått eller ser ut som man har en överdrivet stor rocco siffredi kuk mellan benen? Finns det några andra hinder eller svårigheter får du gärna delge dom också. Jag hade verkligen vart skitnervig i ditt fall men jävligt skönt att det gick bra!

Hehe tack, ja det är ju skönt att det är över.

När jag "pissade" i muggen så var pisset ungefär 40 minuter gammalt, 34,5c när jag stoppade det i påsen och 33 grader 40 minuter senare, såg helt normalt ut, bättre än det syntetiska som jag fick med i beställningen.

Det är inga problem att ha på sig den där grejen, det varken känns eller syns. Jag körde ju bil dit och det var inga konstigheter.

Så i det stora hela var det lätt, bara att man tränar lite hemma ett par gånger så är det fina fisken
2014-05-22, 19:03
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Hehe tack, ja det är ju skönt att det är över.

När jag "pissade" i muggen så var pisset ungefär 40 minuter gammalt, 34,5c när jag stoppade det i påsen och 33 grader 40 minuter senare, såg helt normalt ut, bättre än det syntetiska som jag fick med i beställningen.

Det är inga problem att ha på sig den där grejen, det varken känns eller syns. Jag körde ju bil dit och det var inga konstigheter.

Så i det stora hela var det lätt, bara att man tränar lite hemma ett par gånger så är det fina fisken

Fan vad skönt med en vattentät lösning som känns trygg och funkar. Iallafall i situationer där man vet på förhand att man ska ha ett prov och där man får gå in på muggen själv, som man ofta får i jobbrelaterade drogtester som det verkar.

Nu gäller det bara att hitta en vattentät lösning på slumpmässiga tester där man får kissa minuten efter man blir tillkallad. Antar att ni har slumpmässiga prover på ert jobb också, BattleBuddha?
2014-05-22, 19:09
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Fan vad skönt med en vattentät lösning som känns trygg och funkar. Iallafall i situationer där man vet på förhand att man ska ha ett prov och där man får gå in på muggen själv, som man ofta får i jobbrelaterade drogtester som det verkar.

Nu gäller det bara att hitta en vattentät lösning på slumpmässiga tester där man får kissa minuten efter man blir tillkallad. Antar att ni har slumpmässiga prover på ert jobb också, BattleBuddha?

Jo precis, här gick dem in och hällde blå smet i toan och gick ut, så fick man ställa provet i en lucka bara.

Jo det kommer 4 gånger om året, ingen exakt datum men de kommer med jämna mellanrum. Där vet jag inte, man får väl ha tur bara, det är bara slumpmässiga 25% av de anställda som testar varje gång.
Men jag försöker dricka 2 liter vatten om dagen oavsett prov eller ej, så kommer det ett slumpmässigt så är chansen stor att det blir omtest och då kan jag i alla fall förbereda mig. Men visst, risken finns att jag torskar och får kicken..

Take it easy
2014-05-22, 19:20
Medlem
baptiii10s avatar
Man kanske skulle kunna fylla en sån påse med rent kiss och förvara på gömd på jobbet. När man blir tillfrågad kan man säga att man precis kissat och då få tid på sig att hämta kisset och värma upp det under hängpungen. Det vore intressant o veta hur lång tid det tar innan kisset mäter 33 grader när man förvarar det i byxorna samt hur länge man kan förvara kiss utan att det blir "defekt". Man vet ju aldrig när ett slumpmässigt prov kommer och om man har förvarat det gömda kisset i ett halvår så borde det ju inte kännas som färskt men jag vet inte hur kisset beter sig i förseglad förpackning?
2014-05-22, 19:22
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Jo precis, här gick dem in och hällde blå smet i toan och gick ut, så fick man ställa provet i en lucka bara.

Jo det kommer 4 gånger om året, ingen exakt datum men de kommer med jämna mellanrum. Där vet jag inte, man får väl ha tur bara, det är bara slumpmässiga 25% av de anställda som testar varje gång.
Men jag försöker dricka 2 liter vatten om dagen oavsett prov eller ej, så kommer det ett slumpmässigt så är chansen stor att det blir omtest och då kan jag i alla fall förbereda mig. Men visst, risken finns att jag torskar och får kicken..

Take it easy

Känns som om de blir misstänksamma om varje prov man lämnar är ogiltigt, men o andra sidan det är ju inte olagligt o dricka vatten.
2014-05-22, 21:02
Medlem
TheGolemFighters avatar
50-100mg tramadol vid ett enstaka tillfälle, hur lång tid tar det då till jag är ren? Har bra ämnesomsättning och väger ~60kg. Kommer även dricka en hel del öl under den perioden för att rensa systemet lite.

Pissar alltså måndag morgon, tar jag sen 100mg tram på måndag kväll, är jag då ren 7 dagar senare tills nästa test?
2014-05-22, 21:40
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
50-100mg tramadol vid ett enstaka tillfälle, hur lång tid tar det då till jag är ren? Har bra ämnesomsättning och väger ~60kg. Kommer även dricka en hel del öl under den perioden för att rensa systemet lite.

Pissar alltså måndag morgon, tar jag sen 100mg tram på måndag kväll, är jag då ren 7 dagar senare tills nästa test?

4-5 dagar sitter tram i urinen.
2014-05-23, 09:18
Medlem
oloas avatar
Många säget att man kan neka pissprov och välja blodprov istället om man åker dit, men vad säger man till polisen? Vi säger du går på stan och är as bränd så kommer en polis fram och säger följ med här vi ska ta ett pissprov på dig. Så sägrr man jag vill ta blodprov istället så kanske dem frågar varför, vad svarar man då? Ni som har vart med om detta berätta gärna. Detta har inte hänt mig än som tur är men tänkte det är lila bra och vara förberedd. Har man alltid rätten till att ta blodprov?

Skriver från mobilen så bjuder på stavfel..
2014-05-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oloa
Många säget att man kan neka pissprov och välja blodprov istället om man åker dit, men vad säger man till polisen? Vi säger du går på stan och är as bränd så kommer en polis fram och säger följ med här vi ska ta ett pissprov på dig. Så sägrr man jag vill ta blodprov istället så kanske dem frågar varför, vad svarar man då? Ni som har vart med om detta berätta gärna. Detta har inte hänt mig än som tur är men tänkte det är lila bra och vara förberedd. Har man alltid rätten till att ta blodprov?

Svårt att tvångsmjölka en ovillig knarkare ;-) Ja, du kan ge blod istället för piss men räkna med att det inte blir under gemytliga förhållanden. Räkna med förtäckta hot och psykisk terror då båda parter är fullt medvetna om orsaken :-)
(Och ja, det är tyvärr självupplevt)
2014-05-23, 16:00
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oloa

Säg att du har extrem bögfobi och klarar inte av att ha personer inom 20 meters radie när du ska kissa. Dock om du blir tagen när du är stukad i huvudet så är det sannorlikt att det syns i blodet också.
2014-05-23, 16:14
Medlem
GulCitrons avatar
Tycker det e dåligt med svar här
2014-05-23, 17:18
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Tycker det e dåligt med svar här

Nog ingen som har tillräckligt bra koll på suboxone :/ Fokusera på det du kan påverka istället. Träna sönder / fuska på eventuellt prov.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in