Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Vafan tror ni idioter egentligen?
Att dom skulle skriva om chemtrails på SMHI och i riksdagen och media trots att det äär just dom som måste användas för att starta ett så grovt brott mot mänskligheten som chemtrails är?
Det är inte det att vi tror att de måste skriva någonting, däremot fallerar de flesta teorier som dras fram av chemtrails-fanatikerna, med hjälp av enkla vetenskapliga förklaringar.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Visst nu har dock Riksdagen skrivit om chemtrails ocatt dom vet om att USA har börjat spraya chemtrails runt år 1998 eller vad det var.. och sen ska vi inte glömma den svenska politikern som gick ut i media och sa att CIA och FBI sprayar chemtrails över Sverige..
Vem var politikern ?
USA och NASA har försökt stävja uppvärmning av jordytan, det finns flera sidor långa rapporter om hur det gick också, har för mig detta var på 90-talet - genom propellerplan, som inte flyger lika högt som jetplan. Det som sprayades då var tungmetaller etc, men gjorde ingen nytta så programmet lades ner.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Så ni tro inte på politiker och riksdagen?
Men ska inte dom tänka åt er så ni slipper tänka?
Var inte det en riktigt korkad fråga ? Det enda politiker gör är att ljuga, så svaret blir enkelt: NEJ, vi tror inte på politikerna!
Vill veta vilken politiker det är som sagt detta, för jag vet att det finns en som snackar om chemtrails och om att jorden är platt (ja, sant), har för mig det var en Miljöpartist i Lappland eller något.
Sluta nu tro att du vet bäst, du har redan gjort bort dig tillräckligt med att säga att det inte fanns några trails på himlen innan 2004. Kan säga att mitt första minne av flygplan som gjorde långa spår efter sig var 1984-86, 4-6-år gammal!
Läs lite om vad de som inte tror på detta säger, sidan har redan länkats antalet gånger i denna tråd!
Kolla gärna kartan som visar flygtrafiken i världen på samma sida!
edit: Det allra sämsta "beviset" för att chemtrails är en verklighet (att det sprutas ut gifter för att framkalla cancer etc) måste fan vara det att trails skulle vara något nytt!!
Redan innan WWII förekom det trails!
Om du har lust så kan du läsa:
Wakes of War: Contrails and the Rise of Air Power, 1918-1945--Part I: Early Sightings and Preliminary Explanations, 1918-1938 - Bara att googla, eller besöka närmsta bibliotek!
Ett litet utdrag finns
här