2014-05-21, 12:28
Medlem
Gooodfellas avatar
Säg att Sagna nu skriver på för Shitty, vilken högerback skulle ersätta honom? Jenkinson är alldeles för trubbig för att vara start i en klubb som siktar högt. Coleman? För dyr?
2014-05-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Säg att Sagna nu skriver på för Shitty, vilken högerback skulle ersätta honom? Jenkinson är alldeles för trubbig för att vara start i en klubb som siktar högt. Coleman? För dyr?

Serge Aurier hade nog varit den mest troliga ersättaren.
2014-05-21, 14:00
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjzpjz
Nu börjas det...

edit: Ska vara tydligare: Får Thiago-vibbar av hela Kroos sagan. Tror bara att han fiskar ett bättre kontrakt hos Bayern.

http://www.express.co.uk/sport/football/477161/Man-Utd-agree-deal-with-Bayern-Munich-for-Toni-Kroos

Japp han är klar för United redan idag likaså klart att Müller, Robben, Shaqiri, Mandzukic, Contento, Martinez, Rafinha samt Pizarro lämnar fan vilken tunn trupp vi har kvar.

Fast om Kroos inte blir bättre än han varit under hela vårsäsongen så borde dom faktiskt fundera på att sälja honom.
2014-05-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Japp han är klar för United redan idag likaså klart att Müller, Robben, Shaqiri, Mandzukic, Contento, Martinez, Rafinha samt Pizarro lämnar fan vilken tunn trupp vi har kvar.

Fast om Kroos inte blir bättre än han varit under hela vårsäsongen så borde dom faktiskt fundera på att sälja honom.

Äh, finns väl gott om spelare från andra Bundesliga-klubbar ni kan ersätta dem med?
2014-05-21, 14:06
Medlem
Viking-s avatar
Citat:

Vilken status har Martinez i laget? Är han oersättlig eller tillgänglig för rätt pris?
Han har väl fått spela mittback en hel del, är han nöjd med det?

Inom CFC-kretsar (Bild har bla skrivit om det) har det ryktats mycket om att Bayern ska vara ute efter Luiz, men då är det Mandzukic plus pengar som påstås gälla. Ryktas det på samma sätt om Luiz i Bayern-lägret?
2014-05-21, 14:42
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Källa på att alla de lämnar eller var du sarkastisk?
2014-05-21, 14:52
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Källa på att alla de lämnar eller var du sarkastisk?
Jesus.

Martinez borde faktiskt flera klubbar vara efter.
2014-05-21, 15:00
Medlem
snillet_1s avatar
Benitez ryktas vara sugen på Martinez. Huggsexa i sommar?
2014-05-21, 15:02
Medlem
gato12s avatar
Inga rykten om nåt nytt till Arsenal?

Eller ingen som tror att snåljåpen Wenger ger sig ut på spelarmarknaden...?
2014-05-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Jesus.

Martinez borde faktiskt flera klubbar vara efter.

Antar att man får safta på rätt rejält då? Dyraste köpet någonsin i Bundesliga har jag för mig, €40m. Och det finns väl ingeting som säger att Bayern kan tänka sig att göra en förlustaffär där? Åtminstone inte just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Inga rykten om nåt nytt till Arsenal?

Eller ingen som tror att snåljåpen Wenger ger sig ut på spelarmarknaden...?

Nja, är snack om Benzema, Vela och Auirer. Förvänta dig dock inte att något händer innan VM är över. Skulle väl vara Vela i så fall.
2014-05-21, 15:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Nja, är snack om Benzema, Vela och Auirer. Förvänta dig dock inte att något händer innan VM är över. Skulle väl vara Vela i så fall.

Joo, känns väl som Vela är det realistiska valet, med tanke på återköpsklausulen inte minst.
2014-05-21, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Bör tilläggas att ni glömt the times som jag nästan håller däruppe med Guardian. I alla fall vad gäller min egen klubb, men intrycket är att dom oftast är trovärdiga.

Jag tycker Manchester Evening News är ganska ruttna, faktiskt. Finns många journalister på andra tidningar som har bra mycket mer insyn i klubben än vad snubbarna på MEN har. Hur övriga landet ser ut vet jag inte riktigt. Liverpool Echo(eller vad den nu heter) har väl rätt bra koll har jag fått för mig.

M.E.N är kassa. Har i princip aldrig breakat någon story. Annars har du (?) rätt om att man snarare ska kolla på journalister än tidningar i sig. Mark Ogden på The Telegraph, Daniel Taylor på The Guardian och David McDonell på Daily Mirror sopar banan jämfört med alla andra vad gäller Manchester United till exempel, oavsett om de skriver för BBC eller Sky Sports. Är lite förvånad över att Sky är så högt ansedda av många, ni tror väl inte på deras "Sky Sports understands"? De har ingen journalist med djup koll i någon klubb.

Så Etoo har snackat skit om Mourinho. Hade inte en aning om att han lämnat faktiskt. Till något arabland nu eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in