[...]Diskussionen vid 23 minuter är ju nästan underhållande. Genmodifiering av organismer har människor sysslat med i hundratals år, även kallat avel.[...]
Det är skillnad på genmodifiering och avel/växtförädling. Genmodifiering innebär t.ex. att du ympar in en gen från ishavstorsk i potatis, för att den ska klara frosten bättre. Detta går inte att åstadkomma på "naturlig" väg.
Ursäkta OT, men rätt skall vara rätt.
Denna potatis är dessutom skadlig, den som äter den kommer att utveckla rudimentära gälar, och antydan till fenor.
Någon som har ork får gärna googla lite på personerna man intervjuar, vore intressant att se vad deras yrkesbakgrund och kvalifikationer är. Om jag minns kanske jag gör det imorgon eller när jag har tid.
Diskussionen vid 23 minuter är ju nästan underhållande. Genmodifiering av organismer har människor sysslat med i hundratals år, även kallat avel. Att han sedan påstår att någon förklarat "krig mot människokroppen" utan att alls prata om vem som gör detta, eller varför, då ökade ju inte mitt förtroende för honom.
Han förklara sedan att alla utsätts genom att säga att dom ansvariga har annan genuppsättning! Fortsättning följer tydligen.
Det var ju den välkända David Icke som intervjuades och att han är skogstokig är väl allmänt känt vid det här laget (spoiler: den ändrade genuppsättningen på de styrande är för att de är *trumvirvel* RYMDÖDLOR. Nej jag skojar inte).
Tyckte att dokumentären var ok, båda sidor fick lägga fram argument och jag har svårt att tro att någon med några som helst akademiska meriter tror på chemtrails efter att ha sett den. frågan är om dom gjorde det innan...
Det var ju den välkända David Icke som intervjuades och att han är skogstokig är väl allmänt känt vid det här laget (spoiler: den ändrade genuppsättningen på de styrande är för att de är *trumvirvel* RYMDÖDLOR. Nej jag skojar inte).
Tyckte att dokumentären var ok, båda sidor fick lägga fram argument och jag har svårt att tro att någon med några som helst akademiska meriter tror på chemtrails efter att ha sett den. frågan är om dom gjorde det innan...
Däremot tror jag att den här typen av dokumentärer kan övertyga lågutbildade. Man kan t ex undra om de personer som snubben på torget pratade med gick därifrån med tanken "han är en idiot" eller "hmm, han kanske har en poäng" i huvudet.
Däremot tror jag att den här typen av dokumentärer kan övertyga lågutbildade. Man kan t ex undra om de personer som snubben på torget pratade med gick därifrån med tanken "han är en idiot" eller "hmm, han kanske har en poäng" i huvudet.
Nu får jag nog räknas till lågutbildad, inga akademiska poäng överhuvudtaget, så min bild är att personer som reflekterar kommer komma till slutsatsen av UR programmet att den personen är en idiot oavsett utbildningsbakgrund.
Däremot kan jag tro att personer som tror på kemikaliestrimmor kanske inte är kunskapskanalens största tittarbas
När jag gick ut såg jag faktist först ett massivt chemtrail som sträckte sig över hela himmlen.. men sen kom också ett vanligt plan som hade contrails bakom sig som försvann några hundra meter bakom för contrails är ånga..
Så jag såg dom samtidigt, chemtrails och ett contrails..
Jag har bara sett det på filmer förut men aldrig i verkligheten men nu har gjort det.
Och idioterna tror att chemtrail är contrails hahahahaa trots att flygplanen inte ens är kvar medans chemtrailen ligger kvar så tror dom att det är ånga som mystiskt nog inte försvinner utan ligger kvar i himmlen i timmar och sprids med vinden.
När jag gick ut såg jag faktist först ett massivt chemtrail som sträckte sig över hela himmlen.. men sen kom också ett vanligt plan som hade contrails bakom sig som försvann några hundra meter bakom för contrails är ånga..
Jag har bara sett det på filmer förut men aldrig i verkligheten men nu har gjort det.
Och idioterna tror att chemtrail är contrails hahahahaa trots att flygplanen inte ens är kvar medans chemtrailen ligger kvar så tror dom att det är ånga som mystiskt nog inte försvinner utan ligger kvar i himmlen i timmar och sprids med vinden.
Nästan lika konstigt som att du har moln på en höjd, sen inga moln, och sen moln igen högre upp, det måste ju vara "chemmoln"!
Varken contrails eller moln är vattenånga. Vattenånga är osynlig.
Det är kondenserad vattenånga, dvs små vattendroppar (eller iskristaller om det är kallt) som bildar moln och contrails.
En fråga: Hur kommer det sig att alla vanliga moln inte försvinner på ett par minuter när de består av samma sak som contrails.
Jag hade ingen aning om att kondenserad vattenånga inte är vattenånga..
Jag är inte här för att diskutera med idioter tyvär , fortsätt tro vad du vill så fortsätter jag veta om det som jag vet om..
Jag försöker inte få dig att veta om det som jag vet om och du kan sluta försöka diskutera din grad av hjärntvätt med mig för det är inte mitt jobb att försöka få bort din hjärntvätt som skolan och media skapat.. det är ditt egen jobb.
Men visst är det lite lustigt att filmbevis för chemtrails från alla världens länder existerar men idioterna fattar inte vad filmbevis är eller vad skillnaden mellan chemtrails och contrails är.