Citat:
Ursprungligen postat av
missnescafe
säg inte till mig att jag inte förstår nåt brorsan.
jag förstår visst, är själv från samma område som du. jag förstår mycket väl hur kriminella tänker. tro inte att du kan mer än mig.
det var det vi diskuterade just om MORD. tycker fortfarande att det är löjligt att nån ska dö för nån tjejs skull.
hade det varit ett visst område eller att nån stampar på min gata och försöker spela allan ballan där, då förstår jag. men inte för det här
då upprepar jag mitt raderade svar, då man lät ditt vara kvar bara för du är tjej.
du kan inte ett skit, jag vet då jag växt upp med grabbarna från förorten och vet hur de tänker.
du lägger ord i min mun, jag sa aldrig att det är ok att mörda nån för en brud fan snackar du om. jag säger tvärtom pissa på en brud som sviker.
men jag förklarade varför dessa grabbar kan skjuta på varandra och inte på henne.. just för att det är en alfahane grej man vill försvara nåt man "äger" då det är en direkt utmaning och förnedring av rivalen. henne pissar man på egentligen, hon har bara uppstått som orsak till detta. kunde lika gärna handlat om en kamel eller häst.....