Citat:
Ursprungligen postat av
missnescafe
Vilken investering?
att han har köpt till henne kanske nya bröst eller hårförlängning?
vad skulle du gjort om du var med en tjej och hon går till en annan, din fiende?
skjutit honom eller skjutit henne?
har du inte förstått ett skit av vad jag sagt till dig eller spelar du bara dum och envis? DESSA grabbar tänker så. du är inte insatt i hur alfahanar från förorten agerar om nån rör deras brud, den första som får på käften är rivalen. detta går inte att förklara för dig då du verkar inte växt upp i dessa områden och är dessutom tjej. så släpp det bara.
JAG skulle inte gjort så då jag vet bättre, jag liksom du tycker att det är bruttan som förtjänar skit eftersom hon svikit. sen beror det på hur mkt man bryr sig om just henne. hade nån gett sig på min kk och hon sagt ja, hade jag skitit i det mer eller mindre. men hade nån gett sig på låt säga min fru, mamma till mina barn, då hade jag knullat hans liv...och hennes om hon vart med på det.
så släpp det. pallar inte förklara mer för dig. låt oss gå vidare till det viktiga istället. typ MORDET