2014-05-20, 11:30
  #265
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaout
Finns tre alternativ polis värka jobba på.

Biskopvårvädersliga och Bandidos som e allierade eller något nytt som blossas upp gällande M.S
Finns en misstanke om att hans egna sålt honom till fienden då måste han inte ha varit så populär hos sina egna som han trodde.




http://www.expressen.se/gt/efter-frigivningen--mordad-med-30-skott/


På tolvslaget natten till söndag kom larmet - skottlossning i en föreningslokal på Erikslundsskolan i Backa i Göteborg. Två personer träffades när det sköts inne i lokalen.
Enligt Aftonbladet träffades 29-åringen av 30 skott i ansiktet och buken av en kulsprutepistol.
- Man har tömt ett magasin på honom. Det är människor som vill döda som ligger bakom det här, säger Jerzy Sarnecki, professor i kriminologi vid Stockholms universitet.
Men ännu är det oklart om de kriminella grupperingarna i Biskopsgården, Bandidos eller en tredje okänd aktör ligger bakom dådet - som ser ut som ett beställningsmord.
- Det är ett uppenbart gangstermord. Det är ytterligare ett fall av gangsterskjutningarna som man har i Göteborg mellan olika kriminella grupperingar, något annat är det knappast frågan om.
Det andra offret, en äldre släkting till 29-åringen, fick skador på båda benen av rikoschetter, enligt Aftonbladet.

med andra ord har du inte sagt ett skit. bara sagt det nån jävla tidning sagt.. shit asså
Citera
2014-05-20, 11:34
  #266
Medlem
Balkan-Kings avatar
Många här i tråden påstår at Mohammed Selman (MS) blev mördad pga tidligere mord på Dirren i Biskop. Men så behøver det slet ikke at være och ingen i tråden har et sus om vaför MS blev plockad.
Citera
2014-05-20, 11:36
  #267
Medlem
ZNUTENs avatar
Bägge sågs som Bossar av gängen/kidsen i området.
Hur du ser på dom don´make a shit!
Citera
2014-05-20, 11:45
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
Många här i tråden påstår at Mohammed Selman (MS) blev mördad pga tidligere mord på Dirren i Biskop. Men så behøver det slet ikke at være och ingen i tråden har et sus om vaför MS blev plockad.
Det har jag också menat. Man skall inte tro blint på att det måste ligga till på det viset.
Det var något med en väst också har jag för mig
( (FB) Stulen väst orsakar krig mellan Bandidos och "Backagänget" )

GT:s senaste vinkling:
Citat:
Nu håller både polis som delar av Göteborgs undre värld andan inför att Bandidos förre president Mehdi Seyyed släpps fri i sommar.
Den väpnade konflikten med ledarskapet i Backagänget kan vara på väg att blossa upp igen

http://www.expressen.se/gt/efter-frigivningen--mordad-med-30-skott/
__________________
Senast redigerad av ophiaghushannah 2014-05-20 kl. 11:56.
Citera
2014-05-20, 11:54
  #269
Medlem
missnescafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
nah nu har du blandat ihop "familjeheder" och de kriminellas "heder". två olika saker, det senaste är mer en investering som gått till spillo samtidigt som man blir förnedrad som man.. alltså pengar och alfahane manligt heder... fattar du nu?

Vilken investering?
att han har köpt till henne kanske nya bröst eller hårförlängning?
vad skulle du gjort om du var med en tjej och hon går till en annan, din fiende?
skjutit honom eller skjutit henne?
Citera
2014-05-20, 12:07
  #270
Medlem
Icebears11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZNUTEN
Bruden som det kampades om Madele.. Janss.n senare Selm..n.
Offret hade ju en liten med henne.
Finns det mer info bilder mm kring den superkvinnan?
Ni snackar ju inte ens om rätt brud...

Det var ju MS som blev av med sin brud till Diren då han satt för Landvetter rånet, inte tvärt om att han tog någon annans brud..
Så lämna denna Madde utanför, hon har ju absolut ingenting med detta att göra...
Så pinsamt när det bara hittas på massa skit..
Citera
2014-05-20, 12:13
  #271
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnescafe
Vilken investering?
att han har köpt till henne kanske nya bröst eller hårförlängning?
vad skulle du gjort om du var med en tjej och hon går till en annan, din fiende?
skjutit honom eller skjutit henne?

Vad med alternativet om at ikke skjuta nogon? Eksisterer det i din värld?
Citera
2014-05-20, 12:41
  #272
Medlem
missnescafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkan-King
Vad med alternativet om at ikke skjuta nogon? Eksisterer det i din värld?


Jag menar när dem ändå håller på att skjuta varandra, skjut rätt person då,
och i min värld vi slår och dödar först, sen vi frågar vad har hänt, och vems fel det är
Citera
2014-05-20, 12:53
  #273
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnescafe
Vilken investering?
att han har köpt till henne kanske nya bröst eller hårförlängning?
vad skulle du gjort om du var med en tjej och hon går till en annan, din fiende?
skjutit honom eller skjutit henne?

har du inte förstått ett skit av vad jag sagt till dig eller spelar du bara dum och envis? DESSA grabbar tänker så. du är inte insatt i hur alfahanar från förorten agerar om nån rör deras brud, den första som får på käften är rivalen. detta går inte att förklara för dig då du verkar inte växt upp i dessa områden och är dessutom tjej. så släpp det bara.

JAG skulle inte gjort så då jag vet bättre, jag liksom du tycker att det är bruttan som förtjänar skit eftersom hon svikit. sen beror det på hur mkt man bryr sig om just henne. hade nån gett sig på min kk och hon sagt ja, hade jag skitit i det mer eller mindre. men hade nån gett sig på låt säga min fru, mamma till mina barn, då hade jag knullat hans liv...och hennes om hon vart med på det.

så släpp det. pallar inte förklara mer för dig. låt oss gå vidare till det viktiga istället. typ MORDET
Citera
2014-05-20, 13:03
  #274
Medlem
missnescafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
har du inte förstått ett skit av vad jag sagt till dig eller spelar du bara dum och envis? DESSA grabbar tänker så. du är inte insatt i hur alfahanar från förorten agerar om nån rör deras brud, den första som får på käften är rivalen. detta går inte att förklara för dig då du verkar inte växt upp i dessa områden och är dessutom tjej. så släpp det bara.

JAG skulle inte gjort så då jag vet bättre, jag liksom du tycker att det är bruttan som förtjänar skit eftersom hon svikit. sen beror det på hur mkt man bryr sig om just henne. hade nån gett sig på min kk och hon sagt ja, hade jag skitit i det mer eller mindre. men hade nån gett sig på låt säga min fru, mamma till mina barn, då hade jag knullat hans liv...och hennes om hon vart med på det.

så släpp det. pallar inte förklara mer för dig. låt oss gå vidare till det viktiga istället. typ MORDET

säg inte till mig att jag inte förstår nåt brorsan.
jag förstår visst, är själv från samma område som du. jag förstår mycket väl hur kriminella tänker. tro inte att du kan mer än mig.
det var det vi diskuterade just om MORD. tycker fortfarande att det är löjligt att nån ska dö för nån tjejs skull.
hade det varit ett visst område eller att nån stampar på min gata och försöker spela allan ballan där, då förstår jag. men inte för det här
Citera
2014-05-20, 13:18
  #275
Medlem
Polisen har kanske rätt angående skjutvapnet men kanske fel också då det finns en stor chans att skytten kunde bära på en glock 45acp i full auto.
Citera
2014-05-20, 13:49
  #276
Medlem
Två personer går in på en fritidsgård med 10 personer (?) varav en är en "gangsterboss". Luktar väl väldigt mycket insiderjobb när dessa två personer "tillåts" avrätta honom inför alla andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in