2014-05-19, 22:09
Medlem
Pompedomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowpressure
Såg att Urbn arts fick in det idag, 33kr/st dessutom.
Även yardmaster hade dom tagit in. Ser spännande ut.

http://www.urbnarts.se/produkt/Ironlak

va ere för fördelar med ironlak?
Citera
2014-05-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pompedomp
Inga direkta jämfört med vad du kan få för samma pris.
Citera
2014-05-19, 23:33
Medlem
Citat:

Man kan få montana white för samma pris.. Montana white e ganska vattnigt.. Tror ironlak är bättre.
Citera
2014-05-19, 23:50
Medlem
Citat:

Glaskula låter mindre, billigare och coolare för alla blir sponsrade med det
Citera
2014-05-20, 18:59
Bannlyst
Jag får väl slå ett slag för Streetcorner.se, dom var väldigt bra och billiga att beställa ifrån.
Citera
2014-05-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Jag får väl slå ett slag för Streetcorner.se, dom var väldigt bra och billiga att beställa ifrån.

33kr ironlak nu

edit; sajk det var urbanarts..
Citera
2014-05-20, 23:39
Medlem
Montana white är inte alls samma sak.. Provade Ironlak för någon månad sen när jag var utomlands och dom har blivit riktigt bra. Täcker otroligt bra, fint tryck och billiga. kan inte bli bättre..

Kommer lätt fortsätta med dom i framtiden nu när dom finns i Sverige dessutom.
Citera
2014-05-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowpressure
Montana white är inte alls samma sak.. Provade Ironlak för någon månad sen när jag var utomlands och dom har blivit riktigt bra. Täcker otroligt bra, fint tryck och billiga. kan inte bli bättre..

Kommer lätt fortsätta med dom i framtiden nu när dom finns i Sverige dessutom.
De luktar gudomligt också Härligt att Ironlak är tillbaks i Sverige, kanske får ta och beställa hem några snart.
Citera
2014-05-23, 02:33
Medlem
regnvalss avatar
Planerar att beställa in en större summa burkar från henxs.com, undrar hur färgvalet brukar vara när man beställer ett 15 pack, någon som vet? Om man beställer t.ex 15 cans MTN 94 och 15 av MTN hardcore i samma beställning, tar de hänsyn till det andra 15-packet så man inte får i princip samma färger i båda boxar?
Citera
2014-05-23, 11:21
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Inga alls. Ironlak täpper igen capsen på nolltid och färgen bleks i solen på bara någon månad. Inte ens australiensarna själva använder det.
Citera
2014-05-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-
Inga alls. Ironlak täpper igen capsen på nolltid och färgen bleks i solen på bara någon månad. Inte ens australiensarna själva använder det.

Ja jag har också hört att färgen bleks, sen verkar ironlak strula rätt mycket som du säger genom att täppas igen och klumpa på botten så man får skaka järnet och spruta ur med level 5 eller dylikt.
Citera
2014-05-23, 17:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnvals
Planerar att beställa in en större summa burkar från henxs.com, undrar hur färgvalet brukar vara när man beställer ett 15 pack, någon som vet? Om man beställer t.ex 15 cans MTN 94 och 15 av MTN hardcore i samma beställning, tar de hänsyn till det andra 15-packet så man inte får i princip samma färger i båda boxar?

Det blir lite gott och blandat, men folket på henxs försöker att inte lägga i två utav samma kulör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in