Citat:
Ursprungligen postat av
PeterDenSvenske
Med tanke på hur svagbegåvad du är så läste du uppenbarligen något liknande, kanske konstvetare eller något annat flum.
Det är helt irrelevant ifall svensk media är bättre eftersom tack vare internet så har jag tillgång till internationell media som gör att jag slipper svensk medias filtrering av utrikespolitiken, jag förstår självklart att gamla gubbar som du vill ha svåra saker förklarade för dig av korkade svenska journalister men för oss som förstår engelska och kan tänka själva så finns det ingen anledning att läsa någon som helst svensk media när det gäller utrikesnyheter.
Du drar dig inte för att ge dig ut på tunn is. Du tror att du är duktig på engelska va? Pga att du är född runt 1990? Du känner kanske inte till det, men kunskaperna i skolan har sjunkit över hela linjen. Även om jag inte hade bott i engelskspråkigt land, så hade jag slagit dig på fingrarna i engelska.
Du kanske också borde söka dig utanför internet?
Kan du inte sluta försöka såra dina debattmotståndare? Det faller alltid tillbaka på dig själv, du framstår som en ytterst begränsad ungdom. Du har ju så många
åsikter och
vill så mycket grabben! Lär dig att argumentera och försök påverka folk på det sättet i stället.