2014-05-19, 11:03
Medlem
Jag gjorde en bildsökning på Janne och fick bara upp en massa bilder på en pensionär typ. Snälla, säg inte att jag fick upp rätt bilder, för det gick en rysning genom hela kroppen. Men om det nu är han så känns det som att han skjuter ganska mycket blanka skott så de får nog ligga i som fan om det ska vara han som är fadern.
Citera
2014-05-19, 11:20
Medlem
sinfons avatar
Angående diskussionen på skvallerbloggen - är det någon som kan berätta vems namn som kom ut, som det tydligen blivit liv om? Hans gamla trollmor till fru? Hon har ju för tusan skrivit det själv isåfall.
Citera
2014-05-19, 12:07
Medlem
Strange-Dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Angående diskussionen på skvallerbloggen - är det någon som kan berätta vems namn som kom ut, som det tydligen blivit liv om? Hans gamla trollmor till fru? Hon har ju för tusan skrivit det själv isåfall.

Det var två kvinnor som skrev med sina namn, en som hette Anne/Anna och en Emma. Jag personligen hade ingen aning om vad dessa hette förrän de skrev sina namn själva. Men jag har i och för sig inte följt Janne-diskussionen så noga. Tycker mest han verkar vara en äkta runkgubbe.

Kvinnorna var/är i varje fall väldigt upprörda.

Edit: Malin ska det vara i stället för Emma. Jag tänkte fel.
Senast redigerad av Strange-Days 2014-05-19 kl. 12:59.
Citera
2014-05-19, 12:19
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Mysfarbrorn verkar ha lika grandiosa drag som Berny, kanske därför de gillar varandra. Eller vad sägs om det här fina hotet från skvallerbloggen:

Haha, journalistresurser minsann!

Sedan är det knappt värt att kommentera att det är hans eget beteende om något som drabbar hans barn...eller att han tror att det hjälper Berny "klara upp sitt liv" att han åker dit och knullar henne. Göda både hennes självdestruktiva sexvanor och pappapsykos i en smäll. Så hon dessutom blir på smällen!

Undrar varför han helst plötsligt börjar skriva på svenska, haha!
Citera
2014-05-19, 13:03
Medlem
Strange-Dayss avatar
Varför pratar folk om barn på skvallerbloggen? Vem har nämnt några barn vid namn? Ja ens nämnt barn överhuvudtaget mer än i mycket generella termer? Och vem har implicerat någon (förutom Berny) i kriminell verksamhet?
Citera
2014-05-19, 13:14
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strange-Days
Varför pratar folk om barn på skvallerbloggen? Vem har nämnt några barn vid namn? Ja ens nämnt barn överhuvudtaget mer än i mycket generella termer? Och vem har implicerat någon (förutom Berny) i kriminell verksamhet?

Det är väl mest en varning att ge fan i hans barn. Varken de eller hans andra damer har med något av det här att göra,förutom att de har en relation till janne.

Edit; råkade skicka inlägget innan det var klart.
Senast redigerad av elizadeath 2014-05-19 kl. 13:20.
Citera
2014-05-19, 13:21
Medlem
Strange-Dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Det är väl mest en varning att ge fan i hans barn. Varken de eller hans andra damer har med nåhpt

Ursäkta men va??

--

Att skriva "H*n har barn" är väl knappast kränkande. Det är mer ett konstaterande, huvudsakligen diskuteras vuxna människor där. Men Janne är ju den som ska nämnas, ingen annan.

Edit: Aha.
Citera
2014-05-19, 13:21
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Jag gjorde en bildsökning på Janne och fick bara upp en massa bilder på en pensionär typ. Snälla, säg inte att jag fick upp rätt bilder, för det gick en rysning genom hela kroppen. Men om det nu är han så känns det som att han skjuter ganska mycket blanka skott så de får nog ligga i som fan om det ska vara han som är fadern.

Janne är en äldre herre, kolla B:s instagram om du vill se honom på nära håll.
Citera
2014-05-19, 13:22
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursäkta men va??

--

Att skriva "H*n har barn" är väl knappast kränkande. Det är mer ett konstaterande, huvudsakligen diskuteras vuxna människor där.

Skrev om, skrev rätt. Är inte onykter, haha.

Japp, men som jag tolkade det var det mer en varning att lämna dem utanför.
Citera
2014-05-19, 13:23
Medlem
sinfons avatar
Citat:

Ingen. Enda gången de nämnts är när någon konstaterat att det är synd om dem, det är väl det som fått honom att gå igång. Kan inte tänka mig att någon är det minsta intresserad av att berätta för hans stackars ungar om vad pappa stoppar snoppen i. Det som är sorgligt är att de kan hitta den informationen hur lätt som helst själva.
Citera
2014-05-19, 13:35
Medlem
Strange-Dayss avatar
Citat:
Ingen. Enda gången de nämnts är när någon konstaterat att det är synd om dem, det är väl det som fått honom att gå igång. Kan inte tänka mig att någon är det minsta intresserad av att berätta för hans stackars ungar om vad pappa stoppar snoppen i. Det som är sorgligt är att de kan hitta den informationen hur lätt som helst själva.

Ja. Lite det som jag reagerade över.

Janne sitter och är ursinnig på Bb, men hans och Bernys love story är det ju de själva som sprider på diverse sociala medier. Sedan börjar han yra och hota om sina barn när egentligen ingen har snackat om dem.
Citera
2014-05-19, 13:50
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ja. Lite det som jag reagerade över.

Janne sitter och är ursinnig på Bb, men hans och Bernys love story är det ju de själva som sprider på diverse sociala medier. Sedan börjar han yra och hota om sina barn när egentligen ingen har snackat om dem.

Det är han som är intressant i sammanhanget, då personer runt B ofta är trasiga själva. Är han en vettig person som kan hjälpa henne på rätt köl igen är det ju ännu mer intressant.

Sen är det ju så som du säger, de väljer själva vad de sprider. Att man fläker ut sitt liv till allmän beskådan och sen blir putt för att man får negativa mothugg och att folk spekulerar om ens person går inte riktigt ihop.

Folk skvallrar lika mycket i fikarummet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in