2014-05-18, 18:44
Medlem
Finns ju inte ett löv på trädet i bakgrunden....
Citera
2014-05-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KosmasHofmann
Här har vi en bild på MB och B som vart uppladad på MB's facebook för några dagar sen bara.
http://i57.tinypic.com/27wxe7s.png

Har B repat sig eller är det en gammal bild?
Ser ut att va utanför ica på folkungagatan
Citera
2014-05-19, 01:23
Medlem
Massa snutbilar och en helikopter i nynäs just nu, kan det vara så att det är relaterat till skogåsskotten?
Citera
2014-05-19, 01:46
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raqz
Massa snutbilar och en helikopter i nynäs just nu, kan det vara så att det är relaterat till skogåsskotten?

Det är inga färjor vid denna tid va?
Citera
2014-05-19, 04:11
Medlem
Den som blev mördad va en vän till mig.. Det som inte kommer fram är att barteks lägenhet blev beskjuten i Skärholmen några dagar innan händelses i Skogås. Det som ligger bakom allt är en skuld på 10000-16000 som Bartek och compani sedan gör till en skuld på 100000 lax. Barteks lägenhet blir beskjuten i Skärholmen några dagar innan, mordoffret känner jag väl så det är inget jag hittar på. Men...... Rätt är rätt, och fel är fel... Dagarna va räknade för dessa musketörer, tyvärr så blev en helt förvirrad person indragen i detta vansinne. R.I.P. MICKE
Citera
2014-05-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Det är inga färjor vid denna tid va?
Nej inga färjor
Citera
2014-05-19, 22:13
Medlem
Lmafo666 det var inte hans lägenhet i Skärholmen som blev beskjuten det var på kristallvägen i Solberga där J bror bredvid.sen att du skriver att han var förvirrad så håller jag inte med. Innan han var med J & B gjorde han en kortare vända i x-team så att han var helt omedveten om detta livet är BULLSHIT. Däremot dog han i onödan och det är fruktansvärt beklagligt (R.I.P) Och det som stod om mordförsöket J satt häktad på stämmer också att det var en enskild händelse på puben Stabil (midsommarkransens t-bana). Åklagaren yrkade på mordförsök men fanns ingen bevisning.
Senast redigerad av Rasho425 2014-05-19 kl. 22:52.
Citera
2014-05-20, 05:18
Medlem
så ska fitta lukta..nu snackar vi samma språk..trevligt när folk vet va de pratar om..de är snack om färjor o löv i träd bla bla bla..klart som fan de är gammla bilder..men barre mår otäckt bra så är det..klart de är förjävla tragist att grabben blev mulad..men skulden ligger till 100% på skytten..
och ingen annan..o så va det här med stavningen,ja är helt värdelös på detta..men ni fattar säkert
va de står..ni får ha en fin vecka mina tråden polare
Citera
2014-05-20, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Lmafo666 det var inte hans lägenhet i Skärholmen som blev beskjuten det var på kristallvägen i Solberga där J bror bredvid.sen att du skriver att han var förvirrad så håller jag inte med. Innan han var med J & B gjorde han en kortare vända i x-team så att han var helt omedveten om detta livet är BULLSHIT. Däremot dog han i onödan och det är fruktansvärt beklagligt (R.I.P) Och det som stod om mordförsöket J satt häktad på stämmer också att det var en enskild händelse på puben Stabil (midsommarkransens t-bana). Åklagaren yrkade på mordförsök men fanns ingen bevisning.

Vad var det som hände på Stabilt?? Sköt Jimpa någon?
Citera
2014-05-20, 20:42
Medlem
Mic*e blev ju även knivad i vintras. Kan det ha samband med detta kanske...?
Citera
2014-05-20, 21:19
Medlem
Om det är den Milutin jag tror det är så hade han och hans bröder en konflikt med ett par negrer från Dalen ganska länge. Detta var innan äldsta brorsan drog in årorna förra året. Är den grejen över eller har det någon koppling till det här?
Citera
2014-05-20, 21:56
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredsministeriet
Om det är den Milutin jag tror det är så hade han och hans bröder en konflikt med ett par negrer från Dalen ganska länge. Detta var innan äldsta brorsan drog in årorna förra året. Är den grejen över eller har det någon koppling till det här?

Det är den M du tror.

Starta en skvallertråd om honom, hans bror, hans brudar, hans foton, vetja.

Det där jollret är inte relevant i denna tråd alls.

Finns det nåt aktuellt om häktningar, åtal, osv i nuläget? Eller nån intressant fakta angående detta överhuvudtaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in