2014-05-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Det är den M du tror.

Starta en skvallertråd om honom, hans bror, hans brudar, hans foton, vetja.

Det där jollret är inte relevant i denna tråd alls.

Finns det nåt aktuellt om häktningar, åtal, osv i nuläget? Eller nån intressant fakta angående detta överhuvudtaget?
M var inblandad i skottlossningen med skogåspacket och negern från Älvsjö, och jag drog mig till minnes historien med Dalen-negrerna. Dalen och Älvsjö ligger precis bredvid varandra. Även om det inte skulle ha ett samband är det ett helt rimligt inlägg.

Men om det skaver så illa så får du väl kila bort till farbror moderator och skvallra om off-topic vetja.
Citera
2014-05-21, 23:31
Medlem
Tror inte den här varit uppe innan. Står bland att det även ska ha skjutits utanför restaurangen samt att polisen inte kunnat höra B ännu.

http://www.mitti.se/polisen-vadjar-om-tips-till-mordpussel/
Citera
2014-05-22, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staggen
Tror inte den här varit uppe innan. Står bland att det även ska ha skjutits utanför restaurangen samt att polisen inte kunnat höra B ännu.

http://www.mitti.se/polisen-vadjar-om-tips-till-mordpussel/

ja o barre pratar ca 4-5 dagar i veckan....som ja sade tidigare i tråden han mår fint..
Citera
2014-05-22, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grev
ja o barre pratar ca 4-5 dagar i veckan....som ja sade tidigare i tråden han mår fint..
Hur bra mår man om man inte kan höras? Polisen kanske hittar på men det verkar inte så sannolikt eftersom de säger att de räknar med att kunna höra honom snart. Vilket också låter rätt konstigt, det har ju gått lång tid sedan skottlossningen och antingen kan han väl prata eller så kan han inte.

Grev får gärna berätta mer men helst inte bara lösa påståenden om att B "mår fint". Det låter ganska tunt.
Citera
2014-05-22, 15:01
Medlem
tror knappast att barteks ''vänner'' sitter här inne och skriver om hur mycket de pratar varje vecka. Grev snackar skit, förmodligen ser vi en bartek rulla ut från sjukhuset i rullstol. Som han förtjänar
Citera
2014-05-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veterani
tror knappast att barteks ''vänner'' sitter här inne och skriver om hur mycket de pratar varje vecka. Grev snackar skit, förmodligen ser vi en bartek rulla ut från sjukhuset i rullstol. Som han förtjänar

stila dig pajas..att du o dina nära så kallade vänner föråder o golar varandra..ni har ingen heder o moral .. men vi jobbar inte så vi stå enade..
Citera
2014-05-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grev
stila dig pajas..att du o dina nära så kallade vänner föråder o golar varandra..ni har ingen heder o moral .. men vi jobbar inte så vi stå enade..

Bra att ni står enade, det lär ni behöva.
Citera
2014-05-23, 08:14
Medlem
reallybadseeds avatar
Polisen har gått ut med att de söker vittnen till skjutningen och de som var i närområdet. Lite sent eller??
Citera
2014-05-23, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veterani

Haha han är ju "The Bartiminator". De klart att Grev snackar bananaz...De FB liksom.
Citera
2014-05-25, 20:41
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredsministeriet
M var inblandad i skottlossningen med skogåspacket och negern från Älvsjö, och jag drog mig till minnes historien med Dalen-negrerna. Dalen och Älvsjö ligger precis bredvid varandra. Även om det inte skulle ha ett samband är det ett helt rimligt inlägg.

Men om det skaver så illa så får du väl kila bort till farbror moderator och skvallra om off-topic vetja.

Sorry, du är inte på nåt vis värst med oväsentligheter här. Jag bara paketerade ihop skiten pga av olika orsaker.

Och Årsta är ju sjukt nära Dalen och Älvsjö, så absolut, helt rimlig teori. På Google Maps.
Citera
2014-05-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredsministeriet

Bor du i stan eller? Sen när ligger Dalen och Älvsjö precis bredvid varandra? Dalen och Kärrtorp, eller Dalen och Hammarbyhöjden ligger bredvid varandra, inte Älvsjö...
Citera
2014-05-30, 20:06
Medlem
https://m.facebook.com/deliamicaela?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.flashback.org %2Fleave.php&refid=9&_rdr#_=_

enaste inlägget från B's tjej hade nog låtit annorlunda om han fortfarande låg döende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in