Citat:
Ursprungligen postat av
Tritonus
http://www.hemnet.se/bostad/gard-6rum-toreboda-landsbygd-toreboda-kommun-langaker-ymsebacke-11-4540956
Överprisat och udda inrett! Får känslan av en 20-åring med för mycket pengar. En häst och staty i badrummet och elpersienner i sovrummet?
Bögar med Peter Pan-syndrom? Inte för att jag har nåt emot homosexuella, tvärtom. Men dom brukar onekligen ha en rätt kinky och udda smak. Det är lite för mycket kohudar och leopardmönster för att jag ska känna mig bekväm. Och jag känner inte till några andra än bögar som brukar ha nakna grekiska statyer på sina badrum. Dom grekiska statyerna har väldigt länge tillhört den typen av homosexuell ikonografi, tillsammans med en massa andra gay icons som Judy Garland, osv. Å andra sidan kan det ju vara mina fördomar som slår till.
Det skulle också kunna vara far & son? Farsan på övervåningen, frånskild, uppenbarligen. Det finns en tydlig brist på kvinnlig fägring i det där hushållet. Sonen på nedervåningen, nära till fotbollspel och darttavla. I vilket fall som helst en jävligt skum inredning. Om jag blev bjuden på en whisky sent på kvällen på det där stället skulle jag nog börja känna mig lite obekväm...