Citat:
Ursprungligen postat av
Yamal
Haha såpass? Som jag förstått det så kan man få allt från Kadala? Jag har dock lootat mina vapen.
Core - allt på movement speed.
Offence - 2 på crit dmg & 2 på crit chance, resten på attack speed.
Defence - allt på life regeneration.
Utility - allt på life on hit.
Bör säga att jag bara tagit på det jag velat ha, vet inte om det är "fel taktik" eller dylikt

Du kanske borde skaffa dig en visage? Kan boosta din dps något så fruktansvärt.
Vad tycker ni om min super build?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Utomjording-2914/hero/43305564
Så mycket CD reduction som möjligt för att kunna spamma War cry , Avalanche som ger Fury samt Call of the ancients som reggar fury per slag.
En ancient spear crittar mellan 30-105 mille beroende på hur mycket fury jag har, varje gång jag tömmer furyn så tas cooldownen bort på Avalanche. Furyn som reggas med HP globes samt warcry och avalanche och varje gång man tar ranged eller elemental dmg så får man full rage och kan pumpa ut Ancient spear.

Roligaste builden på länge! Dock är den där rätt outdated på Battle.nets hemsida.
Har även full Earthquake set tillsammans med IK set och det är absolut inte särskilt effektivt eller roligt att köra.
Frågan är bara om det är värt att rolla om en soj från fire dmg till physical för denna builden, då jag tröttnar jävligt lätt på builds så lär man väl ångra sig som fan om man rollar om den.