2014-05-18, 01:18
Bannlyst
Det är väl självklart att porrskådespelarna har större penis än genomsnittet. Det är ju liksom enda kravet för att bli porrskådespelare.
Citera
2014-05-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Det är väl självklart att porrskådespelarna har större penis än genomsnittet. Det är ju liksom enda kravet för att bli porrskådespelare.

Givetvis är det så när man tänker rent logiskt, men eftersom att man saknar erfarenhet av erigerade penisar i verkliga livet så får man ändå en skev verklighetsbild. Därför jag gärna ser att tjejer eller bi/homosexuella män svarar på denna tråden så att man kan reda ut allting än gång för alla.
Citera
2014-05-18, 01:23
Medlem
detonations avatar
vad är den exakta genomsnittlig storleken egentligen? man ska va nöjd över den man har.. finns de en genomsnittlig storlek på fittan som ej disskuteras?? de e bara kukens längd som e på tapeten jämt ??!! eller har ja fel nu?
Citera
2014-05-18, 01:31
Bannlyst
Varför skapar du en tråd om penisstorlek?

Jag själv är lyckligt lottad med en rätt bra pung och kewk, känns lite som om du är orolig?
Citera
2014-05-18, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detonation
vad är den exakta genomsnittlig storleken egentligen? man ska va nöjd över den man har.. finns de en genomsnittlig storlek på fittan som ej disskuteras?? de e bara kukens längd som e på tapeten jämt ??!! eller har ja fel nu?

Du har en poäng, skapade dock tråden av ren nyfikenhet.
https://www.youtube.com/watch?v=sGjElvt4nP8

Medelpenisen sägs vara typ 15cm lång och 12cm runt om, var det ett svar du gillade?
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 01:35.
Citera
2014-05-18, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av detonation

Så pratar en riktig minikuk, ledsen grabben men du kan inte skylla på vaginorna.
Citera
2014-05-18, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Varför skapar du en tråd om penisstorlek?

Jag själv är lyckligt lottad med en rätt bra pung och kewk, känns lite som om du är orolig?

Jag vet att den inte är liten och den fungerar som den ska, det är av ren nyfikenhet som jag skapade tråden, kan det verkligen stämma att jag är en bit över medel?
Citera
2014-05-18, 01:36
Medlem
Snyggs avatar
Åh så spännande med en kuk-storkelstråd! Kolla amatörporr får du se normala kukar. När det gäller kommersiell porr så är det säkert minst 20 cm som gäller för att ens få delta.
Citera
2014-05-18, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Jag vet att den inte är liten och den fungerar som den ska, det är av ren nyfikenhet som jag skapade tråden, kan det verkligen stämma att jag är en bit över medel?

Ja det kan nog stämma, jag är själv en bra bit över .... dom kallar mig negerkuken
Citera
2014-05-18, 01:39
Medlem
Förhållande mellan normal och porrfilms kukar är nog ungefär desamma som förhållandet mellan normala och porrfilms tuttar.

Citera
2014-05-18, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Åh så spännande med en kuk-storkelstråd! Kolla amatörporr får du se normala kukar. När det gäller kommersiell porr så är det säkert minst 20 cm som gäller för att ens få delta.

Vad kikar du på för porr ? Visst finns det dom med onormalt stora kukar men det är väl ändå ovanligt?

Gillar du stora kukar?
Citera
2014-05-18, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Förhållande mellan normal och porrfilms kukar är nog ungefär desamma som förhållandet mellan normala och porrfilms tuttar.

Vad är det för jävla porr ni konsumerar?

Jag kollar iofs inte på någon Hollywoodporr ....den jag kikar på speglar storleken på organen rätt så bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in