Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-12, 16:24
  #601
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Nej kompis, jag garvar åt din argumentations inkompetens. Ilskan talar för sig själv..

Min argumenations inkompetens? Du kanske borde lära dig att skriva.

Jag tycker du verkar vara en riktigt idiot, det är nästan enbart efterblivna fjortisar som skriver "*ASG*".
Du är antagligen duktigt ful också, att folk blir arga är inte underligt då du skriver en post enbart för att provocera.

Mvh
Citera
2010-03-12, 16:29
  #602
Medlem
Farbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Jag blir inte aaaalls förvånad att det är bara killar som svarar ilsket på det jag skrev ..

Seriöst, vad förväntar du dig?
Du tror inte tjejer hade sagt att problemet låg hos mig om jag ansåg att större delen av den kvinnliga befolkningen var slappa?
Citera
2010-03-12, 16:31
  #603
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Jag blir inte aaaalls förvånad att det är bara killar som svarar ilsket på det jag skrev ..

Jag blev iofs inte ilsken av det du skrev men klart det enbart är killar som blir agra då du med ditt inlägg slaktade 90% av killarna.

Finns ingen substans för tjejer att lägga energi på att bli arga över ditt inlägg.
Citera
2010-03-12, 19:19
  #604
Medlem
Second Dates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Det är lustig hur män är så stolta över sina kukar, kuken kan var liten, missbildad, ful, äcklig men ändå presenterar de den som om det vore något tjejer inte borde vara utan. Medan tjejer aldrig i livet skulle skryta om hur grym hennes fitta är så gör män det vardagligt. Jag säger såhär, storlek spelar stooooor roll och allt under 15 är grymt sorgligt. Jag är ledsen killar jag är bara ärlig. 17 är litet 19 och uppåt då snackar vi grejer.

Seså, försök vara lite ödmjuka nästa gång ni känner lust att skryter om era kukar för oftast är den ändå inte mkt att hänga i granen .
Stolta och stolta vet jag inte, men de flesta män accepterar att dom har det dom har och försöker väl göra det bästa av det. Hur vill du hellre ha det, att vi med kukar under 19 cm skulle gå runt och skämmas över hur vi är skapta? Är det sexigare/bättre? För din information så är det långt ifrån alla killar (måste nästan vara en minoritet?) som skryter högljutt om sin kuk offentligt, men att prata om den i negativa ordalag är säkert lika ovanligt. Att flickor väljer att inte prata om sin fitta offentligt över huvud taget är ju en kulturell fråga, som inte platsar i den här tråden.

Och att du skulle ha en ovanligt stor och icke-elastisk fitta köper jag inte riktigt. Tror snarare att du bara är ovanligt trångsynt, och det är ju bara din egen förlust. Men lycka till med allt!
Citera
2010-03-13, 01:07
  #605
Medlem
dests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Intressant tråd..

Det är lustig hur män är så stolta över sina kukar, kuken kan var liten, missbildad, ful, äcklig men ändå presenterar de den som om det vore något tjejer inte borde vara utan. Medan tjejer aldrig i livet skulle skryta om hur grym hennes fitta är så gör män det vardagligt. Jag säger såhär, storlek spelar stooooor roll och allt under 15 är grymt sorgligt. Jag är ledsen killar jag är bara ärlig. 17 är litet 19 och uppåt då snackar vi grejer.

Seså, försök vara lite ödmjuka nästa gång ni känner lust att skryter om era kukar för oftast är den ändå inte mkt att hänga i granen .

Börja göra knipövningar, för din egen skull!
Citera
2010-03-13, 16:02
  #606
Medlem
Springmasks avatar
Ni behöver inte hävda er längre
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--aaasdsa221.jpg

Känn er slak
Citera
2010-03-15, 15:26
  #607
Avstängd
GreenBunnys avatar
Min kuk är 30 centimeter i erigerat tillstånd och 8 centimeter i slakt
Citera
2010-03-15, 22:00
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Intressant tråd..

Det är lustig hur män är så stolta över sina kukar, kuken kan var liten, missbildad, ful, äcklig men ändå presenterar de den som om det vore något tjejer inte borde vara utan. Medan tjejer aldrig i livet skulle skryta om hur grym hennes fitta är så gör män det vardagligt. Jag säger såhär, storlek spelar stooooor roll och allt under 15 är grymt sorgligt. Jag är ledsen killar jag är bara ärlig. 17 är litet 19 och uppåt då snackar vi grejer.

Seså, försök vara lite ödmjuka nästa gång ni känner lust att skryter om era kukar för oftast är den ändå inte mkt att hänga i granen .

en fråga, är du ärlig med det eller går du runt och är falsk? cred till dig om du står för din åsikt men det är du nog för feg för.
Citera
2010-03-15, 22:03
  #609
Medlem
min kuk var för övrigt 16 cm sen joinade jag flashback då blev den plötsligt 25 cm!
Citera
2010-03-16, 16:54
  #610
Avstängd
GreenBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
min kuk var för övrigt 16 cm sen joinade jag flashback då blev den plötsligt 25 cm!
Du blev väl upphetsad när du loggade in här första gången och såg att det fanns ett pedofilforum?
Citera
2010-03-19, 13:04
  #611
Medlem
Mätte med linjal och har då 14,6 cm lång och omkrets (med måttband) 14,3 cm tjock
__________________
Senast redigerad av .yees 2010-03-19 kl. 13:34.
Citera
2010-03-20, 15:42
  #612
Medlem
IQzeagulls avatar
Har någon funderat över varför gymkillar som pumpar sina bullar 5h/dag ofta har små kukar ?

Vi hade en riktigt bitig och dryg kille när jag gick på Chalmers, och när man såg honom i duschen förstod man varför han hade så stort behov av att hävda sig...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback