Citat:
Eftersom jag anser att VB har aldrig legat i bagageutrymmet i KJ:s bil är det helt ointressant vad du påstår.Om jag är medvetslös, menar du att jag avsöndrar kroppsvätskor till omgivningen? Du är felslutens och argumentationsfelens fader, jag är helt övertygad nu.
Hunden har bevisat att den har markerat för lik, det finns minst en videoupptagning som visar att den gör så. Uno är utbildad och kvalitetssäkrad för att markera på lik och endast det. Kvalitetssäkringen är ett kvitto på att hunden har den status som polis, åklagare, domstol och troligen också allmänheten lägger ett visst värde i och också har som en referenspunkt.
Hunden har bevisat att den har markerat för lik, det finns minst en videoupptagning som visar att den gör så. Uno är utbildad och kvalitetssäkrad för att markera på lik och endast det. Kvalitetssäkringen är ett kvitto på att hunden har den status som polis, åklagare, domstol och troligen också allmänheten lägger ett visst värde i och också har som en referenspunkt.
Hunden Uno är en likspårhund som markerar för mänsklig förruttnelse (liklukt), när söket gjordes i KJ:s bil fanns det synligt blod på listen och ned från den mot golvet. Eftersom hunden Uno inte markerade blodet kom det från VB när hon levde, därför Uno är inte tränad att markera blod från levande person.
Om det hade funnits lik eller likdelar i bagageutrymmet hade blodet kommit därifrån och Uno hade markerat blodet, det visar att någon kropp eller likdelar har aldrig funnits i bagageutrymmet.
Blodet på listen i bagageutrymmet måste ha kommit dit på något sätt, den enda möjligheten är att det är planterat dit.
Det här påståendet att hunden Uno har markerat för lik har 0 värde, därför det finns motbevis att så är inte fallet. Man kan inte ta önsketänkande som fakta och bevis.