Citat:
Ursprungligen postat av
carlinho
Hallå ni.
Jag beställde ett par Dragons från Sportamore häromdagen och fick hem dem idag. Grejen är dock den att jag misstänker att de kan vara fejk. Åtminstone vänsterskon som inte sitter lika bra som den högra, plus att trycket på sidan av skon ser märkligt ut (se bild). På höger sitter det mer centralt, eller vad man ska säga.
Tänkte höra med er om ni har några personliga erfarenheter från affärer med dem? Kan väl hända att jag råkat få ett måndagsexemplar.
BILD
Du har två val:
1. Du snackar med dom och ser vad dom har att säga. Du får säkert byta men processen kan ibland vara lite jobbigare när man har fått produkter med fel. Det brukar iaf vara så på elektronik, men med skor vet jag inte hur det blir.
2. Eftersom returen är förbetald när man handlar på Sportamore så har du ju fått en klisterlapp att använda ifall du vill returnera din vara. Fyll i returlappen, skriv att du vill returnera varan, skicka tillbaka. Samtidigt beställer du ett nytt par på deras hemsida. Det nya paret skickas innan din retur kommer fram till dom så du bör inte få tillbaka samma par.
Risken med alternativ nummer två är att det är samma fel på hela batchen av den modellen dom har fått in, dock är inte det speciellt troligt.