2014-05-14, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Är det max bid man kan lägga på AH? Hade jag haft pengarna hade jag i alla fall övervägt det. Vet inte hur lätt man kan soloa Yogg25H utan keepers, eller om det ens är möjligt. Sett att den gått för mellan 125 och 350 000g på andra servrar. Men det är väl olika beroende på ekonomin kan jag tänka mig.

skrev fel det är ju BMAH. men det är svårt att bjuda över då gold cap är just 999 999
Citera
2014-05-14, 14:11
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Gear changes are coming! First, in Patch 5.4.8 (which is currently in testing on the PTR), all upgradable epic items introduced to the game in Patch 5.4 will be given the option to upgrade 2 more times for a grand total of 16 item levels. This change will be applied to all items found on the Timeless Isle and in Siege of Orgrimmar. For instance, if you have an item level 553 Greatsword of Pride’s Fall and its Upgrade Level is 2/2 making it item level 561, once the new patch goes live it will display 2/4 and allow you the opportunity to bump it up to item level 569. Whether you’re working on a newly boosted character or progressing through Siege of Orgrimmar, we hope this change will provide you with the extra punch you need to take down your foes.

Second, we are also adding a new token called Deeds of Valor which will cost 3000 Timeless Coins, and can be used to grant your character 100 Valor Points. Players who wish to purchase the new token can do so by visiting Mistweaver Ai on the Timeless Isle next to the Celestial Court. Keep in mind, these tokens won’t allow you to go above the current weekly cap on Valor, but they do provide you an extra option to gain the points you may need so you can upgrade your gear.

SoO "nerfs" på gång då. Blir inte kul och behöva samla ihop 8000 valor bara.
Citera
2014-05-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
SoO "nerfs" på gång då. Blir inte kul och behöva samla ihop 8000 valor bara.

undrar om man kan köpa obegränsat för coins? det har man ju ganska mkt av
Citera
2014-05-14, 14:43
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina

Kommer väll troligen gå på valor cap
Citera
2014-05-14, 15:05
Medlem
Citat:

"Keep in mind, these tokens won’t allow you to go above the current weekly cap on Valor"

Så nej, 1000 valor per vecka max.
Citera
2014-05-14, 15:16
Medlem
Om någon av er kör warlock så har ni här en ganska bra och detaljerad beskrivning av ändringar från Zagam

http://www.icy-veins.com/forums/topi...-for-warlocks/
Citera
2014-05-14, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Kommer väll troligen gå på valor cap

Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
"Keep in mind, these tokens won’t allow you to go above the current weekly cap on Valor"

Så nej, 1000 valor per vecka max.

Ah så är det ju. Frågan då är ju om man köper 1000vp o blir cappat, får man 50% bonusen ändå? Det borde man väl?

Edit : det stod i posten under om warlocks, bra länk för alla klasser
Senast redigerad av mistadabolina 2014-05-14 kl. 17:58.
Citera
2014-05-14, 22:36
Medlem
Vargpajs avatar
Citat:
mimiron's head ligger ute för 999 999g nu på mitt ah ... herregud. ska man bränna lite guld tro?

Shattered hand? :P
Citera
2014-05-14, 22:40
Medlem
Vargpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Är det max bid man kan lägga på AH? Hade jag haft pengarna hade jag i alla fall övervägt det. Vet inte hur lätt man kan soloa Yogg25H utan keepers, eller om det ens är möjligt. Sett att den gått för mellan 125 och 350 000g på andra servrar. Men det är väl olika beroende på ekonomin kan jag tänka mig.

Yogg går att soloa med vissa klasser men jag skulle föreslå att köra ihop med en polare för då blir det simpelt som fan, själv kör jag LK 25 HC+yogg 0 varje vecka med en vän, han vann den första Invincible så då var han schysst och gav mig mimiron's head
Citera
2014-05-15, 09:14
Citat:
skrev fel det är ju BMAH. men det är svårt att bjuda över då gold cap är just 999 999
Räknade nästan ut det. Vissa personer har ju miljontals guld också. Jag känner mig "rik" med mina 150-200 000. Det ryktas om att en person på Tarren Mill har en bit över 1.5 miljoner. Är han på bra humör tippar han 10-20k om man craftar något åt honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Vargpaj
Yogg går att soloa med vissa klasser men jag skulle föreslå att köra ihop med en polare för då blir det simpelt som fan, själv kör jag LK 25 HC+yogg 0 varje vecka med en vän, han vann den första Invincible så då var han schysst och gav mig mimiron's head
Härligt att höra. Har själv funderat på om jag ska försöka dual-boxa gamla bossar för achievement, mounts och pets. Blir väl lite svårare, men då slipper man dela med någon annan!
Citera
2014-05-15, 10:14
Medlem
Mikkäjävvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
... Jag tycker du ska testa och se vad du tycker

Jag har inte kört survival sedan Lich King så jag minns inte mycket av det.

Jag var inne på Mr. Robot och kollade. Jag har 410016p på BM och fick 384427p på survival och inga förslag på att gemma om eller ny reforge vilket jag tycker är konstigt, men det kanske buggade eller något?!

Jag har 4 tier på "Unblinking Vigil" och fick även "Assurance of Consequence" igår. (Set och trinket på 561). Ligger på 566 iLvl nu, känns som om jag skulle tjäna på att byta till survival. Jag får ta och läsa på lite på Icy och testa mig fram lite. Stort tack för ditt svar!
Citera
2014-05-15, 12:00
Medlem
2 extra runestones, och en garanterad vid sha ikväll. totalt 5 av 12.. Fan va det ska ta så lång tid alltså, hoppas patchen och boosten kommer snart, vill ha cloaken sjukt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in