Citat:
Ursprungligen postat av
Mikkäjävvel
Någon som är bra på hunters? Har BM som main men tänkte lägga till survival som off. Vad är det för skillnad egentligen förutom attackerna? Är det skillnad på gear eller används samma? Vilka stats bör jag stacka istället?
Skillnad vet jag inte riktigt, aldrig varit speciellt förtjust i BM och har varit survival nu sedan cata. Du får en till dot att underhålla (Black arrow) och krasst sagt kan man väl säga att du byter ut din focus dump från kill command till explosive shot.
Crit är den mest eftertraktade staten efter agility och hitcap och har för mig att BM går mer för haste? Om du nu inte satsat stenhårt på optimerat BM-gear borde det ändå vara ganska blandat så är ju bara att du respeccar och sedan reforgar, eventuellt byter ut lite gems och enchants. Mr Robot är ett enkelt och vettigt redskap för att få reda på vilka förändringar du behöver göra
Jag gillar survival, framförallt med 2- och 4-setbonusen från tier blir det lite av en annan spelupplevelse än utan. Väldigt spammigt om man gillar sånt

Cooldowns är lätta att underhålla då det mesta inte ska stackas upp sen är det ju helt klart en fördel att din "bästa" ability inte är beroende av ditt buggiga pet hela tiden..
Jag tycker du ska testa och se vad du tycker