Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-15, 15:19
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Räknade nästan ut det. Vissa personer har ju miljontals guld också. Jag känner mig "rik" med mina 150-200 000. Det ryktas om att en person på Tarren Mill har en bit över 1.5 miljoner. Är han på bra humör tippar han 10-20k om man craftar något åt honom.

jag har +2,5mio =)

Citat:
Ursprungligen postat av Mikkäjävvel
Jag har inte kört survival sedan Lich King så jag minns inte mycket av det.

Jag var inne på Mr. Robot och kollade. Jag har 410016p på BM och fick 384427p på survival och inga förslag på att gemma om eller ny reforge vilket jag tycker är konstigt, men det kanske buggade eller något?!

Jag har 4 tier på "Unblinking Vigil" och fick även "Assurance of Consequence" igår. (Set och trinket på 561). Ligger på 566 iLvl nu, känns som om jag skulle tjäna på att byta till survival. Jag får ta och läsa på lite på Icy och testa mig fram lite. Stort tack för ditt svar!

jag har precis bytt från surv till bm. läste runt lite o när man kommer upp en bit verkar bm vara bättre. spelmässigt tycker jag de är ganska likvärdiga. kanske nån till knapp att trycka på som bm känns det som? du ligger dock en bra bit över mig ilv-mässigt. tror jag har dryga 550 på min hunter.

har sett bm som gör helt sjuk skada. gjorde en runda med en som hade mindre än 540 men höll nästan jämna steg med min dk som har ~560. jag kan min klass skapligt men är dålig på encounters så jag är kanske dålig att mäta mot.
Citera
2014-05-15, 19:07
  #602
Medlem
Jag måste bara dela med mig... mitt account vart hackat I måndags eftermiddag. Jag hade väldigt många 550 (pvp) i multispec, på en hög rating. Spelar alltid så fort jag har tid över. Såhär löd sista konversationen i live chat:


Orc Chat Peonat 18:35:08
You have been connected with Dreyillean.
Dreyilleanat 18:35:59
Hello there! how are you today ?
youat 18:36:18
Hello, I am alright but abit annoyed :P
youat 18:36:21
thanks for asking
Dreyilleanat 18:37:07
Excellent ok, how can i help you today?
youat 18:38:58
My account " xallibra@gmail.com " seems to got hacked somehow. I´d discover it on monday afternoon becuase I couldnt no longer login, not to the launcher and not to the homepage. It said something like " there is no account with this email adress ", or something simular
Dreyilleanat 18:39:57
I am not able to find a battle.net using that email.
youat 18:40:47
Yes I know that, the email adress have been changed - and someone have taken the account I was told 2 days ago
Dreyilleanat 18:43:01
I checked now for Battle.nets that used that email and found a Battle.net that has been locked. It is no longer possible to regain access to the account under any circumstances.
Dreyilleanat 18:43:09
Might I be able to help you with something else, before i must leave to help other players ?
youat 18:45:08
Yes please, I´d attach my ID card to confirm myself, beacause I was told to put it on a newspaper. U did get the picutre, right? Like I said I was hacked, probably just before the email adress got changed (??), so If it´s locked because of anything, I have´nt been in charage of the account the last 4 days
Dreyilleanat 18:45:36
The battle.net is no longer possible to regain access to the account under any circumstances.
youat 18:46:44
Can you tell me anything more about it?? How this could happend for example.. I´ve spend houndres of euro on it, just a week ago a bought the new wod, and a instant 90. I´ve confirmed my Identety and sumbit tickets about it.
youat 18:46:56
How safe is it?
Dreyilleanat 18:47:23
The account has been locked for several policy violations resulting in the complete lock of the account. It is no longer to regain access under any circumstances.
youat 18:48:15
Can you tell me about one or a few of the violations? As you can see im quiete frustrated and have not been in charge of the account
Dreyilleanat 18:49:22
I am sorry but I am not able to go into in depth detail, the account has been involved in several policy violations. Which has resulted in the complete suspension of the account.
youat 18:51:13
I have been following every single rule there is, as far as I know. The account got hacked, there for I can not affect the "hackers" behavior, or violations in any way? What do you suggest I should do now
Dreyilleanat 18:53:29
We can't see evidence the account was hacked. The accounts access will not be returned to you.







Smarta hackare eller är blizzard en jävla diktatur? Gud så ARG jag är ..
Citera
2014-05-15, 19:11
  #603
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger.
Jag måste bara dela med mig... mitt account vart hackat I måndags eftermiddag. Jag hade väldigt många 550 (pvp) i multispec, på en hög rating. Spelar alltid så fort jag har tid över. Såhär löd sista konversationen i live chat:



Smarta hackare eller är blizzard en jävla diktatur? Gud så ARG jag är ..

Fan vad jag hatar sånna dryga support-människor. Upprepar samma copy-paste 20 gånger och sen säger hejdå
Citera
2014-05-15, 19:16
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger.
wall of text

Även jag blev hackad.
Med lite social kompetens löste det sig relativt fort, jag ser på dina svar att du skulle förberett dig mer.
Citera
2014-05-15, 20:11
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Även jag blev hackad.
Med lite social kompetens löste det sig relativt fort, jag ser på dina svar att du skulle förberett dig mer.

Hej

Det var nog min 15:e ticket på 4 dagar. Hur menar du jag skulle förberett mig?
Citera
2014-05-15, 20:49
  #606
Medlem
Hawxs avatar
Tänkte levla upp en shaman av någon lustig anledning och tänker rikta in mig på enhance. (har fullt lvling-gear och orkar inte farma). Men nu till min fråga, är det värt att farma ihop annat gear för levlandet? Eller funkar den speccen bra?

mvh
Citera
2014-05-15, 21:08
  #607
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger.
Hej

Det var nog min 15:e ticket på 4 dagar. Hur menar du jag skulle förberett mig?

Typ skaffat dig en authenticator, nub?
Citera
2014-05-15, 21:16
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Typ skaffat dig en authenticator, nub?

Jag kan inte se hur en authenticator skulle förbereda mina svar bättre, och inte heller påverka att GM använder sig av copy-paste. Förklara gärna
Citera
2014-05-15, 22:10
  #609
Medlem
Mikkäjävvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger.
Jag kan inte se hur en authenticator skulle förbereda mina svar bättre, och inte heller påverka att GM använder sig av copy-paste. Förklara gärna

Om du haft authenticator från början hade du troligtvis aldrig blivit hackad, men det är lätt att säga efteråt. Hoppas det löser sig iaf. men ser ju mörkt ut. Jävligt tråkiga svar du fick.
Citera
2014-05-15, 22:16
  #610
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger.
Jag måste bara dela med mig... mitt account vart hackat I måndags eftermiddag. Jag hade väldigt många 550 (pvp) i multispec, på en hög rating. Spelar alltid så fort jag har tid över. Såhär löd sista konversationen i live chat:


Orc Chat Peonat 18:35:08
You have been connected with Dreyillean.
Dreyilleanat 18:35:59
Hello there! how are you today ?
youat 18:36:18
Hello, I am alright but abit annoyed :P
youat 18:36:21
thanks for asking
Dreyilleanat 18:37:07
Excellent ok, how can i help you today?
youat 18:38:58
My account " xallibra@gmail.com " seems to got hacked somehow. I´d discover it on monday afternoon becuase I couldnt no longer login, not to the launcher and not to the homepage. It said something like " there is no account with this email adress ", or something simular
Dreyilleanat 18:39:57
I am not able to find a battle.net using that email.
youat 18:40:47
Yes I know that, the email adress have been changed - and someone have taken the account I was told 2 days ago
Dreyilleanat 18:43:01
I checked now for Battle.nets that used that email and found a Battle.net that has been locked. It is no longer possible to regain access to the account under any circumstances.
Dreyilleanat 18:43:09
Might I be able to help you with something else, before i must leave to help other players ?
youat 18:45:08
Yes please, I´d attach my ID card to confirm myself, beacause I was told to put it on a newspaper. U did get the picutre, right? Like I said I was hacked, probably just before the email adress got changed (??), so If it´s locked because of anything, I have´nt been in charage of the account the last 4 days
Dreyilleanat 18:45:36
The battle.net is no longer possible to regain access to the account under any circumstances.
youat 18:46:44
Can you tell me anything more about it?? How this could happend for example.. I´ve spend houndres of euro on it, just a week ago a bought the new wod, and a instant 90. I´ve confirmed my Identety and sumbit tickets about it.
youat 18:46:56
How safe is it?
Dreyilleanat 18:47:23
The account has been locked for several policy violations resulting in the complete lock of the account. It is no longer to regain access under any circumstances.
youat 18:48:15
Can you tell me about one or a few of the violations? As you can see im quiete frustrated and have not been in charge of the account
Dreyilleanat 18:49:22
I am sorry but I am not able to go into in depth detail, the account has been involved in several policy violations. Which has resulted in the complete suspension of the account.
youat 18:51:13
I have been following every single rule there is, as far as I know. The account got hacked, there for I can not affect the "hackers" behavior, or violations in any way? What do you suggest I should do now
Dreyilleanat 18:53:29
We can't see evidence the account was hacked. The accounts access will not be returned to you.







Smarta hackare eller är blizzard en jävla diktatur? Gud så ARG jag är ..


How about ring dom istället.? Mycket bättre att ring dom än att snacka med nån sur fitt gm som inte ha fått doppa på ett tag
Citera
2014-05-15, 22:42
  #611
Medlem
nanashis avatar
Min bästa erfarenhet av folk på WoW supporten är när jag ringde för att recalla ett konto, så ber hon mig säga min adress så gör jag det så säger hon att det inte är den som står på kontot och lägger på. Ringde igen senare och fick prata med en annan och då var adressen magiskt rätt.
Citera
2014-05-16, 04:40
  #612
Medlem
Var det patch igår eller vad är det frågan om? Vart kan man läsa om förändringarna isf?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback