2014-05-13, 20:06
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Du borde gå till roten med ditt problem,
när du blir äldre och får celluliter och allt annat piss som kommer med åldern. Ska du aldrig klä av dig framför honom? Du har mycket som människa att arbeta på, helt otroligt att han inte sett din egenskap av svag karaktär och skitit i dig redan.

Om du läser igen förstår du att han tycker om hennes bröst och att hon skiter fullständigt i det och låter inte han tillfredsställas fullt ut av hennes kropp eftersom bruden är alldeles för vek att ta av sig BHn om hon är på toppen.

Till skillnad för hur du framstår så har min kille ett hjärta, klär av mig framför honom hela tiden men det ligger mest i att jag inte är tillfredsställd med hur mina bröst är jag tycker att dom är för små och känner ganska många gånger att ''idag känner jag mig mindre sexig och snygg så jag vill inte ta av mig bhn när vi knullar'' han skiter fullständigt i om den är av eller på. Sen så säger han att han inte bryr sig om jag opererar mig eller inte, men som sagt är jag ju nojjig över det själv också.
Citera
2014-05-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snailor
Han säger att mina bröst är stora och att han älskar DOM när jag klagar över att dom är små, så det framstår ju inte direkt som att han inte gillar mina bröst.
Haha ja mitt svenska betyg är inte direkt det bästa precis.

Men herrejävlar vad du våldtar svenska språket. I ditt fall, skaffa gigantiska så vi killar slipper lära känna dig innan vi förstår vilken svagsint och osäker brud du är.

Men för vettiga tjejer som inte har taxöron, ge fan i silikon det ser sällan bra ut när kläderna åker av.
Citera
2014-05-13, 20:10
Medlem
Slints avatar
Citat:
Till skillnad för hur du framstår så har min kille ett hjärta, klär av mig framför honom hela tiden men det ligger mest i att jag inte är tillfredsställd med hur mina bröst är jag tycker att dom är för små och känner ganska många gånger att ''idag känner jag mig mindre sexig och snygg så jag vill inte ta av mig bhn när vi knullar'' han skiter fullständigt i om den är av eller på. Sen så säger han att han inte bryr sig om jag opererar mig eller inte, men som sagt är jag ju nojjig över det själv också.

Det betyder just att han skiter i hur du ser ut. Han blir helt enkelt inte upphetsad av dig. Om jag knullar en tjej vill jag se hela henne(utan bh) känna på brösten , suga och slicka på dom. Han verkar ju helt skita i det. Tråkig jävel. Slå en spade i huvudet på honom från mig.
Citera
2014-05-13, 20:10
Medlem
NovaOculuss avatar
Piss
Citera
2014-05-13, 20:11
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men herrejävlar vad du våldtar svenska språket. I ditt fall, skaffa gigantiska så vi killar slipper lära känna dig innan vi förstår vilken svagsint och osäker brud du är.

Men för vettiga tjejer som inte har taxöron, ge fan i silikon det ser sällan bra ut när kläderna åker av.
And I like it.
vill inte direkt ha ett par fotbollar på kroppen, nöjer mig med 1 eller 2 storlekar större :P
Citera
2014-05-13, 20:12
Medlem
st0ckiss avatar
Silikon är bara så jävla uselt. Personer som tvunget måste stoppa den skiten i sin kropp är allt som oftast inget att ha, då det tyder på jävligt dåligt självförtroende när de måste justera sin kropp på onaturliga sätt.
Dessutom är det jävligt fult
Citera
2014-05-13, 20:13
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Det betyder just att han skiter i hur du ser ut. Han blir helt enkelt inte upphetsad av dig. Om jag knullar en tjej vill jag se hela henne(utan bh) känna på brösten , suga och slicka på dom. Han verkar ju helt skita i det. Tråkig jävel. Slå en spade i huvudet på honom från mig.
Tro mig det händer ändå, inte så att han våldtäkts knullar mig och tar inte på mig eller något alls, sen sa jag inte att jag aldrig tar av den heller. tror inte det behövs
Senast redigerad av snailor 2014-05-13 kl. 20:16.
Citera
2014-05-13, 20:21
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ja, jag vill göra det enbart för min skull med, killen säger att dem är stora men jag tycker att dem är alldeles för små, får dåligt självförtroende av det vilket gör att jag nästan aldrig tar av mig bhn när vi har sex, i alla fall aldrig när jag rider av han men annars kan jag ta av mig den, det sitter i psyket. Tråkigt att inte känna sig riktigt nöjd och trygg i sin kropp dock..

Det där med psyket kan verkligen ställa till besvär, så jag skulle nog rekommendera dig att få ordning på det i stället för att ta till plastikkirurgi.
Om det inte är så att de hänger extremt mycket, eller på något annat vis ser väldigt konstiga ut så vore det ju dumt att ta ett sådant här steg.
Kan det inte vara så att du jämför dig alldeles för mycket med tjejer som du ser i diverse porrfilmer? Eller hänger du bland personer som tycker att stora fasta porrbröst är snyggare än naturliga?
Citera
2014-05-13, 20:26
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Det där med psyket kan verkligen ställa till besvär, så jag skulle nog rekommendera dig att få ordning på det i stället för att ta till plastikkirurgi.
Om det inte är så att de hänger extremt mycket, eller på något annat vis ser väldigt konstiga ut så vore det ju dumt att ta ett sådant här steg.
Kan det inte vara så att du jämför dig alldeles för mycket med tjejer som du ser i diverse porrfilmer? Eller hänger du bland personer som tycker att stora fasta porrbröst är snyggare än naturliga?

Dom är helt normala, hänger inte eller något sådant, ja jag skulle nog gissa på att jag jämför mig med andra tjejer som har större bröst än mig, porrskada delux, men vem skulle dö av ett par störa fasta snygga bröst egentligen?
Citera
2014-05-13, 20:50
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Dom är helt normala, hänger inte eller något sådant, ja jag skulle nog gissa på att jag jämför mig med andra tjejer som har större bröst än mig, porrskada delux, men vem skulle dö av ett par störa fasta snygga bröst egentligen?

Det är ju upp till dig, men kom ihåg att risken finns att du inte blir nöjd med resultatet.
Jag har som kroppsbyggare träffat många tjejer som varit modeller, tränat inom athletic fitness osv.
Flera av dom som skaffat silikon har fått problem efter sina operationer, och har då behövt att lägga sig under kniven igen för att få det fixat.
Om det inte hade varit för deras yrke så hade dom inte tagit den risken har många av dom sagt.
Det är riskabelt, men är det så att man inte är nöjd så är det ju ett val man är villig att ta.
Nu kanske jag låter väldigt negativ, men har sett vad som kan hända om olyckan är framme.
Har dock sett bra resultat oxå, så man ska inte säga att det går åt helvete bara för att vissa har haft otur.

Hur som helst så fundera över detta noga innan du bestämmer dig för något.
Viktigt att tänka på är att du inte tar första bästa billiga kliniken (som något sunkigt ställe utomlands) om du bestämmer dig för att ta steget.
Gör din "research" helt enkelt.
Citera
2014-05-13, 22:47
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Det är ju upp till dig, men kom ihåg att risken finns att du inte blir nöjd med resultatet.
Jag har som kroppsbyggare träffat många tjejer som varit modeller, tränat inom athletic fitness osv.
Flera av dom som skaffat silikon har fått problem efter sina operationer, och har då behövt att lägga sig under kniven igen för att få det fixat.
Om det inte hade varit för deras yrke så hade dom inte tagit den risken har många av dom sagt.
Det är riskabelt, men är det så att man inte är nöjd så är det ju ett val man är villig att ta.
Nu kanske jag låter väldigt negativ, men har sett vad som kan hända om olyckan är framme.
Har dock sett bra resultat oxå, så man ska inte säga att det går åt helvete bara för att vissa har haft otur.

Hur som helst så fundera över detta noga innan du bestämmer dig för något.
Viktigt att tänka på är att du inte tar första bästa billiga kliniken (som något sunkigt ställe utomlands) om du bestämmer dig för att ta steget.
Gör din "research" helt enkelt.
Näe asså största uppdraget at the moment är ju att spara ihop pengarna och hitta en bra klinik med bra historik och godkända grejer, vill som sagt inte göra någonting halvdant, ska jag lägga mig under kniven så ska jag verkligen veta att läkaren är väl utbildad och säker på sin grej.
Citera
2014-05-13, 23:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Alla kvinnor borde ha silikonimplantat. Killar som är emot är osäkra och kan inte hantera en kvinna med stora bröst. Kvinnor som är emot är fattiga och har själva inte råd att investera i ett par nya och snygga bröst.

/ Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in