Körde upp i Farsta idag och kuggade. Körläraren hade mycket goda förhoppningar och likaså jag. Börjar bra tills vi kommer ut på stora vägen mot hökarängen dit hon vill att jag ska röra mig. Ligger i rätt fil för avfarten och får för mig av någon jävla anledning att jag ligger fel i sista sekunden och drar snabbt över i mitten-körfältet precis innan avfarten. Var ingen trafikfara då jag hade koll bakåt även om det var nära heldragen linje, men det faktum att jag kör en snabb sväng över till fel körfält i sista sekunden fick mitt hjärta att sjunka ner i magen. Resten av körningen var bara en gigantisk uppförsbacke där jag gjorde småmiss efter småmiss och självklart blev underkänd.
Jag vet inte exakt vad som orsakade det hjärnsläppet eller följande skitmissar, men man mår definitivt piss efter att ha begått misstag efter misstag på en uppkörning som du senast begick under övningskörning 3-4 månader sen.
Funderar på betablockerare till nästa försök om det är nervositeten spökade. Kände mig hyfsat lugn med tanke på omständigheterna i alla fall när vi först rullade iväg.
Aja, avundas er som klarar och klarade det på första försöket, för att kugga är inte kul alls.