2014-04-09, 12:05
Medlem
Kaliber, LD, Knekt eller kapten alla är billiga. Men om du ska snusa knekt snusa inte lös för det rinner ganska bra. Men dom smakar inte allt för dåligt speciellt inte Kapten eller LD dom har bra kvalité för sitt pris.
Citera
2014-04-09, 12:56
Bannlyst
gör eget snus, runt 6kr dosan. kan ge dig lite tips om du skickar pm
Citera
2014-04-09, 13:11
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
gör eget snus, runt 6kr dosan. kan ge dig lite tips om du skickar pm
Nu snusar jag i stort sett bara på helger så vet inte om jag tjänar på att göra eget direkt
Citera
2014-05-11, 15:22
Medlem
Sizzlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Får nog ta tillbaka det.. Köpte en dosa LD White 30 idag (samma som vanlig white antar jag, fast med 30 prillor för 26 kr ) och den var faktiskt okej! Billigt snus som funkar.

visst var den bra?

köper stock ld 30 för 239 kr på willys. bra pris för mycket snus..
Citera
2014-05-11, 16:48
Medlem
Tycker du ska hålla dig till de bättre sorterna, på de sättet blir du inte lika beroende och kan hålla dig till någon dosa per vecka. Jag snusar general/rapé och ska prova grov nu i veckan, håller mig till en dosa per arbetsvecka. Mer än så blir det inte för mig, vill inte bli fast och behöva gå ner på budgetsnus för att tillfredställa ett blivande nikotin beroende.
Citera
2014-05-11, 19:56
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sizzlah
visst var den bra?

köper stock ld 30 för 239 kr på willys. bra pris för mycket snus..
Nja, inte bra men ett helt okej snus och ekonomin inte är den bästa
Citera
2014-05-11, 23:52
Medlem
laine92s avatar
Jag skulle ju Starkt Rekomendera dig till LD. Det är bra för nybörjare dock så mår man nästan alltid illa. Men det går bort efter en stund.

Men du måste ju såklart och tänka på du blir yr och dan eftersom kroppen inte tål nikotinet riktigt. Men som sagt låt kroppen vänja sig så går allt bra sen.

Om du snusar i en till två veckor så slipper du allt det där.
Citera
2014-05-11, 23:53
Medlem
Skulle säga Knox om du är ute efter ett billigt snus med hyfsad kvalitet.
Citera
2014-05-12, 02:53
Medlem
Aleh09s avatar
Jag köper kronan för 219 kr/stock på min närmsta willys. Samma för vanlig portion som vit. Kronan vit är grymt prisvärd enligt mig. Vanlig portion föredrar jag grov men den är ju lite dyrare.
Citera
2014-05-12, 22:48
Medlem
NecroBytes avatar
Granit White! Asgod och billig, dom första prillorna kommer kännas underligt men sen så eren skitgod!
Citera
2014-05-13, 12:15
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Granit White! Asgod och billig, dom första prillorna kommer kännas underligt men sen så eren skitgod!
Hört mycket bra om den med, får väl prova den någon gång
Citera
2014-05-14, 11:07
Medlem
Nidexs avatar
Jag tycker granit är vidrig. Kunde knappt snusa 3 prillor innan jag kastade dosan. Smakar som en billig version av general. Fast då är ju general inte heller en favorit. Gillar man General är den säkert OK.

Glömde citera
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Hört mycket bra om den med, får väl prova den någon gång
Senast redigerad av Nidex 2014-05-14 kl. 11:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in