2014-05-12, 14:58
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jo Jo, för att döda folk med en Buzzard är ju "skitlätt", tvärtom det är skitlätt att skjuta ner en Buzzard så om det inte var kompletta mongolider som var fastnaglade i marken utan några tyngre vapen har jag lite svårt att tro på din killing spree.

Men man vet ju aldrig, det existerar ju sådana lobbys med bara Miljöpartister som tror på icke-våldsförsvar där du hinner rikta in din vingliga Buzzard innan du får en raket i anus?

Har nog personligen skjutit ner minst 50 Buzzards i freemode.

Men om du flyger med en bra andrepilot som sköter missilerna kan du faktiskt få en hel del kills, sen flyger du bara iväg och byter buzzard när den börjar ryka.
Citera
2014-05-12, 14:59
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Jag håller med dig om att det inte är speciellt lätt att skjuta med buzzen men man får in snitsen efter ett tag men det är fortfarande inte lätt.

Snitsen är väl att ta skottet "i den uppåtgående rörelsen" efter man tryckt ner nosen. Fortfarande väldigt svårt. Bäst är att ha med sig en polare som kan markera målen och skjuta.
Citera
2014-05-12, 15:09
Bannlyst
Citat:
Snitsen är väl att ta skottet "i den uppåtgående rörelsen" efter man tryckt ner nosen. Fortfarande väldigt svårt. Bäst är att ha med sig en polare som kan markera målen och skjuta.

Japp.
Citera
2014-05-12, 15:10
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Men om du flyger med en bra andrepilot som sköter missilerna kan du faktiskt få en hel del kills, sen flyger du bara iväg och byter buzzard när den börjar ryka.

Precis, det kan gå bra, synd bara att skärmen blir "monokrom" och det fortfarande är ganska svårt att hitta dina motståndare.

Vidare så kan man inte koncentrera sig på sina motståndare på marken vidare länge. det brukar inte dröja länge om någon håller på så innan någon annan hämtar en Buzzard och förvandlar er till en eldboll.

Jag tycker följande "uppgraderingar" skall fixas på Buzzards och Lazers.

- Man ska få köpa ammo till dem, kanske $20000 för full bestyckning
- Ska kunna låsa hyfsat på "vanliga" fordon som folk kör, ej på folk utanför fordon.
- Ska kunna låsa på tanks.
- Ska ha ett begränsat antal raketer, typ 20 stycken. Man ska kunna beställa ammo drop dock.
- Begränsad flygtid, kanske 15-20 min speltid.

Förbättringar för folk på marken.

- Man ska kunna köpa en målsökande Surface to air missile, den ska vara dyr. Men vara träffsäker. Som pilot ska du ha flares dock, inte hur många som helst.
Citera
2014-05-12, 15:24
Bannlyst
Citat:
Precis, det kan gå bra, synd bara att skärmen blir "monokrom" och det fortfarande är ganska svårt att hitta dina motståndare.

Vidare så kan man inte koncentrera sig på sina motståndare på marken vidare länge. det brukar inte dröja länge om någon håller på så innan någon annan hämtar en Buzzard och förvandlar er till en eldboll.

Jag tycker följande "uppgraderingar" skall fixas på Buzzards och Lazers.

- Man ska få köpa ammo till dem, kanske $20000 för full bestyckning
- Ska kunna låsa hyfsat på "vanliga" fordon som folk kör, ej på folk utanför fordon.
- Ska kunna låsa på tanks.
- Ska ha ett begränsat antal raketer, typ 20 stycken. Man ska kunna beställa ammo drop dock.
- Begränsad flygtid, kanske 15-20 min speltid.

Förbättringar för folk på marken.

- Man ska kunna köpa en målsökande Surface to air missile, den ska vara dyr. Men vara träffsäker. Som pilot ska du ha flares dock, inte hur många som helst.
Bra idéer allihop, men att den låser på vanliga fordon gör det för lätt.
Men att kunna stänga av/på låsningen helt vore bra, så den inte låser på polisbilar mf

/D
Citera
2014-05-12, 15:32
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Bra idéer allihop, men att den låser på vanliga fordon gör det för lätt.
Men att kunna stänga av/på låsningen helt vore bra, så den inte låser på polisbilar mf

/D

Det var därför jag skrev "låsa hyfsat på vanliga fordon" som i "Top Fun" ungefär. Det är inte ofta man får in en träff direkt där.
Citera
2014-05-12, 15:32
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Det gör det väl??, lr??, även om man grindar rooftop så gör du ju ett uppdrag, det andra är ju detsamma som att fuska tycker jag, och ja jag hoppas dem plockar bort pengarna från dem som glitchar, annars skulle vi ju fått behålla alla dem miljarder man fick innan lr?, undrar lite hur ni tänker, det är ju en form av fusk...

Hur påverkar det dig i ditt spelande?
Citera
2014-05-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Hur påverkar det dig i ditt spelande?

Påverkar o påverkar vet jag inte, men känns lagom kul att nån som faktiskt "fuskat" till sig en jävla massa cash får köpa och innehava fordon och dylikt som faktiskt inte är deras...
Citera
2014-05-12, 17:15
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Jo Jo, för att döda folk med en Buzzard är ju "skitlätt", tvärtom det är skitlätt att skjuta ner en Buzzard så om det inte var kompletta mongolider som var fastnaglade i marken utan några tyngre vapen har jag lite svårt att tro på din killing spree.

Men man vet ju aldrig, det existerar ju sådana lobbys med bara Miljöpartister som tror på icke-våldsförsvar där du hinner rikta in din vingliga Buzzard innan du får en raket i anus?

Har nog personligen skjutit ner minst 50 Buzzards i freemode.
Buzzards är ett stort skämt.
Det finns inget roligare än att skjuta ner piloter med snipers och höra hur de skriker sönder deras mickar
Citera
2014-05-12, 18:17
Medlem
Citat:
Påverkar o påverkar vet jag inte, men känns lagom kul att nån som faktiskt "fuskat" till sig en jävla massa cash får köpa och innehava fordon och dylikt som faktiskt inte är deras...
Vadå inte är deras? Det är visst vårat. Hur påverkar det dig? Så länge ingen sitter och skrattar åt dig så har du ju själv ett val: att köra väldigt legit eller att göra som många andra och cheata lite. Förstår att man inte vill fuska men jag förstår inte de som stör sig på andra som gör det, vi stör ju inte någon direkt.
Citera
2014-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Vadå inte är deras? Det är visst vårat. Hur påverkar det dig? Så länge ingen sitter och skrattar åt dig så har du ju själv ett val: att köra väldigt legit eller att göra som många andra och cheata lite. Förstår att man inte vill fuska men jag förstår inte de som stör sig på andra som gör det, vi stör ju inte någon direkt.

Men du skriver ju samma sak till dem som kommer och skjuter dig med Buzzard och liknande?, får du gnälla men inte jag?, och inte fan är det dina pengar när du fuskar dig till dem.....
Citera
2014-05-12, 18:44
Bannlyst
Citat:
Men du skriver ju samma sak till dem som kommer och skjuter dig med Buzzard och liknande?, får du gnälla men inte jag?, och inte fan är det dina pengar när du fuskar dig till dem.....

Pojkvaskern har lite Rageproblem (FB) Spelaggressiv så in åt helvete antar att han kände sig träffad, när jag pratar om kids som skriker ihjäl sig när man dödar dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in