2014-05-07, 23:45
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
har själv ätit ksalol många år ,pissar ,har xanor utskrivet.
Aldrig varit posetiv på nåt annat än alpra.

Om du skulle va det erkänn aldrig o be om nytt prov. Köp tid
men köper du av samma kran så bör du inte oroa dig.
Det krävs att du fått i dig soppas mycket a diazepam att dom kan utesluta att dt skulle kunna komma från en xanor tablett.

benzo kan ge spår av andra benzo ,även vi rena tester. som tex hade jag diazepam spår efter rena temazepam tabs utsrivna utomlands. Total neka o begär nytt

Det bryts ju ner i metaboliter, och vissa av dom spårbara är just samma som är verksamma i andra bensodiazepiner, men de går ur systemet olika fort, därav olika utslag.
Citera
2014-05-08, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
har själv ätit ksalol många år ,pissar ,har xanor utskrivet.
Aldrig varit posetiv på nåt annat än alpra.

Om du skulle va det erkänn aldrig o be om nytt prov. Köp tid
men köper du av samma kran så bör du inte oroa dig.
Det krävs att du fått i dig soppas mycket a diazepam att dom kan utesluta att dt skulle kunna komma från en xanor tablett.

benzo kan ge spår av andra benzo ,även vi rena tester. som tex hade jag diazepam spår efter rena temazepam tabs utsrivna utomlands. Total neka o begär nytt

Jag åt oerhört många svenska upjohn90 kanske 200 på en vecka, då gav det utslag på Iktrovil (clonazepam) I mitt pissprov på sticka. Jag sa att jag fått nån extra x under helgen av en god vän för jag mådde så mycket sämre än vanligt. Då svara hon på hjärnakuten att det är för jag har ätit mycket xanor och då kan det bli så när man har fått för mycket benzodiazepiner även av andra benzodiazepine substanser. Jag vet med säkerhet att jag bara åt xanor tack vare min sambo. Sant det hon sa eller falskt?
Ps. Tog två stickor.

Har 3mg i vanliga fall om dagen och 1,5 b8 (subotetx) 1 imovane och nån mer tablett som ska stärka effekten av benzodiazepiner en av lång blev trött som fan i början av dem, fick dem när jag bad om att ta bort en direkt värkande och sätta in en depo xanor om dagen. Nån som vet varför min läkare gav mig en till tablett istället ? Han tänker ju inte på min lever iallafall.
Citera
2014-05-08, 19:15
Medlem
Har 4,5mg imovane kvar tänkte ta 2,25mg 2ggr. Först gjorde jag ett nedtrappningsschema efter råd av... ja alla jag snackat med. Men för helvete man mår ju nästan lika dåligt av att minska dosen lite varje dag, hellre må skit i 2 veckor än varken må bra eller skit 1 månad utan att orka göra ett piss.
Har bara käkat i lite mindre än en månad och slutat förr med 2mg(tvärt) som jag då käka i ett halvår, det var ett helvete. Har 10mg stilnoct till kvällen att somna på, så jag borde klara mig gangksa bra. eller vad tror ni ?
Citera
2014-05-08, 19:33
Medlem
KringExs avatar
Är det nån stor skillnaden på dom där blå kslol 1mg än vanliga xanor 1mg?
Citera
2014-05-09, 16:08
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det nån stor skillnaden på dom där blå kslol 1mg än vanliga xanor 1mg?

Kom igen nu va va fan, ett svar tack Har tryckt i mig några och känner typ inget. Och, JA, det är äkta ksalol!

Mvh
Citera
2014-05-09, 17:45
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kom igen nu va va fan, ett svar tack Har tryckt i mig några och känner typ inget. Och, JA, det är äkta ksalol!

Mvh
Om det är "äkta ksalol" så borde dom fungera utmärkt, eftersom dom innehåller 1mg.
Men det sägs också att dom ligger på 1,2mg.
Och även att 0,5er säljs som 1milligramare.
Så det finns en lite olika bud, men dom flesta som säljs är faktiskt fina 1mgare.
Det är iaf vad jag har fått
Citera
2014-05-09, 17:54
Medlem
Creepy24s avatar
Finns det nåt som boostar just Xanor ? Dricka 2 starköl kanske ?? eller finns de något annat som får ruset mer intensivt ?
Citera
2014-05-09, 18:17
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Finns det nåt som boostar just Xanor ? Dricka 2 starköl kanske ?? eller finns de något annat som får ruset mer intensivt ?

Öl låter kanonbra. Om du är van vid frestelsen.
Då är det underbart! Tänkt minst 3 gånger annars. Jag gör det varje gång jag dricker vilket blir 2ggr/vecka. Men somsagt tänk 3ggr annars. Som du som fråga, visst va de du som slog någon oskyldig i ansiktet? Isf ta inte benso och alkohol, skärp till dig!
Tycker jag sett för mkt strunt från dig på sistone.
Citera
2014-05-09, 18:59
Bannlyst
Hur mycket hade ni betalat för 50 st Ksalol Xanax? Jag som ska köpa det så ni behöver inte pma att ni vill köpa för jag har inga. Bara undrar så man inte blir blåst.
Citera
2014-05-09, 19:16
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Dom är privat tryckta i USA, sägs innehålla 2mg somsagt.
Dom trekantiga du pratade om.
Ja de "Äkta" apoteks Xanoren på tre mg depå är trekantiga, 2 mg stavar direktv. är stavar såklart efter som jag skrev stavar, "mg Xanor depå är "Muttrar" ser ut som en mutter tror de har 6 kanter, som sagt det sista jag gör är att räkna kanterna på mina mediciner, har nu 1 mgare Xanor depå 3 mg/ Dagen, 2 som startdos å en på dagen .
Jag hade tidigare direktv. men bytte till depå, jag är inte ute efter "Kikken" eftersom den försvinner efter relativt kort tag , jag tar dom för att jag vill må som vanligt folk, det blir sedan 2 st Nittra ....eller ibland i omvänd ordning 2 nittra å e xanor sedan 2 xanor till....än fast man tuggar dom så blir det depåeffekt de räcker längre!!
NU är jag uppe i ett opi plus Benzo välmående så det blir ett jävla skrivande!!! Haha
Citera
2014-05-09, 19:17
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Ja de "Äkta" apoteks Xanoren på tre mg depå är trekantiga, 2 mg stavar direktv. är stavar såklart efter som jag skrev stavar, "mg Xanor depå är "Muttrar" ser ut som en mutter tror de har 6 kanter, som sagt det sista jag gör är att räkna kanterna på mina mediciner, har nu 1 mgare Xanor depå 3 mg/ Dagen, 2 som startdos å en på dagen .
Jag hade tidigare direktv. men bytte till depå, jag är inte ute efter "Kikken" eftersom den försvinner efter relativt kort tag , jag tar dom för att jag vill må som vanligt folk, det blir sedan 2 st Nittra ....eller ibland i omvänd ordning 2 nittra å e xanor sedan 2 xanor till....än fast man tuggar dom så blir det depåeffekt de räcker längre!!
NU är jag uppe i ett opi plus Benzo välmående så det blir ett jävla skrivande!!! Haha
en 3;a skulle in men ni listar väl säkert ut vars
Citera
2014-05-10, 11:18
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Jo men inget som inte Boostar ngn annan Benzo lika bra.....alla opioider/ater boostar i båda riktningarna, huruvida lämpligt denna blandning är kan ju diskuteras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in