2014-05-11, 12:48
Medlem
Antar att folk i Stoxkholmsområdet har stött på de här 3mg blåa "muttrarna"? Vad tycker ni? Vad jag har hört av min polare som har dem ska dessa inte vara depot.

I love this club <3<3
Senast redigerad av tjackarrn 2014-05-11 kl. 12:58.
Citera
2014-05-11, 14:49
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Jo men inget som inte Boostar ngn annan Benzo lika bra.....alla opioider/ater boostar i båda riktningarna, huruvida lämpligt denna blandning är kan ju diskuteras

Jag brukar blanda med subutex och en lagom mängd benso så mår man som en kung efter en stund! Boostar varandra ypperligt bra tycker jag
Citera
2014-05-11, 16:13
Medlem
Har hållt på med benzo i 2-3 veckor tog sista igår låg på 2mg då i några dagar bara.
Jag har Imovane nu som jag tar istället och stilnoct för att somna. Hur länge tror ni det tar innan absistensen på xanor lägger sig?
Citera
2014-05-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Har hållt på med benzo i 2-3 veckor tog sista igår låg på 2mg då i några dagar bara.
Jag har Imovane nu som jag tar istället och stilnoct för att somna. Hur länge tror ni det tar innan absistensen på xanor lägger sig?

En vecka kanske.
Citera
2014-05-11, 21:22
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Jag har haft Xanor utskrivet sen december 2012, sen dess har jag ätit dem dagligen fram tills för cirka 6 månader sen. Jag har depottabletter och snabbverkande, men har aldrig någonsin känt mig dålig då jag varit utan dem under både korta och långa perioder. Jag har sen samma år haft Imovane utskrivet och jag tycker inte att någon utav medicinerna ger någon effekt alls längre. Med Imovane förstår jag då det är ganska välkänt att det blir så, men xanoren, borde inte den ge ganska bra effekt efter att inte ätit den på en månad osv? Och borde jag inte mått fruktansvärt dåligt då jag slutat äta dem kraftigt 6 månader tillbaka? Jag märkte helt ärligt ingen skillnad alls Det är till och med så att jag ibland tänkt att apoteken eller medicintillverkarna fuskar med ämnena i medicinen? Då den ibland funkar galant och ibland inte alls?
Senast redigerad av CaptainOfMySoul 2014-05-11 kl. 21:26.
Citera
2014-05-12, 15:42
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Antar att folk i Stoxkholmsområdet har stött på de här 3mg blåa "muttrarna"? Vad tycker ni? Vad jag har hört av min polare som har dem ska dessa inte vara depot.

I love this club <3<3
Är det dom där "Pentagon" som du menar?
Isf är det depo, annars vet jag inte.
- hämtar en vad vi kallar mutter iaf, på Den står det "P&U 66".
Och ser ut precis som du sa ljusblå och som en mutter i kanterna.
Svenska xanor 2mg depo
Senast redigerad av znor 2014-05-12 kl. 15:44.
Citera
2014-05-16, 04:31
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Någon som upplevt RLS(restless legs syndrome) när ni slutat med xanor
Slutade med xanor för 3-4 dagar sedan låg då på 2mg. Jävligt läskigt faktiskt. även med imovane+stilnoct 30mg samtidigt men de har jag slutat med förr utan att uppleva detta men det var ju ganska hög dos 4*7,5 imovane och 3*10mg stilnoct
Citera
2014-05-16, 11:14
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Slutade med xanor för 3-4 dagar sedan låg då på 2mg. Jävligt läskigt faktiskt. även med imovane+stilnoct 30mg samtidigt men de har jag slutat med förr utan att uppleva detta men det var ju ganska hög dos 4*7,5 imovane och 3*10mg stilnoct

Vet att det kan vara vanligt utsättningssyndrom vid opiat AT, kan säkert uppstå av bens också.
inte kul alls det där...lider med dig.
Citera
2014-05-16, 13:56
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO

Är man beroende av bens å försöker kliva av så kommer man GARANTERAT få RLS.
Men det är nog en av dom lindrigaste plågorna vill jag nog påstå.
Citera
2014-05-16, 22:02
Medlem
BullzeyePrOs avatar
förmodligen beror det på att jag inte rört en fena på flera dagar. Knakar i varenda ben och fastnar vid vaket tillstånd framför datorn som en jävla idiot och vid nåt ämne som jag sitter och googlar och läser om som en dåre i 6 timmar innan jag kommer på att jag är hungrig. Om någon vill veta något om isbjörnar så fråga isbjörnsexperten här.
Citera
2014-05-17, 11:16
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag brukar blanda med subutex och en lagom mängd benso så mår man som en kung efter en stund! Boostar varandra ypperligt bra tycker jag
Haha jaaa du jag tar ca 4-6 Temgesic och 3 st 1mgare Xanor å 2 Nitrazepam per dag då jag inte tar Oxycontin....då tar jag inte Buprenorfin utan bara Oxy å Benzo har så jag hämtar ut en veckodos på apoteket varje fredag,.....hade intervall på 14 dagar men bytte till en vecka vill inte riskera att vara utan (Temgesic hämtar jag bredvid 50 st i stöten var 10,e dag)....är en välkänd kund på apoteket!!!
Citera
2014-05-17, 21:34
Medlem
Uppe i 15mg xanor, 10mg meclazonepam samt 10 öl. Mår som en gud tankar kring vad som kan hända?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in