2010-04-26, 20:44
Bannlyst
Ponera att ni druckit 3-4 bärs; hur många mg vågar ni poppa utan att riskera minnesluckor?
Citera
2010-04-26, 20:50
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
Ponera att ni druckit 3-4 bärs; hur många mg vågar ni poppa utan att riskera minnesluckor?

1mg om man inte är van.
Citera
2010-04-26, 20:52
Medlem
Lugini3s avatar
Precis köpt hem en burk Xanor 1mg, ikväll blir det fest
Citera
2010-04-26, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
5-6mg lätt

Beror ju på tollerans osv osv osv
Citera
2010-04-26, 21:09
Medlem
Om man tar 2mg xanor varnnan dag. Hinner man bygga upp någon tolerans och fysiskt beroende?
Citera
2010-04-26, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Om man tar 2mg xanor varnnan dag. Hinner man bygga upp någon tolerans och fysiskt beroende?
Absolut. Hade jag varit du hade jag slutat direkt om du är nojig för fysiskt beroende. Jag lovar det är skit lätt att bli torsk på xanoren!
Citera
2010-04-26, 22:34
Medlem
Citat:

är du på alla benzo lr?? :P
Citera
2010-04-26, 22:45
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Jävlar vad jag är trött på dig, fattar du inte ens själv att du redan är fast i benso-träsket? Du behöver inte fråga om det, se bara på hur du beter dig och hur du uppfört dig sen mars-månad då du hittade din "nätkran". Jag förstår inte, hur kan du inte se det själv?

Vakna upp människa, för fan.
Citera
2010-04-26, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jävlar vad jag är trött på dig, fattar du inte ens själv att du redan är fast i benso-träsket? Du behöver inte fråga om det, se bara på hur du beter dig och hur du uppfört dig sen mars-månad då du hittade din "nätkran". Jag förstår inte, hur kan du inte se det själv?

Word up!
Citera
2010-04-26, 22:47
Medlem
RONNY25s avatar
Citat:

Ja!
Citera
2010-04-26, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSeinfeld
Hej!

Jag gillar att ta 2st Xanor 1mg Upjohn 90 tillsammans med 1st 40mg Inderal och då får jag en lugnande effekt men ej ett rus eller liknande för då behöver jag betydligt mer då jag har väldigt hög tollerans när det gäller tabletter överhuvudtaget.

Min fråga gäller "stavarna", alltså 2mg varianten av Xanoren. Visst det är 2mg i en tablett men vad är det som gör dessa "stavar" så populära? Bland mitt folk så föredrar dom stavar istället för Upjohn 90. Någon som kanske kan ge mig en liten förklaring, om det går vill säga?

Mvh
MrSeinfeld
Varför man "hypar" stavarna är ju just för att dom är 2mg och i vissa kretsar svåra att få tag på just svenska riktiga 2mg upjohn 94.
Citera
2010-04-27, 11:50
Medlem
redlineers avatar
Citat:

Annars kan han ju kolla här: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=426146
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in