2019-10-20, 01:11
Medlem
Ätit 2 mg Xanor i helgen. Haft några gamla på recept liggandes.

Fick reda på att en i min absoluta närhet är inlagd för allvarliga komplikationer efter en trafikolycka.

Åt Xanor regelbundet men har inte ätit alls sedan en vecka tillbaka, då jag slutförde en uttrappning och har gått utan medicinen i 1 vecka.

Vad är risken att jag får jobbiga utsättningasymptom efter dessa 2 mg idag? Tänker att tolerabsen kanske studsar tillbaka snabbt.

Kan jag klippa rätt av, eller måste jag trappa ned igen?

Borde så klart fråga min läkare, men kan ju inte få tag i henne nu under helgen.

Livrädd för krampanfall eller liknande.
Citera
2019-10-20, 01:37
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allantom
Ätit 2 mg Xanor i helgen. Haft några gamla på recept liggandes.

Fick reda på att en i min absoluta närhet är inlagd för allvarliga komplikationer efter en trafikolycka.

Åt Xanor regelbundet men har inte ätit alls sedan en vecka tillbaka, då jag slutförde en uttrappning och har gått utan medicinen i 1 vecka.

Vad är risken att jag får jobbiga utsättningasymptom efter dessa 2 mg idag? Tänker att tolerabsen kanske studsar tillbaka snabbt.

Kan jag klippa rätt av, eller måste jag trappa ned igen?

Borde så klart fråga min läkare, men kan ju inte få tag i henne nu under helgen.

Livrädd för krampanfall eller liknande.

2 mg ska inte vara någon fara, det påverkar nog varken tolerans eller din pågående utfasning.

Detta förutsatt att du gått en vecka utan och blivit av med den värsta fasen av abstinensen, du hade ingen kraftig abstinens före du tog idag eller?
Citera
2019-10-20, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
2 mg ska inte vara någon fara, det påverkar nog varken tolerans eller din pågående utfasning.

Detta förutsatt att du gått en vecka utan och blivit av med den värsta fasen av abstinensen, du hade ingen kraftig abstinens före du tog idag eller?

Ingen alls. Sovit perfekt senaste 5 nätterna.
Citera
2019-10-20, 01:41
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allantom
Ingen alls. Sovit perfekt senaste 5 nätterna.

Det låter som att du är på den säkra sidan. Tvivlar på att du kommer märka av ytterligare utsättningssymptom pga helgens dos.
Citera
2019-10-23, 12:10
Medlem
Har gǻtt pǻ Diazepam dagligen sedan 2014. samt Alprazolam dagligen sedan Augusti főrra ǻret p.g.a. torka pǻ Diazepam.
Ligger idag pǻ 3 - 5.5 mg Alprazolam per 24/h. samt 20 - 30 mg Diazepam over natten. har fǻtt sőmnproblem dom senaste mǻnaderna och har fǻtt kort stubin (ingen alkohol) allt efter som tiden gǻtt sedan jag bőrjade med Alprazolam.

Főrsőkt sluta en gǻng. efter ett par veckor gick det bara inte.
Rena Mardrőmmen.
Jag tror att det ār i princip omőjligt att leva utan Benz for folk som gǻtt lika lānge som jag eller lāngre samt pǻ dessa doser eller hőgre att sluta med Alprazolam. vad erfar ni ővriga.?

Mvh.
Citera
2019-10-23, 13:45
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Har gǻtt pǻ Diazepam dagligen sedan 2014. samt Alprazolam dagligen sedan Augusti főrra ǻret p.g.a. torka pǻ Diazepam.
Ligger idag pǻ 3 - 5.5 mg Alprazolam per 24/h. samt 20 - 30 mg Diazepam over natten. har fǻtt sőmnproblem dom senaste mǻnaderna och har fǻtt kort stubin (ingen alkohol) allt efter som tiden gǻtt sedan jag bőrjade med Alprazolam.

Főrsőkt sluta en gǻng. efter ett par veckor gick det bara inte.
Rena Mardrőmmen.
Jag tror att det ār i princip omőjligt att leva utan Benz for folk som gǻtt lika lānge som jag eller lāngre samt pǻ dessa doser eller hőgre att sluta med Alprazolam. vad erfar ni ővriga.?

Mvh.

Det är klart att det går att sluta med bensodiazepiner, även om man har gått på det i flera år. Eller vad menar du?
Citera
2019-10-23, 19:53
Medlem
Verkar kommit massa Orion 1mg i skåne på senaste prövade några o jäklar dom smällde bättre än ksalolen som flödar
Citera
2019-10-24, 10:52
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Verkar kommit massa Orion 1mg i skåne på senaste prövade några o jäklar dom smällde bättre än ksalolen som flödar

Uppfattning om hur äkta dessa är? Blistrade/box tex?

Ska tydligen vara icke-depot och slå, precis som du säger, väldigt bra! Dock aldrig provat, ännu.
Citera
2019-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Uppfattning om hur äkta dessa är? Blistrade/box tex?

Ska tydligen vara icke-depot och slå, precis som du säger, väldigt bra! Dock aldrig provat, ännu.
Fick dom i burk och dom är sjukt bra gjorda om det är kopior märkningen är kanon och dom slår hårdare än ksalol och har osså den vidriga eller goda smaken
Citera
2019-10-25, 08:36
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Fick dom i burk och dom är sjukt bra gjorda om det är kopior märkningen är kanon och dom slår hårdare än ksalol och har osså den vidriga eller goda smaken

Gött!

Har du tillgång till testkit och intresse för Flashbacks benso-vetenskap får du gärna testa!
Citera
2019-10-26, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Såhär brukar x stavar se ut. http://www.drugs.com/images/pills/mmx/t100787b.jpg

Kan du inte ta en bild på dina? Jag tror inte det finns några blå x stavar.

Jo det finns 1mg stavar som är blåa, dock har jag ingen aning om det finns 2mg.
Citera
2019-10-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
ja 3mg är grymmt bra...får tyvärr bara 2r men helt klart den bästa..
tyckert inga andra kommer i närhetenb ens ..kanske om man vill bara va beng å fluddrig nä inte ins då heller.. men medesinskt sätt är de mirakelmedecin!

Alprazolam är ett helvete att sluta med, man måste typ ta stess eller ikto för att slippa dö 😂 jag får det inte utskrivet och de blir dyrt när man knappt känner något på 15mg 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in