2014-05-02, 01:00
Medlem
Men palla nationalistsnacket, det är inte ens skvaller. Kan vi istället luska mer i anledningen till varför de separerat? Är osäker på om det var på grund av graviditeten, har för mig att barnet är/var beräknat att komma i augusti, därför känns det som att de bör vetat om graviditeten ett rätt bra tag innan de separerade, eller?
Citera
2014-05-02, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Oj, detta blev jag lite förvånad av och tror nu blint på din teori. Vilket svin

Fast möhippan verkar väl ändå bli av? Hon har ju anlitat någon "nakenjonas" som sen hoppade av och då erbjöd "nakenhans" sin tjänster?
Citera
2014-05-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Fast möhippan verkar väl ändå bli av? Hon har ju anlitat någon "nakenjonas" som sen hoppade av och då erbjöd "nakenhans" sin tjänster?

Man planerar ju inte sin egen möhippa, antagligen hennes vän som gifter sig.
Citera
2014-05-03, 03:14
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 444444
Men palla nationalistsnacket, det är inte ens skvaller. Kan vi istället luska mer i anledningen till varför de separerat? Är osäker på om det var på grund av graviditeten, har för mig att barnet är/var beräknat att komma i augusti, därför känns det som att de bör vetat om graviditeten ett rätt bra tag innan de separerade, eller?

Det verkar vara pga barnet, på Twitter skriver hon bl.a.:

“@Kapolain: "Dig vill jag ha men inte faderskapet."

Kvinnan bär barnet, ansvaret och smärtan av ett svek. Kvinnan kan inte fly. Kvinnan bär lyckan.”

“@Kapolain: Ska jag gå omkring och sörja och bara hålla käften? Eller ljuga mig genom vardagen? Låtsas som att du är den jag alltid sagt du varit?”

“@Kapolain: Jag tänker inte låta mig skrämmas till tystnad.”

Vad konstigt att inga tidningar osv skriver om detta
Citera
2014-05-03, 12:34
Medlem
skäggmannens avatar
" @kapolain @Kapolain: Jag har aldrig varit lyckligare över att jag för en gångs skull inte lyssnade på dig. Mina beslut kommer vara livsavgörande."

Hon blev gravid, han insisterar på abort, hon vägrar, han drar?
Citera
2014-05-03, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 444444
Man planerar ju inte sin egen möhippa, antagligen hennes vän som gifter sig.
på mig där. Borde ha tänkt ett steg längre.
Citera
2014-05-09, 06:59
Medlem
"@Kapolain: Din fega ynkliga lille skit vem tror du att du är som har rätt att behandla människor hur du vill.

Det var bara det, god natt."

Kul att de två ska ha barn ihop, blir inga som helst problem där.
Hon är tragisk han är en ynkrygg.
Citera
2014-05-09, 16:36
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
"@Kapolain: Din fega ynkliga lille skit vem tror du att du är som har rätt att behandla människor hur du vill.

Det var bara det, god natt."

Kul att de två ska ha barn ihop, blir inga som helst problem där.
Hon är tragisk han är en ynkrygg.

Han är ju inte med i bilden för han verkar ju ha dragit. Jag skulle också vara jävligt tragisk om min fästman drog när jag blev gravid
Citera
2014-05-09, 18:58
Avslutad
Verkar vara en riktig trevlig typ som vet hur man beter sig mot kvinnor. Visserligen är man två om att göra barn, de borde haft denna diskussionen innan de blev seriösa. Men man drar inte och säger upp all kontakt med kvinnan (som han verkar ha gjort) bara för att hon vill behålla barnet.
Citera
2014-05-13, 08:13
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
de borde haft denna diskussionen innan de blev seriösa
Från twittern: Men visst, efter att ha försökt få barn under en längre tid så självklart, en sen abort med en liten förlossning inkluderad är väl inget!

Så det verkar varit rätt så planerat
Citera
2014-05-13, 08:20
Medlem
Att Kurden är ett fegt kräk borde väl inte komma som en överraskning.
Citera
2014-05-13, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Från twittern: Men visst, efter att ha försökt få barn under en längre tid så självklart, en sen abort med en liten förlossning inkluderad är väl inget!

Så det verkar varit rätt så planerat

Så de planerar att få barn, blir gravida en gång, gör abort en gång där tjejen verkar ha fått "föda" fram barnet och sen blir hon gravid igen och vill behålla barnet och då lämnar Soran?
Nu spekulerar jag bara, men det känns ju som att "försökt få barn under en längre tid" syftar på henne och inte honom. Att det är hon som försökt bli gravid och inte de. Sen när hon lyckades bli gravid krävde Soran abort. Hon genomförde en abort, det blev mycket traumatiskt och efter det vägrade hon att göra en till abort när hon blev gravid nästa gång och då lämnade Soran. Som sagt spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in