2014-05-09, 01:33
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
De senaste månaderna har jag gjort precis det, vill inget hellre än att vara ifred, men hon fattar inte. Det är det hela jävla tråden handlar om.

Stå bara ut, tids nog är det inte lika intressant längre.
Stalkar hon dig i RL med? Hur isf?
Citera
2014-05-09, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Stå bara ut, tids nog är det inte lika intressant längre.
Stalkar hon dig i RL med? Hur isf?

Hon kollar min facebook, min släkts facebook och all annan info hon kan få tag i, i hopp om att få info om mig. Det är sjukligt.

Det är vad hon sagt till mig i alla fall. Men vem vet vad kvinnan annars håller på med.
Citera
2014-05-09, 01:40
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Hon kollar min facebook, min släkts facebook och all annan info hon kan få tag i, i hopp om att få info om mig. Det är sjukligt.

Det är vad hon sagt till mig i alla fall. Men vem vet vad kvinnan annars håller på med.

Så kaninkvinnan var först orogen, sabbade Game of thrones, du bad henne fara men detta kunde hon inte acceptera utan stalkar dig genom facebook.

Du tycker inte detta verkar konstigt? varför är hon otrogen om hon inte är trött på dig? Varför skulle kaninkvinnan sedan fortsätta jaga dig?

Varför spärrar ni inte bara Facebook?

Konstig hela den här historien
Citera
2014-05-09, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Så kaninkvinnan var först orogen, sabbade Game of thrones, du bad henne fara men detta kunde hon inte acceptera utan stalkar dig genom facebook.

Du tycker inte detta verkar konstigt? varför är hon otrogen om hon inte är trött på dig? Varför skulle kaninkvinnan sedan fortsätta jaga dig?

Tänker inte ens svara då du uppenbarligen inte ens läst tråden.
Citera
2014-05-09, 01:42
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Ta det som en komplimang istället då att hon fortfarande är intresserad av dig och inte kan släppa dig utan måste hålla koll på vad du gör, eftersom ditt liv uppenbarligen är roligare än hennes egna. Det om något är en komplimang du kan leva länge på.
Citera
2014-05-09, 01:43
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Varför kallar du henne kaninkvinnan? :O
Senast redigerad av SkitArgDuva 2014-05-09 kl. 02:01. Anledning: Missade stor bokstav..
Citera
2014-05-09, 01:46
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Tänker inte ens svara då du uppenbarligen inte ens läst tråden.

Saken är ju den att jag faktiskt just har läst tråden.

Men jag tycker inte att allt pekar åt ditt håll om man så säger, mer än att hon var otrogen.
Vilket ju inte är helt ok.
Citera
2014-05-09, 01:48
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
varför kallar du henne kaninkvinnan? :O

kaninkvinna =kaninkokerska
googla "kaninkokerska" så får du ett svar och som jag först trodde var något TS hade efter sig. Men nu vet jag inte längre.

Att sabba Game of thrones räcker inte för att förtjäna epitetet "kaninkokerska" så därför är jag beredd att revidera det.
Citera
2014-05-09, 01:51
Medlem
Citat:
Saken är ju den att jag faktiskt just har läst tråden.

Men jag tycker inte att allt pekar åt ditt håll om man så säger, mer än att hon var otrogen.
Vilket ju inte är helt ok.

Citat:
googla "kaninkokerska" så får du ett svar och som jag först trodde var något TS hade efter sig. Men nu vet jag inte längre.

Att sabba Game of thrones räcker inte för att förtjäna epitetet "kaninkokerska" så därför är jag beredd att revidera det.

Kan du ge fan i att trolla i tråden eller? Det var inte GoT i sig som jag störde mig på ifrån början, utan att hon ifrån ingenstans försökte provocera och förstöra för sin egna njutning.
Citera
2014-05-09, 02:00
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Kan du ge fan i att trolla i tråden eller? Det var inte GoT i sig som jag störde mig på ifrån början, utan att hon ifrån ingenstans försökte provocera och förstöra för sin egna njutning.

Trollar inte.
erkänner det var lite kul att du lackar ur pga hon sabbade GoT och drev det kanske för långt.

Men om vi skall vara ärliga. Just nu sabbar bara du och kaninkvinnan det för er själva. Ni går ut och skriver skit om varandra i "offentliga" trådar, när ni enkelt kunde löst det via telefon elelr pm. Varför dra upp er smutsiga byk offentligt??

Lutar väl mer åt att de är ni båda som trollar oss i tråden än att jag plötsligt skulle komma in och göra det.

Men vad menar du med "hon från ingenstans försökte provocera och förstöra för sin egen njutning". kan vi konkretisera och exemplifiera?
Citera
2014-05-09, 02:01
Medlem
Citat:
Trollar inte.
erkänner det var lite kul att du lackar ur pga hon sabbade GoT och drev det kanske för långt.

Men om vi skall vara ärliga. Just nu sabbar bara du och kaninkvinnan det för er själva. Ni går ut och skriver skit om varandra i "offentliga" trådar, när ni enkelt kunde löst det via telefon elelr pm. Varför dra upp er smutsiga byk offentligt??

Lutar väl mer åt att de är ni båda som trollar oss i tråden än att jag plötsligt skulle komma in och göra det.

Men vad menar du med "hon från ingenstans försökte provocera och förstöra för sin egen njutning". kan vi konkretisera och exemplifiera?

Det har ingenting med GoT att göra så förstår fortfarande inte varför du drar upp det.

Tråden är har spårat ur totalt, ignorerar alla hennes försök till kontakt i framtiden, byter även konton.
Senast redigerad av ER433 2014-05-09 kl. 02:03.
Citera
2014-05-09, 02:03
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Vet vad det betyder ja, men hon är inte en sån därav min undran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in