2014-05-08, 02:03
Medlem
Ja, nu har det hänt. Vad fan gör man?

Personen ifråga har man inte haft kontakt med på många månader och helt plötsligt dyker denne upp som ett brev på posten och skickar en massa PM. Jag har inte vad jag har märkt utmärkt mig det minsta så denna person måste ha varit desperat...

Kontot är inte ens särskilt gammalt så hur söker dessa individer upp en? Inte ens mina närmaste vänner vet vad jag heter. Är det en hel del fritid som ligger bakom förföljelsen?

Trött man blir. Läser du detta så lämna mig i fred, vill inte ha med dig att göra. Du är en hora och kommer alltid att förbli det.

Vad gör man? Skapar ett nytt konto? Vad fan gör man om denne väljer att söka upp en igen?
Citera
2014-05-08, 02:13
Medlem
Jamiltons avatar
Kanske är så att hon sett när du loggat in, det misstaget gjorde jag. Hon kanske sitter o läser detta nu också, vem vet!
Citera
2014-05-08, 02:14
Medlem
emmarrs avatar
har själv folk som har stalkat sönder flashback och hittat mig här också.. så jävla störande att ha små råttor efter sig! meningen är att man ska va anonym här vilket gör det ännu mer skrämmande att dom jävlarna hittar en! man måste betyda mycket i deras meningslösa liv
Citera
2014-05-08, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamilton
Kanske är så att hon sett när du loggat in, det misstaget gjorde jag. Hon kanske sitter o läser detta nu också, vem vet!

Nej, det har hon inte. Såg henne senaste gången i slutet av januari. Gjorde detta konto i mars.

Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
har själv folk som har stalkat sönder flashback och hittat mig här också.. så jävla störande att ha små råttor efter sig! meningen är att man ska va anonym här vilket gör det ännu mer skrämmande att dom jävlarna hittar en! man måste betyda mycket i deras meningslösa liv

Precis. Hon utger sig för att vara en kompis till henne, men vi båda vet att hon inte har några vänner så hon måste ha skickat meddelandena själv.
Citera
2014-05-08, 02:19
Medlem
NovaOculuss avatar
Det är av stor vikt för oss alla att få reda på hur det gick för en imbecill att identifiera dig.

Du är 100% säker på att det är henne?
Citera
2014-05-08, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Det är av stor vikt för oss alla att få reda på hur det gick för en imbecill att identifiera dig.

Du är 100% säker på att det är henne?

Ja, hon skrev "Lämna <namnet på exet> ifred" exet har även ett udda stavat namn så det är ingen tvekan om att det är hon. Dessutom lägger denne ut vår livshistoria, det går inte att misstolka helt enkelt.
Citera
2014-05-08, 02:21
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Fråga vad hon vill!
Citera
2014-05-08, 02:22
Medlem
emmarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Precis. Hon utger sig för att vara en kompis till henne, men vi båda vet att hon inte har några vänner så hon måste ha skickat meddelandena själv.

HAHAHA, fan vad skön du är då! Försök dock att ta det som en komplimang, smutset har fortfarande inte glömt dig! nice att du gjorde en tråd om det..
Citera
2014-05-08, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Fråga vad hon vill!

Hon skrev att jag skulle sluta skriva "dåliga saker" om henne tydligen. Jag kan inte hjälpa att hon först väljer att spendera x antal månader med att söka upp mig, för att sedan läsa igenom alla min inlägg. Detta är bara oerhört otäckt.
Citera
2014-05-08, 02:23
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Ja, hon skrev "Lämna <namnet på exet> ifred" exet har även ett udda stavat namn så det är ingen tvekan om att det är hon. Dessutom lägger denne ut vår livshistoria, det går inte att misstolka helt enkelt.
Fy fan, gå igenom alla dina trådstarter/inlägg. Se om du har avmaskerat dig själv någonstans.

När fick du första meddelandet?
Citera
2014-05-08, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Fy fan, gå igenom alla dina trådstarter/inlägg. Se om du har avmaskerat dig själv någonstans.

När fick du första meddelandet?

22:43

Slutade skriva vid 1:30 någon gång. Hon avslutade med "kram" och "Godnatt", vad i helvete?
Citera
2014-05-08, 02:28
Medlem
Detta är fan i mig det värsta jag har varit med om. Hon gör att Hannibal ser ut som Lasse Kronér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in