2014-05-09, 00:14
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Alltså, detta är rena rama sandlådan. Träffas istället och riv varandra i ett aggressivt knull, sen kan ni försonas genom en 69a. Så är den saken biff sedan.
Citera
2014-05-09, 00:26
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Alltså, detta är rena rama sandlådan. Träffas istället och riv varandra i ett aggressivt knull, sen kan ni försonas genom en 69a. Så är den saken biff sedan.
Detta.
Citera
2014-05-09, 00:30
Medlem
emmarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Om du har som målsättning att vara anonym; varför har du då en bild på dig själv samt ditt förnamn i ditt username?

vem har sagt att det är jag på bilden? vem har sagt att jag har mitt namn i användarnamnet?
Citera
2014-05-09, 00:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Detta.

Kommer inte att hända. Däremot kommer hon få tillbaka all skit. Allt är bara en fråga om tid. Vill helst inte ha något med henne att göra.

Skulle aldrig förlåta hennes vidriga beteende. Nu har jag iaf sagt mitt.
Citera
2014-05-09, 00:41
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Kommer inte att hända. Däremot kommer hon få tillbaka all skit. Allt är bara en fråga om tid. Vill helst inte ha något med henne att göra.

Sjunk inte till hennes nivå, snälla med massa hämnd. Agera moget istället.
Citera
2014-05-09, 00:48
Medlem
jenny.perssons avatar
edit

Citat:

Skulle du vilja gå så långt som att beskriva din förföljare likt en "kaninkokerska", alltså någon mer "störd" än den vanliga stalker typen?

Samt vad har hon gjort som är så fruktansvärt, har inte läst detta någonstans i tråden.

Såg förresten nyss vad hon gjort, så TS behöver inte skriva det.
Otrohet är aldrig the right way gumman oavsett storleken på hans lem.
Senast redigerad av jenny.persson 2014-05-09 kl. 01:10. Anledning: edit
Citera
2014-05-09, 01:09
Medlem
Thunderhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Samt vad har hon gjort som är så fruktansvärt, har inte läst detta någonstans i tråden.

Hon har spoilat Game of Thrones för honom...

och varit otrogen.
Citera
2014-05-09, 01:11
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderhorse

och varit otrogen.

Ja jag såg det, hur fan kunde hon spoila Game of thrones. Har folk inget hjärta längre?

Tack för ditt svar. DÅ det verkar som kaninkokerskan och TS lagt ner sitt skrivande.
Citera
2014-05-09, 01:14
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ja jag såg det, hur fan kunde hon spoila Game of thrones. Har folk inget hjärta längre?

Tack för ditt svar. DÅ det verkar som kaninkokerskan och TS lagt ner sitt skrivande.
Det fetmarkerade:
Dom knullar av sig all ilska nu i pm :P
Citera
2014-05-09, 01:23
Medlem
Citat:
Sjunk inte till hennes nivå, snälla med massa hämnd. Agera moget istället.

Har ingen lust att skriva ner allt här, men har en länk till en tidigare tråd. Jag tänker inte sjunka till hennes nivå, jag tänker sjunka lägre. Hon kommer att få tillbaka samma sak 100 ggr om. Varför? Det vet hon själv.

Citat:
Skulle du vilja gå så långt som att beskriva din förföljare likt en "kaninkokerska", alltså någon mer "störd" än den vanliga stalker typen?

Såg förresten nyss vad hon gjort, så TS behöver inte skriva det.
Otrohet är aldrig the right way gumman oavsett storleken på hans lem.

Båda delar.

Citat:
Ursprungligen postat av Thunderhorse

och varit otrogen.

Komplicerat, men det handlar inte om det. Det är mycket bakomliggande också, otroheten var knappast allt.

Citat:
Det fetmarkerade:
Dom knullar av sig all ilska nu i pm :P

Japp, absolut.
Citera
2014-05-09, 01:28
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Har ingen lust att skriva ner allt här, men har en länk till en tidigare tråd. Jag tänker inte sjunka till hennes nivå, jag tänker sjunka lägre. Hon kommer att få tillbaka samma sak 100 ggr om. Varför? Det vet hon själv.

Båda delar.

Komplicerat, men det handlar inte om det. Det är mycket bakomliggande också, otroheten var knappast allt.

Japp, absolut.

Så länge du matar hennes eld kommer den brinna. Gör nåt vettigt istället för att lägga energi på detta. Ni gör bara bort er själva just nu. rena fjortisnivån tyvärr. Gå bara vidare ts, är mitt tips. Då ledsnar hon tillslut.
Citera
2014-05-09, 01:30
Medlem
Citat:
Så länge du matar hennes eld kommer den brinna. Gör nåt vettigt istället för att lägga energi på detta. Ni gör bara bort er själva just nu. rena fjortisnivån tyvärr. Gå bara vidare ts, är mitt tips. Då ledsnar hon tillslut.

De senaste månaderna har jag gjort precis det, vill inget hellre än att vara ifred, men hon fattar inte. Det är det hela jävla tråden handlar om.

Lämnar även tråden där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in