2014-05-06, 22:06
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STFUMRTWISTED
Nej, det finns inte. Tyvärr så kan det ta lite tid då arbetet med förlaget sker på ideell basis och personerna som sköter utskick har även andra jobb. Kan bara beklaga, hoppas du får sakerna du beställde inom kort iaf!

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Jag har ingen koll på det där. Men saker kan ju bli fel. Mejla förlaget så bör du få svar:

butiken@nordfront.se
https://webshop.nordfront.se/kontakta-butiken/

Vad jag erfarit brukar förlaget skicka ut saker rätt så snabbt.

---

Idag hängdes Stefan Forsman ut av Sveriges Radio:

https://www.nordfront.se/intervju-med-stefan-forsman-angaende-uthangningen.smr

Lågt av media att hänga ut egna företagare och sedan gnälla över att nationella är arbetslösa.
Tack för svaren! Löstesig . Lite Långsamt men leveransen kom iallfall till sist /Jimmie .
Senast redigerad av Judesson 2014-05-06 kl. 22:28.
Citera
2014-05-07, 08:32
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquino
Inget illa menat nu PRS, men du kanske borde sopa rent framför egen dörr innan du klagar på meningsmotståndare. Även du representerar en totalitär ideologi som ytterst går ut på att kontrollera människor, bestämma över dem och deras liv, bara för att du anser någonting vara rätt.

Nä, ta ditt illröda kommunistarsle någon annanstans.

/AQ

Edit: Jag ångrar mig lite, jag tycker nästan du står för något värre. SMR vill åtminstone inkludera alla "vita" i sitt Sverige, du däremot är helt exkluderande och förespråkar ett smutsigt och vidrigt klasshat. Ni anser att riktiga pissluffare till nollor i er "arbetarklass" (vad fan är det egentligen?) bör styra och ställa. Nej, tack!

Du har tyvärr fått allt fel. Jag är anarkist och inte kommunist. Anarkism är så långt ifrån totalitärt som man kan komma.

SMR vill inte avskaffa klassamhället så jag anser de vara helt dumma i huvudet och inget vettigt alternativ.
Citera
2014-05-07, 23:00
Medlem
tarjaas avatar
Hur ser SMR på brukande av Cannabis?

Ifall man är sugen på att sponsra SMR med en liten slant, hur går man tillväga då?
Citera
2014-05-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Hur ser SMR på brukande av Cannabis?

Ifall man är sugen på att sponsra SMR med en liten slant, hur går man tillväga då?
Det är förbjudet för medlemmar att bruka saker som klassas som narkotika. I övrigt har organisationen ingen specifik åsikt om just cannabis, vad jag vet.

Simon Lindberg skrev nyligen en artikel om hur personer som inte vill gå med i organisationen men ändå vill stödja kampen kan gå till väga:

https://www.nordfront.se/dra-ditt-stra-till-stacken.smr

I artikeln står bland annat hur man kan donera pengar till organisationen.
Citera
2014-05-08, 06:59
Medlem
martin det är förbjudet för medlemmar att bruka saker som klassas som narkotika. I övrigt har organisationen ingen specifik åsikt om just cannabis, vad jag vet

men en liten fråga, om man har tex en nervskada och äter tradolan för detta eller adhd och får ritalina pga det.
eller varför inte stilnoct för kunna somna pga stessigt arbete eller sömnproblem.
desaa är ju narkotika klassade men tas i medicinskt syfte är det ok för en aktivist/medlem?
eller "lyckopiller" för en som har för låga seratonin nivåer.
eller menade du som jag antar att du gjorde, att det ej är tillåtet att berusa sig med narkotika klassade preparat?
Citera
2014-05-08, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
martin det är förbjudet för medlemmar att bruka saker som klassas som narkotika. I övrigt har organisationen ingen specifik åsikt om just cannabis, vad jag vet

men en liten fråga, om man har tex en nervskada och äter tradolan för detta eller adhd och får ritalina pga det.
eller varför inte stilnoct för kunna somna pga stessigt arbete eller sömnproblem.
desaa är ju narkotika klassade men tas i medicinskt syfte är det ok för en aktivist/medlem?
eller "lyckopiller" för en som har för låga seratonin nivåer.
eller menade du som jag antar att du gjorde, att det ej är tillåtet att berusa sig med narkotika klassade preparat?
Jag menade narkotika enligt den här definitionen:

"Narkotika är ett samlingsnamn för illegala rusmedel av olika art."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narkotika

Om det är preparat som verkligen är nödvändiga av medicinska skäl är det en annan fråga. När det gäller "lyckopiller"/psykofarmaka så är organisationen kritiska till hur sådana används idag. Ofta är det nog inte fel på människorna som tvingas äta sådana idag, utan miljön och samhället de lever i. Huruvida någon kan vara medlem/aktivist eller ej är ofta en fråga som måste bedömas på individnivå, därför bör sådana personer ansöka om medlemskap och gå på ett rekryteringsmöte och vara ärlig. I värsta fall godkänns man bara som stödmedlem, i bästa fall är man välkommen som medlem/aktivist även om man äter någon skum medicin som ingen hört talas om innan.
Citera
2014-05-08, 23:54
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Det var ju nån som "tydligen inte var medlem utan bara rörde sig i de kretsarna" som torskade för 60 kg röka för några år sen om jag inte missminner mig. Det och lite andra droger har har jag för mig.
Citera
2014-05-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det var ju nån som "tydligen inte var medlem utan bara rörde sig i de kretsarna" som torskade för 60 kg röka för några år sen om jag inte missminner mig. Det och lite andra droger har har jag för mig.
Om jag inte minns fel var det någon som var med på Folkets marsch en gång men i övrigt saknade koppling till organisationen. Har för mig att Researchgruppen skrev om det? Antingen har rödingar sämre koll på oss än vad de vill ge sken av, eller så bänder man gärna på sanningen när det passar.
Citera
2014-05-09, 03:02
Bannlyst
Vart har Emils vän med det dåliga hårfästet tagit vägen, Kristian nordvall? Hoppat av?
De två tillsammans var ju ansiktet utåt förr
Citera
2014-05-09, 09:04
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Det är väl bara för en expert som dig att lista på då?

Det kan finnas enstaka individer som dömts för dessa brott innan de gick med i organisationen. Men det finns ingen som dömts för narkotikabrott under sin tid i organisationen utan att bli utesluten.

Jo. Det hände i Gbg 2009 eller 2010.
Citera
2014-05-09, 13:30
Medlem
rockingnrollings avatar
Men dem i kärrtorp som har massa narkotikdomar är ju inte uteslutna?
Citera
2014-05-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
Men dem i kärrtorp som har massa narkotikdomar är ju inte uteslutna?
Vi upprepar eftersom du verkar vara trög: Enstaka individer som brukat narkotika tidigare i sitt liv men slutat med det kan släppas in i organisationen.

Så antingen berättar du vilka nuvarande medlemmar som dömts för narkotikabrott under tiden de varit med i organisationen, eller så erkänner du bara att du har fel och att Motståndsrörelsen upprätthåller policyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in