Citat:
Ursprungligen postat av evilone
klart man far tro vad man vill men om man ser nagon som man alskar som gar en valdigt destruktiv vag sa kanske man vill hjalpa den personen, det ar iallafall vad jag skulle gjora och jag tror de flesta med mig.
nu blir det valdigt OT men vad menar du med TRO? som i en religion?
Jo men nu ar det val lite storre skillnad att med att vara Nazist och rosta pa ett etablerat parti an skillnaden mellan Moderat och Sosse, Moderater och sossar ar trots allt demokratiska partier.
Har missförstått dig helt nu och jag ber om ursäkt. Jag trodde att du menade rent krasst för att du inte tycker som (i detta fall niklas) så skulle Virre vara tvungen att ändra på de.
Sen, att vara nazist är väl inte heller mitt första handsval, men om det är vad Niklas tror på så är det eg upp till honom. (Dock håller jag med om att din frågeställning om ett ev barns uppfostran är otroligt intressant) Sen, ja både moderaterna och sossarna är "lättare" att sympatisera med än ett nazist parti. En av anledningarna till det är att deras åsikter är mer "neutrala" än ett nazist parti som brukar vara mer av ett "vi håller oss till 4 åsikter" parti.
Nu blir det dock lite mycket off topic - tråden är ju om niklas så tror att jag letar upp lämpligare tråd för en sån diskution innan jag får en tillsägelse av modsen :P