2014-05-08, 18:34
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Är det någon mer scen än Qdance som spelar hardstyle?
Qult och Pussy Lounge, sistnämnda verkar sikta in sig på Hardcore, kommer bli ett jävla knarkande där för allt hardcorefolk

Nice med prydz på main! Jag är nöjd
Citera
2014-05-08, 18:34
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Är det någon mer scen än Qdance som spelar hardstyle?

Pussy Lounge är väl åt det hållet?
Citera
2014-05-08, 18:36
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull

Håller med, min favorit!
Citera
2014-05-08, 19:48
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Är det bara Q-Dance 1 dag i år? Då har dom slängt in alla samma dag. :/

Fredag och Söndag blir det lite Mainstage häng men lördagen är vigd åt lite annat röj som jag ser det nu iaf.
Citera
2014-05-08, 20:53
Medlem
jag och några polare tänkte dra till tomorrowland weekend 1 18-20 juli, men undrar lite vad som är det billigaste boendet där de dagarna, är det själva campingen eller kan man komma undan billigare genom att köpa festivalbiljetten för sig och bo på ett billigt boende i närheten eller är allting inom 5 km uppbokat? hehe, tacksam för svar!
Citera
2014-05-08, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenomenalt
jag och några polare tänkte dra till tomorrowland weekend 1 18-20 juli, men undrar lite vad som är det billigaste boendet där de dagarna, är det själva campingen eller kan man komma undan billigare genom att köpa festivalbiljetten för sig och bo på ett billigt boende i närheten eller är allting inom 5 km uppbokat? hehe, tacksam för svar!
Du kan glömma Tomorrowland i år. Namnbyte kan du göra, men det kostar fler tusen.
Biljetterna är sedan länge slutsålda.
Citera
2014-05-08, 21:18
Medlem
Åh Okej, men i länken nedan kan man köpa biljetter från andra, tydligen...
http://www.viagogo.se/Festivalbiljetter/Festivaler-i-Belgien/Festival-Tomorrowland-Biljetter/E-614227
Citera
2014-05-08, 23:16
Medlem
Nu när hela lineupen är släppt, vilka saknar ni? Bland dom rikrigt stora tycker jag det är
tråkigt att varken Axwell eller Ingrosso kommer. Hade även velat se Showtek, vet dock inte hur dom är live
Citera
2014-05-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
Nu när hela lineupen är släppt, vilka saknar ni? Bland dom rikrigt stora tycker jag det är
tråkigt att varken Axwell eller Ingrosso kommer. Hade även velat se Showtek, vet dock inte hur dom är live

Alltså visst namnen är stora men dom spelar egentligen exakt samma sak som Alesso och många andra "stora" dj:s kommer göra. Vi kanske missar lite nytt från Axtone samt Refune records men det finns andra som spelar samma grejer.
Citera
2014-05-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Alltså visst namnen är stora men dom spelar egentligen exakt samma sak som Alesso och många andra "stora" dj:s kommer göra. Vi kanske missar lite nytt från Axtone samt Refune records men det finns andra som spelar samma grejer.

Ja så är det väl egentligen, rätt tråkigt faktiskt... Deadmau5 hade jag däremot väldigt gärna fått in i lineupen, är annars väldigt nöjd med den! På tal om något annat, är det inte fler scener i år än vad det har varit föregående år? (Därav fler DJ:s)
Citera
2014-05-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax

Dock tycker jag att dessa är så stora namn så man saknar dem rätt grovt.
Förutom dem så tycker jag att Tomorrowlands 10 års jubileum inte ska sakna Thomas Gold, Fatboy Slim, Calvin Harris eller Avicii BÅDA helgerna.
Citera
2014-05-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Qult och Pussy Lounge, sistnämnda verkar sikta in sig på Hardcore, kommer bli ett jävla knarkande där för allt hardcorefolk

Qult kommer köra mycket hard trance, däremot vet man aldrig vad de olika DJs:en får för önskemål av TL att spela, det är ju dem som bestämmer! Men ni kan ladda för hard trance och lite med "spårad" house från QULT, du har lite fel angående pussy lounge, där kommer det vara mycket tek/jump och HC-djsarna lär spela någon tek-core/hardcore om de spelar som vanligt dvs! Pussy Lounge rekommenderar jag för alla, sjukt bra stämning med dansande tjejer i riktigt sexiga outfits!
Citat:
Ursprungligen postat av fenomenalt
Man blir så glad när man ser hur hopplöst lite du förstår om Tomorrowland, många av andrahandsbiljetterna kommer inte fungera vid ingången och om du vill köpa från Tomorrowlands hemsida så får du för-regga dig till släppet och sedan ha en jävla tur om du ens får en biljett när de släpps, lycka till nästa år!
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
En hardstyle-comeback av Showtek på Tomorrowland hade nog varit det fetaste någonsin! skämt åsido, är riktigt nöjd med line-upen, ingen som jag saknar på det sättet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in