Citat:
Ursprungligen postat av
skitifittabaknull
Qult och Pussy Lounge, sistnämnda verkar sikta in sig på Hardcore, kommer bli ett jävla knarkande där för allt hardcorefolk
Nice med prydz på main! Jag är nöjd
Qult kommer köra mycket hard trance, däremot vet man aldrig vad de olika DJs:en får för önskemål av TL att spela, det är ju dem som bestämmer! Men ni kan ladda för hard trance och lite med "spårad" house från QULT, du har lite fel angående pussy lounge, där kommer det vara mycket tek/jump och HC-djsarna lär spela någon tek-core/hardcore om de spelar som vanligt dvs! Pussy Lounge rekommenderar jag för alla, sjukt bra stämning med dansande tjejer i riktigt sexiga outfits!
Citat:
Ursprungligen postat av
fenomenalt
jag och några polare tänkte dra till tomorrowland weekend 1 18-20 juli, men undrar lite vad som är det billigaste boendet där de dagarna, är det själva campingen eller kan man komma undan billigare genom att köpa festivalbiljetten för sig och bo på ett billigt boende i närheten eller är allting inom 5 km uppbokat? hehe, tacksam för svar!

Man blir så glad när man ser hur hopplöst lite du förstår om Tomorrowland, många av andrahandsbiljetterna kommer inte fungera vid ingången och om du vill köpa från Tomorrowlands hemsida så får du för-regga dig till släppet och sedan ha en jävla tur om du ens får en biljett när de släpps, lycka till nästa år!
Citat:
Ursprungligen postat av
whoppwhopp
Nu när hela lineupen är släppt, vilka saknar ni? Bland dom rikrigt stora tycker jag det är
tråkigt att varken Axwell eller Ingrosso kommer. Hade även velat se Showtek, vet dock inte hur dom är live
En hardstyle-comeback av Showtek på Tomorrowland hade nog varit det fetaste någonsin! skämt åsido, är riktigt nöjd med line-upen, ingen som jag saknar på det sättet