Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Har kollat på sidan odloty,pl på bilderna verkar ju tjejerna grymt sexiga och kan liggar på 200kr i timmen grymt billigt.
Enligt min erfarenhet (4 resor till Polen sedan sommaren 2013) är det ingen idé att satsa på de billigaste tjejerna. De är ofta dåliga på att hålla tiden och vill ha extra ändå. Det är lika bra att minst betala 200zl. Vill man ha kvalitet är det lika bra att sträcka sig till 300-400zl/h. Kolla efter välskrivna annonser och träffa endast tjejen om hon är trevlig över telefon.
Men visst finns det undantag. Jag hade en helt underbar blond polsk MILF för 150zl. Hon pratade inte ett ord engelska (min polska kompis arrangerade mötet via telefon

), men jag fick riktigt bra service. Vi fortsatte att ha sex efter att jag hade kommit och det var ingen stress alls att komma en andra gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Där står det även analt men frågan är om inte det är extra betalt för sådant?
nån som vet?
Det brukar stå i deras annonser, men de billigare tjejerna vill garanterat ha extra betalt för analsex, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Hur snygga är tjejerna egentligen kan tänka mig att det är mycket photo shoppat?
Man ser ju inte ansiktet heller så även om det är sexiga bilder så kan man fortfarande få en gris.
I stort sett alla prostituerade jag har träffat från annonser har sett bra ut, så oroa dig inte för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Hur gör ni som köper ifrån dessa erscort sidor?
Skiter ni i utseende eller vänder ni vid dörren när ni kommer fram?
Jag har vänt vid dörren en gång. Jag bokade tid med en 20-årig tjej och väl framme möttes jag av en äldre kvinna 40+ som inte ens såg särskilt bra ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Har aldrig köpt innan och tänkt åka till polen och testa och ringa efter nån som kommer till hotellet.
Bara nervös att det dyker upp en kossa

Du får räkna med att betala det dubbla priset för outcall, d.v.s. 300zl/h om hennes normalpris ligger på 150zl/h och 600zl/h om hennes normalpris ligger på 300zl/h. Det tar tid att ta sig fram och tillbaka, och de vill självklart ha betalt för den tiden med.
Det är billigare att besöka dem i deras egna lägenheter. Bara att be dem skicka adresserna via SMS och åka dit med en taxi. Det är riktigt billigt att åka taxi i Polen (~20zl för en sträcka som tar 15-20 minuter i stadstrafik).