Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Moldavien kanske r ngot... sg en eskortsida och dr var kvinnorna sjukt fina... sen om dom existerar r ju en annan sak... Moldavien lr ju inte vara snderturistat ialla fall..
Men tror inte att Polen r fel.. varfr skulle dom annars annonsera..
"Vanliga" polska tjejer vet jag inte.. men med min charm och mitt utseende s kan man ju hoppas att ngon smlter. ha ha
Moldavien ansgs fr inte s lnge sedan (vet inte om det gr det fortfarande) vara Europas fattigaste land, s dr kan man nog trivas. Man ska komma ihg en sak om dessa ststater, dom har sett det mesta: Rika personer, nyrika personer, wannabe rika personer osv. r man inte mngmiljonr s ska man inte komma dit ner och spela att man r det, det funkar inte p det sttet. r du rik s r du, thats it. Men givetvis s r man otroligt attraktiv i dessa lnder d man kommer frn ett land som Sverige! Sen s kan man ju sga att prisskillnaden mellan Sverige och stlnderna inte r s stor, okej maten och spriten r vldigt billig givetvis. Men annars kan jag inte direkt komma p ngot som r s mycket billigare n i Sverige.
Jag har sett massvis av personer som faktist kanske jobbar i en fabrik fr en skitln i sitt hemland men r mer eller mindre kungar i stlnderna utan att frska spela mngmiljardr. Sverige r ett land med mycket bra rykte i stlnderna jag har beskt ialla fall, bde bland "vanligt folk" och bland folk inom ambassadsfren. Dr har jag hrt b.la: "Svenskarna r bra folk, dom gr sina ffrer och dom blandar ALDRIG in politik". Det stmmer oerhrt bra, nr det kommer till politik i vissa stlnder (ingen nmnd, ingen glmd) s r det bsta svaret: inga kommentarer! Det allra bsta r att inte ens prata om politik av kanske uppenbara anledningar. Som en vn jag har i ett stland som numer jobbar inom ambassadsfren fr Sverige sa till mig: I Sverige r jag inget men hr r jag kung! Mste erknna att han har ju ljligt snygga brudar....
Dessutom finns det rtt roliga myter om Sverige i stlnderna som t.ex: Svensk familj! Vad r en svensk familj?? Det r ngot som alla knner till i dom stlnderna jag varit i och det r lika roligt varje gng och bertta att jag aldrig har hrt talas om det i sverige innan, alla blir s frvnade att det inte r sant. Eller att i Sverige uppfostras tjejerna till att vara hemma och fda barn (hrt mest frn "ldre" mnniskor som lrde sig det i sovjet skolan)!!
nvl, nu verkade det som ja flg ivg en anning ur topicen och bladdrade p bara. Till frgan om polen, sjlvklart finns det prostituerade kvar och du kommer troligen som jag skrivit innan att vara attraktiv, men du r nog inte liiika exotisk lngre med tanke p hur mnga turister det finns i Polen. MEN fattiga tjejer finns fortfarande och jag tror nog att medelsvensson inte kommer ha strre problem i dessa lnder nr det kommer till tjejer... och JA tro mig, tjejerna i stlnderna r inga SVETLANAS f.d kulstterska i sovjetiska landslaget. Det r riktigt snygga tjejer, har personligen ftt flertalet ursnygga tjejer som jag knappast skulle f i Sverige.
Det r bara frga om det r mer ni vill veta om stlnderna...