Haha fy fan vad skönt för dig! Inga pengar på resa, boende eller onödigt mkt mat ute. Du kan supa hemma och gå emellan. Du har din egna säng 3 min därifrån. Du kan runka och kolla på film när du kommer hem.
Du kan också ha förfest för alla Flashbackare här i tråden!
Hahaha otroligt skönt. Kanske bjussar på en FB förfest
Är det någon här som kan dela med sig av hur hårda dem var förra året med att kolla leg? Bor 40 min ifrån Gbg och fyller 18 barre helgen efter, så måste upp till STHLM för att gå på SB vilket känns ganska segt! Någon som vet?
Är det någon här som kan dela med sig av hur hårda dem var förra året med att kolla leg? Bor 40 min ifrån Gbg och fyller 18 barre helgen efter, så måste upp till STHLM för att gå på SB vilket känns ganska segt! Någon som vet?
Kan ju vara annorlunda i år! De har ju i alla fall sagt att barerna ska vara "Bättre" vad nu menas med det. Aja jag kör på små jäger shots i fickorna när ja går in
Ja hur funkar det med armbandet? Var hämtar man ut det? Antar att man byter sin biljett mot ett armband.
I Göteborg låg det precis utanför Nya Ullevi, vid den stora skylten. De ställde upp ett tält där, bara att lämna in sin biljett och visa leg, så får man ut sitt band. Var dock beredd på att de ändå kommer kräva leg när du väl ska in på festivalområdet. Det gjorde de förra året i alla fall.
I Göteborg låg det precis utanför Nya Ullevi, vid den stora skylten. De ställde upp ett tält där, bara att lämna in sin biljett och visa leg, så får man ut sitt band. Var dock beredd på att de ändå kommer kräva leg när du väl ska in på festivalområdet. Det gjorde de förra året i alla fall.
Ja hur funkar det med armbandet? Var hämtar man ut det? Antar att man byter sin biljett mot ett armband.
I Stockholm vet jag att man kunde hämta ut armbandet på nattklubben Ambassadeur. Som ligger vid Stureplan gångavstånd från Stadion/Gärdet elr 1 tunnelbanastation, för er som ej vet.
Något liknande blir de nog iår igen. Trots allt stureplansgruppen som styr allt.
Ska på Tomorrowland i år, så jag tänkte bojkotta Summerburst... men nu bor jag ju inte så långt ifrån den här festivalen, så det blir nog ändå att gå. Kommer suktas förjävla mkt om jag hör ljudet och inte själv går! Hur var Summerburst förra året?