2014-05-06, 12:11
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Haha fy fan vad skönt för dig! Inga pengar på resa, boende eller onödigt mkt mat ute. Du kan supa hemma och gå emellan. Du har din egna säng 3 min därifrån. Du kan runka och kolla på film när du kommer hem.

Du kan också ha förfest för alla Flashbackare här i tråden!

Hahaha otroligt skönt. Kanske bjussar på en FB förfest
Citera
2014-05-06, 19:46
Medlem
chilibanans avatar
Asså vad ligger priserna i baren på drinkar, shots osv?
Är det som vanliga priser ute, eller mycket dyrare?
Citera
2014-05-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilibanan
Asså vad ligger priserna i baren på drinkar, shots osv?
Är det som vanliga priser ute, eller mycket dyrare?

Förra året hade dom inte ens shots och drinkar haha. Bara öl/Cider och rosé vin i glas tror ja. Tror Premium hade lite mer.
Citera
2014-05-06, 19:57
Medlem
Är det någon här som kan dela med sig av hur hårda dem var förra året med att kolla leg? Bor 40 min ifrån Gbg och fyller 18 barre helgen efter, så måste upp till STHLM för att gå på SB vilket känns ganska segt! Någon som vet?
Citera
2014-05-06, 20:05
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksson7
Är det någon här som kan dela med sig av hur hårda dem var förra året med att kolla leg? Bor 40 min ifrån Gbg och fyller 18 barre helgen efter, så måste upp till STHLM för att gå på SB vilket känns ganska segt! Någon som vet?
Du måste visa leg för att hämta ut armbandet.
Citera
2014-05-06, 20:12
Medlem
chilibanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Förra året hade dom inte ens shots och drinkar haha. Bara öl/Cider och rosé vin i glas tror ja. Tror Premium hade lite mer.

Haha där ser man får se till å föra då!
Citera
2014-05-06, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilibanan
Haha där ser man får se till å föra då!

Kan ju vara annorlunda i år! De har ju i alla fall sagt att barerna ska vara "Bättre" vad nu menas med det. Aja jag kör på små jäger shots i fickorna när ja går in
Citera
2014-05-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Du måste visa leg för att hämta ut armbandet.
Ja hur funkar det med armbandet? Var hämtar man ut det? Antar att man byter sin biljett mot ett armband.
Citera
2014-05-07, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Ja hur funkar det med armbandet? Var hämtar man ut det? Antar att man byter sin biljett mot ett armband.

I Göteborg låg det precis utanför Nya Ullevi, vid den stora skylten. De ställde upp ett tält där, bara att lämna in sin biljett och visa leg, så får man ut sitt band. Var dock beredd på att de ändå kommer kräva leg när du väl ska in på festivalområdet. Det gjorde de förra året i alla fall.
Citera
2014-05-07, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JW10
I Göteborg låg det precis utanför Nya Ullevi, vid den stora skylten. De ställde upp ett tält där, bara att lämna in sin biljett och visa leg, så får man ut sitt band. Var dock beredd på att de ändå kommer kräva leg när du väl ska in på festivalområdet. Det gjorde de förra året i alla fall.
Okej perfekt! Tack för infon!
Citera
2014-05-07, 11:25
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne

I Stockholm vet jag att man kunde hämta ut armbandet på nattklubben Ambassadeur. Som ligger vid Stureplan gångavstånd från Stadion/Gärdet elr 1 tunnelbanastation, för er som ej vet.

Något liknande blir de nog iår igen. Trots allt stureplansgruppen som styr allt.
Citera
2014-05-07, 12:13
Medlem
Ska på Tomorrowland i år, så jag tänkte bojkotta Summerburst... men nu bor jag ju inte så långt ifrån den här festivalen, så det blir nog ändå att gå. Kommer suktas förjävla mkt om jag hör ljudet och inte själv går! Hur var Summerburst förra året?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in