2014-05-07, 12:39
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Ska på Tomorrowland i år, så jag tänkte bojkotta Summerburst... men nu bor jag ju inte så långt ifrån den här festivalen, så det blir nog ändå att gå. Kommer suktas förjävla mkt om jag hör ljudet och inte själv går! Hur var Summerburst förra året?

Varför skulle man bojkotta Summerburst bara för man skall till TL? Så jävla löjligt..
Citera
2014-05-07, 15:30
Medlem
SPOOKYBO111s avatar
nån som har tips på billigt boende i Göteborg???
Har tänkt boka, men allt är svin dyrt!
Citera
2014-05-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShayneSkov
I Stockholm vet jag att man kunde hämta ut armbandet på nattklubben Ambassadeur. Som ligger vid Stureplan gångavstånd från Stadion/Gärdet elr 1 tunnelbanastation, för er som ej vet.

Något liknande blir de nog iår igen. Trots allt stureplansgruppen som styr allt.

Bandet måste ju gå att fixa vid insläppet? För de som inte bor i STHLM är de ju inte bra om det enbart går på Ambassadeur.
Citera
2014-05-07, 18:29
Medlem
Hur är säkerheten? Tänkte på en artikel jag läste om att polisen hård satsade förra året mot droger. Var hundar osv. Var själv inte där förra året...hur söker dom igenom en?
Citera
2014-05-07, 21:26
Medlem
Ser så sjukt fram emot Angello's set! Hoppas verkligen SPG vågar lägga Guetta innan Angello på lördagen! Hade varit helt magiskt om Angello stänger hela festivalen!
Citera
2014-05-07, 23:01
Medlem
lazyboois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Ser så sjukt fram emot Angello's set! Hoppas verkligen SPG vågar lägga Guetta innan Angello på lördagen! Hade varit helt magiskt om Angello stänger hela festivalen!
Ja det hoppas jag med! Guetta får verkligen inte stänga i år igen... Förra året var han totalt värdelös (SUPRISE) spelade bara massa radiohits....
Citera
2014-05-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Varför skulle man bojkotta Summerburst bara för man skall till TL? Så jävla löjligt..
För att jag ska på en del saker i sommar, så därför föll Summerburst under bordet.
Nu klirrade det till i kassan, så därför kanske jag ev. går ändå.
Citera
2014-05-08, 14:25
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Bandet måste ju gå att fixa vid insläppet? För de som inte bor i STHLM är de ju inte bra om det enbart går på Ambassadeur.

Ja de går nog absolut. Men mer praktiskt om man fixar bandet innan, speciellt om man bor i Sthlm.
Citera
2014-05-08, 16:40
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbamikaela
GÖTEBORG
Tiesto
Steve Angello
Dimitri vegas & Like mike
Nervo
Syn cole

BÅDA
David Guetta
Hardwell
Dada life
R3hab
Krewella
Showtek
Martin Garrix
Sebjak

STOCKHOLM
Calvin Harris
Afrojack
Rebecca & Fiona
Fedde le grand
Cazzette
Ummet Ozcan
John Dahlbäck

Så ser det ut just nu på mainstage

Vill gärna se Dimitri Vegas & Like Mike, Steve aoki, W&W eller någon annan lite tyngre till Sthlm också
Enda som lockar på mainstage är Ummet, riktigt tråkigt och uttjatat bokat annars.

Skulle varit kul om det hade varit en åtminstone lite jämn fördelning av genrer på mainstage.

Är lite sugen på att gå, får se vad som släpps till tomorrowland idag.
Citera
2014-05-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne

Angello MÅSTE stänga lördagen. Allt annat vore skandal. Ser också sjukt mycket fram emot hans set. Det han körde på Ultra var magiskt!

Är jävligt avundsjuk på att Stockholm får Calvin Harris. Älskar verkligen honom. Annars är jag riktigt nöjd med Göteborgs line up. Showtek ska bli kul att se. Hoppas på Blasterjaxx, men känns väl inte så jättetroligt...
Citera
2014-05-09, 09:07
Medlem
SPOOKYBO111s avatar
fler som har problem med Tickster???
Går inte att slutföra köp.
Citera
2014-05-09, 15:18
Medlem
Jävlar så taggad jag är! Ge mig Afrojack och Showtek nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in