Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-06, 22:50
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrurbjan
jag blev fostrad att se alla människors lika värde, uppenbarligen har du fostrats annorlunda. vilket jag tycker är synd
sedan så är jag en stark drivkraft till att förändra samhället, ja gärna hela världen, men då till det bättre och gärna inte tillbaka till apstadiet
jag tror på välfärden, vilket de som styr landet inte alls verkar tro på. inte i samma utsräckning som jag iaf
Det krävs inte speciellt mycket i iq för att fatta det absurda i "allas lika värde" http://odincoin.boards.net/thread/8/dodsknarkarnazisten det där med allas lika värde börjar bli lika tröttsamt som HBTQ/HBTZNUIP. Trots allt tjat om "allas lika värde" behandlas svenskar som andra klassens medborgare i vårt eget land och pedofili var olagligt senaste gången jag kollade(...)
Senast redigerad av adolf512 2014-05-06 kl. 22:54.
Citera
2014-05-06, 22:50
Medlem
TheBurdens avatar
Anna Jonsson på gott humör efter vänsterns fega attack:
Citat:
I en paus under måndagens tingsrättsförhandlingar där Revolutionära fronten står åtalade så blev Nick Staffas (RF) vansinnig och attackerade SvP-medlemmen och kandidaten Anna Jonsson. Realisten har fått en pratstund med Jonsson om vad som egentligen hände och hur hon ser på det hela.
https://www.realisten.se/2014/05/06/anna-jonsson-pa-gott-humor-efter-vansteroverfallet/
Citera
2014-05-06, 22:53
Medlem
Migrats avatar
Citat:
kan du definiera vad som utger en svensk?

Om du själv inte kan förstå vad som är "en svensk" så tycker jag nästan lite synd om dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Familydude
Okej, eftersom jag redan lever i ett Sverige som är både svenskt och självständigt behöver jag alltså inte rösta på SvP.

Mig veterligen finns det bara ett Sverige på denna jord, är du möjligtvis från en annan planet, ett annat universum?
Citera
2014-05-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Det är väl ganska uppenbart vilken fråga partiet går till val på och vilken fråga som får i princip allt fokus? Det är ju att återskapa ett svenskt Sverige, visst har partiet synpunkter på andra områden, men det får ju räknas som bifrågor i sammanhanget.

Du röstar på Svenskarnas parti om du vill ha ett svenskt och självständigt Sverige, så enkelt är det.

Hur exakt ska ni gå till väga? Hur ser modellen ut som ni tänkt använda er utav för att bestämma vem som är svensk?
Citera
2014-05-06, 22:56
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Okej, eftersom jag redan lever i ett Sverige som är både svenskt och självständigt behöver jag alltså inte rösta på SvP.

Säker på att det annars hade funnits mycket bra med att få ett parti till makten som tror att allt blir bra om man skickade ut alla invandrare och betraktar allt annat som bifrågor.

Är det va du tycker det innebär att tänka långsiktigt och stort?

Är Sverige självständigt? Vi är en del av EU för det första och dessutom helt i händerna på det globala banksystemet liksom övriga västvärlden. Om några decennier blott är etniska svenskar i minoritet med nuvarande utveckling. Jag skulle kalla Sverige för ett komplett dårhus men den goda nyheten är att landet kommer att kollapsa långt innan primitiva klanfolk från tredje världen hamnar i majoritet.
Citera
2014-05-06, 22:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvafragor
Hur exakt ska ni gå till väga? Hur ser modellen ut som ni tänkt använda er utav för att bestämma vem som är svensk?

Ett DNA-test är enkelt att göra och extremt träffsäkert. Pröva själv får du se.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-05-06 kl. 22:59. Anledning: Ord
Citera
2014-05-06, 22:58
Medlem
mrurbjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migrat
Om du själv inte kan förstå vad som är "en svensk" så tycker jag nästan lite synd om dig.

jag har en klar bild över hur jag själv definierar svenskt
men har du? isf, förklara för mig så jag kan få en inblick i din värld

Citat:
Det krävs inte speciellt mycket iq för att fatta det absurda i "allas lika värde" http://odincoin.boards.net/thread/8/dodsknarkarnazisten det där med allas lika värde börjar bli lika tröttsamt som HBTQ/HBTZNUIP samtidigt som vi svenskar behandlas som andra klassens medborgare i vårt eget land och pedofili var olagligt senaste gången jag kollade(...)

jag ser idag att allas lika värde inte riktigt stämmer; jag ser klasssamhället, jag ser världsstruckturen.
men jag har ändå en grundläggande människosyn som inte kränker individer. det har däremot rasister,
det hela handlar om förståelse, men det är tydligen inte så lätt att förstå )))))))
Senast redigerad av mrurbjan 2014-05-06 kl. 23:01.
Citera
2014-05-06, 22:59
Medlem
Citat:

En svensk är en person som genetiskt och kulturellt tillhör den nordgermanska folkgruppen. Som på en PCP-karta hamnar bland övriga nordeuropéer.
Citera
2014-05-06, 22:59
Bannlyst
Citat:
Visst kan jag det. Precis efter att du har definierat vad som utgör en kurd.

Citat:
Gillar du dagens Sverige och tycker att det fungerar bra och är till freds med den demografiska situationen och heller inte bryr dig om den kriminalitet och den misär och fattigdom som kommer i massinvandringens spår. Nej, då ska du kanske inte rösta på Svenskarnas parti. Vi tvingar liksom ingen.

Citat:
Ursprungligen postat av tvafragor
I korthet ledande expertis och gentester. I övrigt kan du läsa här: https://www.svenskarnasparti.se/wp-content/uploads/migrationspolitik_SvP.pdf
Citera
2014-05-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Är Sverige självständigt? Vi är en del av EU för det första och dessutom helt i händerna på det globala banksystemet liksom övriga västvärlden. Om några decennier blott är etniska svenskar i minoritet med nuvarande utveckling. Jag skulle kalla Sverige för ett komplett dårhus men den goda nyheten är att landet kommer att kollapsa långt innan primitiva klanfolk från tredje världen hamnar i majoritet.

i den här takten så ser det onekligen ut så, få negrer och araber kommer att vara intresserade av att immigrera till ett framtida Sverige på ruinens brant med någon form av lågintensivt inbördeskrig som en del av vardagen.
Citera
2014-05-06, 23:02
Medlem
praeles avatar
Citat:
du röstar på svp om ditt liv är fyllt av rädsla å brist på kunskap.
du röstar på svp om du är rädd för förändring, vilket nog alla tycker är lite läskigt. men utan förändring så kan vi inte växa. =))
Kör ni fortfarande med dessa argument? Vi har haft invandring i 40 år och ni tror på fullaste allvar att det är pga rädsla för det okända som folk röstar på SvP. Fattar du inte själv hur blåst du är?
Det är väl i så fall du som är rädd för det okända. Du är rädd för den ökande nationalismen i Europa, den som du har noll kunskap om. Kunskapen du tror dig ha har du blivit matad med sedan barnsben och du har aldrig ifrågasätt något av det du fått lära dig.

Sen kan du väl också förklara för mig som obildad nazist på vilket sätt en nation går framåt med en jävla massa blattar och negrer i landet? Bör jag kolla på framgångsrika negerländer i Afrika eller har du några tips om några länder i mellanöstern?
Citera
2014-05-06, 23:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
[quote=mrurbjan|48679171]
Citat:
Ursprungligen postat av Migrat

jag har en klar bild över hur jag själv difinierar svenskt
men har du? isf, förklara för mig så jag kan få en inblick i din värld

Det krävs inte speciellt mycket iq för att fatta det absurda i "allas lika värde" http://odincoin.boards.net/thread/8/dodsknarkarnazisten det där med allas lika värde börjar bli lika tröttsamt som HBTQ/HBTZNUIP samtidigt som vi svenskar behandlas som andra klassens medborgare i vårt eget land och pedofili var olagligt senaste gången jag kollade(...)

jag ser idag att allas lika värde inte riktigt stämmer; jag ser klasssamhället, jag ser världsstruckturen.
men jag har ändå en grundläggande människosyn som inte kränker individer. det har däremot rasister,
det hela handlar om förståelse, men det är tydligen inte så lätt att förstå )))))))

Varför skulle etniska svenskar som bott tusentals år i Sverige finna sig i att främmande folk koloniserar landet och dessutom finansieras av etniska svenskar? Det är du som har en snedvriden syn på människor om du tror att det skulle vara normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in