Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-06, 19:33
Medlem
Skulle säga att denna lirare är ganska representativ för SvP:s kandidater. Avgör själva om detta gäng har mer kapacitet än den gemene somaliern.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5853759
Citera
2014-05-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
I just lokala frågor kan det också se lite löjligt ut, och det är ju också något som massmedia kan använda emot Svenskarnas parti.

Möjligtvis skulle det kunna lösas med att man har typ fyra personer. En för syd, en för väst, en för öst och en för norr, som någon var inne på tidigare.

Det kan ju vara en lösning, man behöver ju inte begränsa all mediakontakt till en person men principen att ha vissa utvalda personer som hanterar media tycker jag låter sunt.
Citera
2014-05-06, 19:39
Medlem
Deatheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Skulle säga att denna lirare är ganska representativ för SvP:s kandidater. Avgör själva om detta gäng har mer kapacitet än den gemene somaliern.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5853759

Han hade absolut behövt media träning vilket jag anser och tror att ledningen oxå kommer ha kurser i. Lät inte jätte trovärdig men sen vet man ju oxå hur media klipper och hur dom ska vrida så inte lätt att svara på frågor när man vet att det sen vinklas. Han skulle sagt nej eller varit mer självsäker. Dock all heder till Robin. Absolut så hoppas jag på han som framtida politiker! Då han ett mod & glöd som få.
Sen är SvP Sveriges arbetarparti och allt annat är lögn. Då vi har flest arbetare i vårt parti än något annat! Hur många i riksdag/regering har arbetar med ett vanligt arbetar jobb!?

SvP 2014!
Citera
2014-05-06, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Det kan ju vara en lösning, man behöver ju inte begränsa all mediakontakt till en person men principen att ha vissa utvalda personer som hanterar media tycker jag låter sunt.
Ja, jag tror också att det kan vara en vettig idé, beroende på hur den utformas. Vissa är ju jättebra aktivister och har bra organisatoriska egenskaper, men kanske inte är så duktiga när de blir intervjuade framför en mikrofon eller kamera liksom.
Citera
2014-05-06, 19:46
Medlem
Korbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Han hade absolut behövt media träning vilket jag anser och tror att ledningen oxå kommer ha kurser i. Lät inte jätte trovärdig men sen vet man ju oxå hur media klipper och hur dom ska vrida så inte lätt att svara på frågor när man vet att det sen vinklas. Han skulle sagt nej eller varit mer självsäker. Dock all heder till Robin. Absolut så hoppas jag på han som framtida politiker! Då han ett mod & glöd som få.
Sen är SvP Sveriges arbetarparti och allt annat är lögn. Då vi har flest arbetare i vårt parti än något annat! Hur många i riksdag/regering har arbetar med ett vanligt arbetar jobb!?

SvP 2014!

Dem som sitter i Riksdagen och Regeringen jobbar ju med just detta och inget annat. Detta är deras jobb

Du får gärna utveckla ditt påstående att SvP har flest arbetare i sitt parti än något annat.

Hur många % skiljer det sig mot S och V?

Har du några siffror för att backa upp ditt påstående eller ska vi kontakta riks?
Citera
2014-05-06, 21:13
Bannlyst
Det är verkligen anmärkningsvärt att han läser just dessa ord innantill. Själv hade jag inte blivit förvånad ifall det finns någon shekelskramlande filur vars namn slutar på -witz eller -stein bakom kulisserna som har skickat fram Robin med löften om tribaltatueringar och cigarettlimpor.
Citera
2014-05-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead

SvP 2014!

Nu är detta en oklippt version. Att försöka skylla på journalisten är så jävla löjligt, han ställer öppna frågor och ger Robin möjlighet att prata väldigt fritt, speciellt för att vara en intervju med en politiker.

Sen får ju detta Robin att framstå än mer imbecill då han inte ens klarar av detta.

Han har mod och glöd som få asså? Ni verkar verkligen ha något på gång i det partiet.
Senast redigerad av Familydude 2014-05-06 kl. 22:02.
Citera
2014-05-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham.Foxman
Det är verkligen anmärkningsvärt att han läser just dessa ord innantill. Själv hade jag inte blivit förvånad ifall det finns någon shekelskramlande filur vars namn slutar på -witz eller -stein bakom kulisserna som har skickat fram Robin med löften om tribaltatueringar och cigarettlimpor.

Haha, insinuerar du att Robin blivit mentalt judaiserad?
Citera
2014-05-06, 22:01
Medlem
Adhdkillers avatar
Men dra åt helvete, nog visste man att SvP var ett fånigt parti.. Men efter intervjun med Robin så är ju synen på partiet ett helt annat. Mest pinsamma intervjun jag någonsin sett. Jag tror elever från årskurs 9 hade kunna göra detta bättre. Journalisten är ju nästan för snäll också, han sätter i princip ingen press på Robin men han misslyckas katastrofalt.
Citera
2014-05-06, 22:02
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adhdkiller
Men dra åt helvete, nog visste man att SvP var ett fånigt parti..
Utöver intervjun, utveckla vad som är fånigt med SvP är du snäll.
Citera
2014-05-06, 22:06
Medlem
mrurbjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Utöver intervjun, utveckla vad som är fånigt med SvP är du snäll.

jag kan! fast hade inte använt ordet "fånigt" utan snarare synd. svps småskaliga tänkande för oss tillbaka till apstadiet. nä skulle nog inte använda ordet synd heller, skulle använda idioti istället
Citera
2014-05-06, 22:09
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrurbjan
jag kan! fast hade inte använt ordet "fånigt" utan snarare synd. svps småskaliga tänkande för oss tillbaka till apstadiet. nä skulle nog inte använda ordet synd heller, skulle använda idioti istället

Berätta då istället för att skriva onödiga inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in