2014-05-05, 13:40
Medlem
Någon mer här som har Global Journey?

Jag har en fundering angående mailet man fick förra veckan där det står:

"Make sure to bring the confirmation email, this email and your passport in order to receive your Global Journey Envelope upon your arrival in Brussels."

Jag trodde att det mailet som man fick (som detta stod i) var konfirmationsmailet men här verkar det ju som att det ska vara något annat?

Det enda som ska komma utöver dessa mail är ju flygbiljetterna vad jag har fattat så vilket är "confirmation email"?
Citera
2014-05-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTicker
Någon mer här som har Global Journey?

Jag har en fundering angående mailet man fick förra veckan där det står:

"Make sure to bring the confirmation email, this email and your passport in order to receive your Global Journey Envelope upon your arrival in Brussels."

Jag trodde att det mailet som man fick (som detta stod i) var konfirmationsmailet men här verkar det ju som att det ska vara något annat?

Det enda som ska komma utöver dessa mail är ju flygbiljetterna vad jag har fattat så vilket är "confirmation email"?

De du fick direkt efter att du köpt biljetterna?
Citera
2014-05-05, 17:30
Medlem
Maxeris avatar
David Guetta släppt till båda söndagarna. Antar att han spelar som förra året, alltså näst sista spelningen på Mainstage.
Citera
2014-05-05, 17:33
Medlem
dafuqups avatar
Har alla fått sina GJ-mail? Jag har bara fått confirmation och inte det som skulle dyka upp i april?!
Citera
2014-05-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Har alla fått sina GJ-mail? Jag har bara fått confirmation och inte det som skulle dyka upp i april?!

Jag har fått 1 av 2. Beställde till mig själv sen separat till polare från min mail och deras har inte kommit
Citera
2014-05-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Jag har fått 1 av 2. Beställde till mig själv sen separat till polare från min mail och deras har inte kommit

Både jag och min polare har fått våra mail.
Citera
2014-05-05, 23:26
Medlem
kantoos avatar
Hur stor chans är det att man kommer kunna köpa ett easy tent på dreamville om man kommer dit på torsdagen andra helgen? Känns bökigt att ta med sig nämligen, fast man vill ju inte komma ner och finna att de inte finns några kvar. Och någon som vet hur mycket tältet kostar isf?
Citera
2014-05-06, 06:52
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Hur stor chans är det att man kommer kunna köpa ett easy tent på dreamville om man kommer dit på torsdagen andra helgen? Känns bökigt att ta med sig nämligen, fast man vill ju inte komma ner och finna att de inte finns några kvar. Och någon som vet hur mycket tältet kostar isf?

0% chans. Easy tent är ju en egen del av DV. Men menar du att köpa tält där så beror det helt på när du anländer. Är du där tidigt så finns det men trycket är hårt.
Citera
2014-05-06, 15:30
Medlem
SKRILLEX weekend 1!!! Fyfan va najs
Citera
2014-05-06, 19:01
Medlem
dafuqups avatar
Helt galet med Weekend 1. Vad har 2an som inte 1an har?

Kan dock sätta rätt mycket pengar på att en viss Pophousekille som spelas på alla radiokanaler släpps till Weekend 2 endast. Inte mig emot dock!
Citera
2014-05-06, 19:39
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoppwhopp
SKRILLEX weekend 1!!! Fyfan va najs

Där blev jag lite avis faktiskt. Hans spelning 2012 var riktigt jävla bra trots att jag inte är något större fan. Får bli Dans Dakar istället, trolol
Citera
2014-05-06, 21:56
Medlem
kantoos avatar
Är det här på riktigt??? Ska Axwell inte till TL???? Seriöst ska gå och gråta nu, han och Eric Prydz var de jag verkligen verkligen längtade till o se.. fan också...
Beviset: http://postimg.org/image/cad9ghkln/
Senast redigerad av kantoo 2014-05-06 kl. 22:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in