2014-05-05, 20:53
Medlem
REWO verkar rätt skön efter sakerna på privatpersoner. Någon mer än jag som sett i gränden där han slitit ned kamerorna och skrivit "REWO SLET BORT KAMERORNA" eller dyl?
Citera
2014-05-05, 21:19
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMajones
Ja det kan vara kul att läsa men inte massa "åååh hej kom o hjälp mig jag är kvinna" eller "jimmie åkesson, dö". Men Magnus Söderman har ingen fokus på.

Nu står det väl nåt i stil med "we have a bullet for every rapist", inte riktigt "kom och hjälp mig".

Sen har jag faktiskt aldrig sett nåt klottrat där jå eller sd i stort hotats eller dissats. I tunneln mot röboåsen så står (stod) det ju nazistiska grejer på ena sidan ( "Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn") och saker i stil med "die naziscum, die" och liknande på andra sidan. Vet inte om det var riktat direkt mot pastor söderman dock.
Citera
2014-05-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindflash
REWO verkar rätt skön efter sakerna på privatpersoner. Någon mer än jag som sett i gränden där han slitit ned kamerorna och skrivit "REWO SLET BORT KAMERORNA" eller dyl?

Ja han verkar vara en lustig typ. Han har dragit rollade tags på precis samma ställe 6-7 gånger de senaste veckorna på ett riktigt bra spot vid Flogsta direkt efter dom buffat. Sjukt ihärdig snubbe.
Han har dessutom skrivit "fota mig- rewo" på en stolpe vid Stadsparken. Antagligen fått knas och nån fotat honom
Citera
2014-05-05, 22:55
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlstromer
Hahaha 16 ggr? Då måste han ju ha torskat typ 2 ggr i veckan sen han började köra. Måste ju vara någon form av rekord i så fall! Såg en ruskigt onödigt placerad målning av han, typ på dörren på en privat villa i ekeby :S Fittigt som fan!
Det är bara hans andra namn men han drar endå en del så cred på det men han har ingen respect alls.
Citera
2014-05-05, 23:47
Medlem
Noll respekt. Men kör hårt.

Såg rollertagsen i flogsta dag efter dag när dom buffades.
Ihärdig kille som egentligen borde ha mer cred.

"Just writing my name. Everywhere"
Jag gillart.
Citera
2014-05-06, 00:08
Medlem
BengaLeffes avatar
Just nu är det fan bara shock som lägger bra grejejr verkar det som , annars är det bara skit
Citera
2014-05-06, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengaLeffe
Just nu är det fan bara shock som lägger bra grejejr verkar det som , annars är det bara skit

Dra ditt strå till stacken. Ut och lira med dig.
Citera
2014-05-06, 09:38
Medlem
Yungflexxa754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Noll respekt. Men kör hårt.

Såg rollertagsen i flogsta dag efter dag när dom buffades.
Ihärdig kille som egentligen borde ha mer cred.

"Just writing my name. Everywhere"
Jag gillart.

Han ska inte ha cred någonstans. Först och främst är han näst sämst i staden, sedan målar han knappt utan sprider mest sina fula kråkor.
Citera
2014-05-06, 12:24
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungflexxa754
Han ska inte ha cred någonstans. Först och främst är han näst sämst i staden, sedan målar han knappt utan sprider mest sina fula kråkor.
Sant
Citera
2014-05-06, 12:25
Medlem
BengaLeffes avatar
Citat:

Word på den asså
Citera
2014-05-06, 14:11
Medlem
Citat:

Näst sämst av dom 4 som lirar. (Twc/shock tbu osk rewo) inte så jävla illa pinkat.

Det målas en del. Och kråkor är färg med. Mycket mer än vad andra bidrar med till staden.
Citera
2014-05-06, 14:48
Medlem
Yungflexxa754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Näst sämst av dom 4 som lirar. (Twc/shock tbu osk rewo) inte så jävla illa pinkat.

Det målas en del. Och kråkor är färg med. Mycket mer än vad andra bidrar med till staden.

Fast vi har ju fler som lirar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in