2014-05-05, 13:43
Medlem
Yungflexxa754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Fotade ett par stycken förra veckan for teh lolz

http://higgs.rghost.ru/54962096/image.png

http://higgs.rghost.ru/54962126/image.png

Denna var det jag tyckte såg rätt okej ut.. när jag cyklade genom tunneln.. när jag stannade och kollade lite närmare.. nja..
Men en definitiv förbättring, nu ser det ju i alla fall ut som nån nybörjare och inte ett dagisbarn som kladdat
http://rghost.net/54962154/image.png

Tunneln där de två första är fotade är helt förstörd med TBU och feministkludd. Hoppas den buffas så att någon kör nytt eller att någon vänlig själ tar och kör över.
Citera
2014-05-05, 13:45
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungflexxa754
Tunneln där de två första är fotade är helt förstörd med TBU och feministkludd. Hoppas den buffas så att någon kör nytt eller att någon vänlig själ tar och kör över.

Personligen gillar jag den typen av politiskt klotter. Så det stör mig inte. Ser hellre det än (för mig) intetsägande tags.
Citera
2014-05-05, 17:37
Medlem
Ahlstromers avatar
Skojar ni när ni säger att TBU inte är fresh eller? Bara för att ni inte förstår stilen fucking toys. De är ju bara nytänkande. TBU = Uppsalas svar på BST!!
Citera
2014-05-05, 17:42
Medlem
MajorMajoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Personligen gillar jag den typen av politiskt klotter. Så det stör mig inte. Ser hellre det än (för mig) intetsägande tags.
Ja det kan vara kul att läsa men inte massa "åååh hej kom o hjälp mig jag är kvinna" eller "jimmie åkesson, dö". Men Magnus Söderman har ingen fokus på.
Citera
2014-05-05, 18:29
Medlem
unescos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlstromer
Skojar ni när ni säger att TBU inte är fresh eller? Bara för att ni inte förstår stilen fucking toys. De är ju bara nytänkande. TBU = Uppsalas svar på BST!!

Nja, nytänkande, kanske, svårt att avgöra ännu men som redan påpekat, cancontrollen ser ut att gå i rätt riktning. På den krom/svarta så ser man tydligt på tagen/årtalet att det är någon ovan som varit i farten, medans på den gröna ser man att det är någon som iallafall hållt i en burk innan, notera stilen på tvåan och nollan.

Även outlines på den gröna ser man att det är raka linjer och mjuka böjar, men det jag tycker skvallrar mest är att linjerna inte är dragna separata(som på den med blå outline,med avbrott efter varje "hörn").

Jag skulle nästan villja säga att det är (minst) 2 olika målare, med tanke på likheten mellan den med blå outline och den gröna, jag har svärt att se att någon lägger en målning för att sedan helt plötsligt lära sig hur highlights funkar (undantaget hålet i B), lära sig att dra sammansvetsade linjer och få jämn täckning för att därefter måla in till utan att ändra något större på bokstäverna.

Hur som helst kul med mer färg på staden
Citera
2014-05-05, 19:55
Medlem
Vad fan snackar du för djävla skit? Finns ingen cancontroll alls och det ser ut som någon utvecklingsstörd 5åring som suttit inlåst i en möglig källare hela sitt liv gjort skiten.
Men ja. Jag fattar också att du är har gjort någon av dom där spyhögarna som ska likna "konst"

Citat:
Ursprungligen postat av unesco
Nja, nytänkande, kanske, svårt att avgöra ännu men som redan påpekat, cancontrollen ser ut att gå i rätt riktning. På den krom/svarta så ser man tydligt på tagen/årtalet att det är någon ovan som varit i farten, medans på den gröna ser man att det är någon som iallafall hållt i en burk innan, notera stilen på tvåan och nollan.

Även outlines på den gröna ser man att det är raka linjer och mjuka böjar, men det jag tycker skvallrar mest är att linjerna inte är dragna separata(som på den med blå outline,med avbrott efter varje "hörn").

Jag skulle nästan villja säga att det är (minst) 2 olika målare, med tanke på likheten mellan den med blå outline och den gröna, jag har svärt att se att någon lägger en målning för att sedan helt plötsligt lära sig hur highlights funkar (undantaget hålet i B), lära sig att dra sammansvetsade linjer och få jämn täckning för att därefter måla in till utan att ändra något större på bokstäverna.

Hur som helst kul med mer färg på staden
Citera
2014-05-05, 20:07
Medlem
Vet nån om det stämmer att rewo blivit haff 16ggr?
Fick höra det på ryktesväg. Via en kille via en kille.

Ändå bigups till hen. Som köttar.

Kul att det körs.
Citera
2014-05-05, 20:23
Medlem
Ahlstromers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Vet nån om det stämmer att rewo blivit haff 16ggr?
Fick höra det på ryktesväg. Via en kille via en kille.

Ändå bigups till hen. Som köttar.

Kul att det körs.
Hahaha 16 ggr? Då måste han ju ha torskat typ 2 ggr i veckan sen han började köra. Måste ju vara någon form av rekord i så fall! Såg en ruskigt onödigt placerad målning av han, typ på dörren på en privat villa i ekeby :S Fittigt som fan!
Citera
2014-05-05, 20:32
Medlem
unescos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Vad fan snackar du för djävla skit? Finns ingen cancontroll alls och det ser ut som någon utvecklingsstörd 5åring som suttit inlåst i en möglig källare hela sitt liv gjort skiten.
Men ja. Jag fattar också att du är har gjort någon av dom där spyhögarna som ska likna "konst"

Nej jag har ej gjort någon av dessa, menade heller inte på något sätt att cancontrollen var bra, dock menade jag på att den blivit bättre (om det nu är en målare, vilket jag tvivlar på).

Men av vad jag har märkt är scenen lite långsam just nu, så tycker det är onödigt att hata på målare online, dem försöker iallafall och bidrar med att graffiti syns utåt, vilket förhoppningsvis triggar andra bättre målare att köra.

att gemföra med BST eller något annat ettablerat crew för den saken är bara löjligt då nivån på TBU ser ut att vara på väldigt låg nivå...
Citera
2014-05-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlstromer
Hahaha 16 ggr? Då måste han ju ha torskat typ 2 ggr i veckan sen han började köra. Måste ju vara någon form av rekord i så fall! Såg en ruskigt onödigt placerad målning av han, typ på dörren på en privat villa i ekeby :S Fittigt som fan!

Med tanke på hur aggresivt han kör. Så är det inte omöjligt.
Privat villa.. hemskt. :/ kul att det körs ändå
Citera
2014-05-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mopedforlife
Vrf inte på tåg? om man målar längs linjen och ser nått gammalt post tåg t.ex?

Målar du tåg förstör du ju yarden för bättre målare som ska lägga tåg eftersom dom kommer sätta in hårdare övervakning där om det sker skadegörelse.
Citera
2014-05-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowen
Har sett att dom spittat, AHH, BTB, OSK, BOT.. Aa dom flesta! Tror inte dom lirar tillsammans med BTB asso!

Vad jag vet och sett så HAR dom lirat med BTB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in