Citat:
Ursprungligen postat av madafukkas
sjkulle brs grabbarna va aktiva tycker inte man ser mycket av dom,, och bhud de va ett tag sen sätt lite trowups och tags av zone men inte direkt några målningar kanske beror på var man tittar inte vet jag, men tycker inte zone ahh och bhud mm har direkt någon nice stil på sina letters bara klet, må va så att dom synns mycket men inte med så snygga grejer tycker jag, och vist finns det dom som bara köttar och som sagt de e kul att de körs, men jobba på mer roliga letter inte bara tråkiga förtjockade bokstäver de e inget snyggt(enlligt mig)
tycker att gammla skola borde lära mycket av dagens målare klass på grejerna, titta hur cirkle puppet disey och dom körde för.. kolla deras letters säger bara oj oj vilket klass,, säger inte nu att folk ska kopiera av deras grejer men försök att inte bara köra tjocka bokstäver utan utväkla en stil av bokstäver så de blir roligare att titta på, vad hände med wildstylen? ska alla dagens målare bara vara copycats av nfc elitens era?
och fick aldrig ett svar på var man hittar denna vägg, bara att den finns men de hade jag redan förstått att den gör, men var de va frågan?
Brs är väldigt aktiva, mkt tåg och sånt...sen kör dom egentligen mest lugna spots vilket är tråkigt men målar gör dom...och zone och bhud kör mkt pieces oxå även om dom blir buffade typ 2 dar senare...
Väggen ligger vid kvarngärdetskolan, grusplanen där...dom sätter upp den vid 2