Citat:
Ursprungligen postat av
katoman
Dom gör motstånd mot NWO och visar förakt mot junta. Mer än så kan man inte begära som nationalist.
Exakt.
Jag är nationalist men jag sympatiserar
definitivt inte med kuppmakarna som har tagit makten i Kiev.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsrök
Nu skrev jag ju att OM Ryssland börjar bråka med Baltikum så tycker jag att man ska a-bomba dom. Då blir det ju ryssarnas val om hur de ska ha det. Baltstaterna ser jag som våra vänner. Helst vill jag ha ryssarna som våra vänner oxå men de är inte att lita på det visar historian och var klok stat bör ha teknologin. Och kunnandet att kunna plocka ihop ett par stridsspetsar, bra missiler och bomber på ett par timmar bör var klok stat ha. Vet inte hur det är ställt för Sverige med den saken men i och med att vi kan bygga hyfsade jetplan och ha pysslat en hel del med kärnkraft så finns förhoppningsvis det kunnandet här.
Även om Sverige skulle skaffa sig kärnvapen så har Ryssland oerhört mycket mer. Därmed så kan vi inte hota dem med dessa. Det vore löjligt att ens försöka. Då har jag inte ens gått in på luftvärnssystem och annat. Att
ha en kärnladdning är en sak. Man ska kunna
leverera den också. Ända fram till målet. Folk tycks tro att kärnvapen, det är så enkelt, med dem kan man spränga bort hela länder, vem som helst kan skjuta dem från en sida av jorden till den andra m.m. Otroligt.
För övrigt så har jag hellre ryssarna till vänner än opålitliga balter.