Citat:
Ursprungligen postat av
mazdarikard
Tvärtom. Jag respekterar slaver och stödjer panslavism i östeuropa. Dock så har de etniska ryssarna i Donetsk och Luhansk inget case och gör allt för att försätta ett slaviskt land i kaos och förstörelse, helt enligt Putins planer. De som är emot Kievregeringen kan agera på ett annat vis än att sätta ett kristet och slaviskt land i brand. Putin bär ansvaret för att två broderfolk är på randen till ett inbördeskrig.
Exakt vad oppositionen borde ha gjort. Istället så tog de makten med våld, de där trevliga kuppmakarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsrök
Det där Ukraina har väl egentligen aldrig någonsin varit ett eget och självständigt land så jag ser det som Rysslands bakgård och på sin egen bakgård gör man som man vill.
Först när ryssen lägger sig i Baltikum vi bör reagera och då med en a-bomb över Moskva.
Skogsröken vill alltså mörda miljoner människor? Trevligt folk i den här tråden. Tur att inte dylika skogstroll har makten iaf.
Vi har
inga kärnvapen.
Ryssland däremot har fler kärnladdningar än alla andra kärnvapenländer har tillsammans. Jag är säker på att deras strategiska kärnvapenstyrkors avskräckande effekt är ett gott försvar även för Moskva. Så pass kloka är de t.o.m. i Washington.